برند مایکروسافت

پاداش برند مایکروسافت برای تلاش در دوران کرونا

پایگاه خبری دنیای برند، برند مایکروسافت به کارمندانش در سراسر جهان پاداش ۱۵۰۰ دلاری برای تلاشی که در سال همه گیری کووید ۱۹ (ویروس کرونا) داشته اند، پرداخت کرده است.

برند مایکروسافت به کارمندانش در سراسر جهان به دلیل تلاشی که در سال همه گیری کووید ۱۹ داشتند این پاداش را می دهد. این پاداش به کارمندان و کارکنان پایین سطح نایب رییس شرکت تعلق گرفته است. کارمندان مایکروسافت در زیرمجموعه های این شرکت شامل لینکدین، گیت هاب و زِنی مکس مشمول دریافت این پاداش نشده اند.

کتلین هوگان، نایب رییس منابع انسانی مایکروسافت در یک یادداشت داخلی که توسط وب سایت ورج مشاهده شد، اعلام کرد این پاداش ۱۵۰۰ دلاری برای قدردانی از سال مالی منحصر و پرچالشی است که مایکروسافت پشت سر گذاشت.

یک نماینده مایکروسافت در ایمیلی به وب سایت بیزنس اینسایدر تایید کرد که این پاداش داده شده اما میزان آن را تایید نکرد. این سخنگو گفت: به نشانه قدردانی برای سپری کردن یک سال پرچالش به اتفاق یکدیگر، مفتخریم که از تلاش کارمندانمان با یک هدیه پولی قدردانی کنیم.

طبق برآورد وب سایت ورج، پاداش مایکروسافت به حدود ۱۳۰ هزار کارمندش حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای این شرکت تمام می شود که در مقایسه با سود ۵۳ میلیارد دلاری این شرکت در سال ۲۰۲۰، ناچیز محسوب می شود.

بسیاری از شرکتها رویکرد مشابهی نسبت به کارکنانشان در دوران همه گیری کووید ۱۹ داشته اند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، شرکت آمازون هم به کارکنان نیمه وقت و تمام وقت خط مقدم خود در مقاطع مختلف پاداشهای کوچکی داده است. فیس بوک در مارس سال ۲۰۲۰ اعلام کرد به هر یک از ۴۵ هزار کارمندش ۱۰۰۰ دلار می دهد. بسیاری از شرکتهای فناوری هم به کارمندانشان برای تجهیزات دفتر خانگی خود کمک هزینه پرداخت کردند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x