Sale of QEEG EEG machine 600x330 - فروش دستگاه QEEG نوار مغز

فروش دستگاه QEEG نوار مغز

پایگاه خبری دنیای برند، دستگاه‌های نوار مغزی قدیمی امروزه دیگر از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و همه پزشکان به دنبال خرید دستگاه QEEG مناسب می‌گردند. زیرا؛ تشخیص و درمان به موقع باعث نجات بیمار می‌گردد و این دستگاه به دلیل قدرت تشخیص دقیق شهره همگان است. در این مقاله تخصصی از سایت بهساز شفا تجهیز قصد آشنایی شما عزیزان با این دستگاه، نحوه استفاده و نکاتی برای خرید دستگاه QEEG را داریم که پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از این موضوعات یاد‌شده تا پایان همراه ما بمانید.

 

کاربرد دستگاه QEEG در علم پزشکی چیست؟

این دستگاه در واقع یک دستگاه پزشکی برای نقشه‌برداری از مغز است که در اصطلاح عامیانه به عملیات این دستگاه الکتروانسفالوگرافی یا تست نقشه مغزی گفته می‌شود.

البته شرط اصلی در تشخیص صحیح پزشک در زمینه بیماری فرد؛ خرید بهترین نوع از آن برای مطب خود می‌باشد که از طریق سایت به‌ساز شفا تجهیز شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید دستگاه QEEG با برند EB Neruro اقدام فرمایید.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که در ابتدا طبق فرآیندی خاص امواج مغزی را دریافت نموده و پس از پردازش، نواری را در اختیار فرد بیمار قرار می‌دهد. پزشک متخصص با بررسی این نوار تشخیص مناسبی را برای کمک به درمان فرد ارائه می‌دهد.

بهترین انتخاب ممکن برای کمک به درمان بیماران نوروتراپی؛ خرید دستگاه QEEG با برند EB Neuro

امروزه اغلب پزشکان برای تشخیص کلیه اختلالات در حوزه نوروتراپی به جای استفاده از دستگاه نوار مغز قدیمی که از دقت بسیار پایینی برخوردار بودند؛ از این دستگاه کاربردی با برند ایتالیایی کمک می‌گیرند. چرا که در زمانی کوتاه قادر است تا با بررسی کلیه سیگنال‌های مغزی از تمامی نقاط مغز شما؛ به راحتی مشکل و مشکلات مغزی شما را برای پزشک مشخص نماید.

Sale of QEEG EEG machine 0 - فروش دستگاه QEEG نوار مغز‌طریقه کار با این دستگاه

بسیاری از افراد به دلیل اینکه احتمال می‌دهند طرز کار با این دستگاه سخت است، از خرید دستگاه نوار مغز از برند EB Neuro خودداری می‌کنند. حال اینکه طریقه استفاده از این دستگاه بسیار راحت‌تر از دستگاه‌هایی با روش‌های قدیمی است. برای استفاده از آن تنها کافی است الکترود‌های دستگاه به جمجمه بیمار متصل گردند تا نقشه‌برداری انجام گیرد و در پایان این نوار در اختیار متخصص قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این روش تشخیصی امروزه به دلیل عدم داشتن هرگونه مزایای جانبی و احتمالی به یک روش تشخیص بی‌خطر و کم تهاجم تبدیل شده است و فقط احتمال ذره‌ای مور مور شدن پوست سر تا چند ساعت پس از گرفتن تست وجود دارد.

نکات مهم حین خرید

در هنگام خرید دستگاه QEEG بایستی فاکتور‌های زیر را در نظر گرفت:

بررسی تعداد کانال های دستگاه: یکی از فاکتور‌های مهم در هنگام خرید این دستگاه توجه به تعداد کانال‌های آن می‌باشد؛ چرا که در تشخیص این امر بسیار حائز اهمیت است که نوع ۲۴ کاناله آن به عنوان بهترین نوع شناخته شده است.

نحوه ارتباط با کامپیوتر: برخی از دستگاه‌‌ها برای ارتباط از انواع کابل یو‌اس‌بی کمک می‌گیرند. به دلیل به وجود آمدن نویز زیاد، امکان تشخیص سخت می‌گردد و بایستی از روشی با کم‌ترین میزان نویز کمک گرفت.

داشتن تجهیزات جانبی مناسب: از جمله این تجهیزات به ذکر مهم‌ترین موارد در قسمت زیر پرداخته‌ایم.

داشتن کلاه: یکی از بهترین امکانات در زمان خرید دستگاه QEEG توجه به داشتن کلاه است. چرا که در غیر این صورت، این پارامتر بایستی برای اتصال الکترود‌ها به سر بیمار از روش اندازه‌گیری فاصله کمک گرفته شود. علاوه بر کلاه دستگاه شما بایستی دارای تجهیزات دیگری همچون گیره گوش برای اتصال الکترود گراند، ژل و چسب برای ارتباط پوست و الکترود، چسب لید برای انجام انواع ثبت‌های گوناگون و کابل اتصال به زمین برای کاهش نویز‌های به وجود آمده باشد.

با توجه به تمامی این فاکتور‌ها که در بالا بدان‌ها اشاره نمودیم، یکی از بهترین مارک‌ها برای خرید دستگاه QEEG برند EB Neuro ایتالیا می‌باشد. زیرا؛ دارای فاکتور‌های زیر است:

اتصال دستگاه به کامپیوتر در این برند ایتالیایی از طریق وای‌فای صورت می‌گیرد که به دلیل کاهش نویز ایجاد شده تشخیصی دقیق و عالی را به پزشک از شرایط بیمار ارائه می‌دهد.

هم‌چنین دارای ۶۸ کانال ورودی با امکان ارتقا تا ۲۷۲ کانال است که همین امر برند EB Neuro را در میان پزشکان به دستگاهی نوین، کاربردی، نوظهور و عالی تبدیل نموده است.

هم‌چنین این سیستم دارای گواهی ایزو ۱۳۴۸۵ بوده و طراحی آن به گونه‌ای انجام گرفته است که با تمامی استیمولاتور‌ها مانند گرید و غیره کاملا سازگار می‌باشد و از سینگل ریت ۱۶۰۰۰هرتزی برخوردار است.

برای خرید دستگاه QEEG از برند ایتالیایی معروف EB Neuro احتیاجی به سفر به ایتالیا نیست و شما عزیزان می‌توانید از طریق نمایندگی معتبر آن در ایران یعنی سایت بهساز شفا تجهیز نسبت به خرید این دستگاه خارق‌العاده اقدام فرمایید.

Sale of QEEG EEG machine 9 - فروش دستگاه QEEG نوار مغزسایت بهساز شفا تجهیز چه خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد؟

مراجعه مستقیم و حضوری به کشورهای عرضه‌کننده انواع دستگاه‌های پزشکی کار چندان آسانی نیست و بنابراین بهترین روش برای کاهش هزینه‌ها و داشتن خریدی عالی‌تر؛ جست‌و‌جو آدرس نمایندگی‌های این مراکز در کشور خودتان است. شما در حال مطالعه مقاله خرید دستگاه QEEG هستید.

سایت بهساز شفا تجهیز به عنوان نماینده معتبر و قانونی برند ایتالیایی EB Neuro و یکسری برند دیگر در ایران است و برای شما عزیزان خرید دستگاه نوار مغز ، خرید دستگاه نوار عصب عضله ، خرید دستگاه آر تی ام اس و … را آسان کرده است. از روش آنلاین و غیرحضوری شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید انواع دستگاه‌های مورد نظر خود از جمله خرید دستگاه QEEG اقدام فرمایید.

علاوه بر فروش این دستگاه از طریق سایت بهساز شفا تجهیز شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید انواع دستگاه‌های EEG، EMG، LTM، RTMS، LOM، TCDو TCDS اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم شما عزیزان علاوه بر خرید دستگاه QEEG از برند EB Neuro می‌توانید نسبت به خرید سایر تجهیزات پزشکی از قبیل پمپ‌های دسفرال، انواع فیلتر و رگ‌یاب نیز اقدام فرمایید.

چرا بهساز شفا تجهیز را انتخاب کنیم؟

همکاری با برند‌های معتبر جهانی از قبیل EB Neuro را برای خرید دستگاه QEEG و سایر تجهیزات بایستی یکی از علت‌های برتری سایت ما دانست.

تمامی تجهیزات در بسته‌بندی پلمپ شده و همراه با گارانتی و دفترچه راهنما در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند.

کیفیت در کنار قیمت مناسب از دیگر عوامل برتری سایت بهساز شفا تجهیز است که شما عزیزان می‌توانید همین حالا نسبت به خرید دستگاه QEEG از ما اقدام کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *