Renting the cheapest house in Dubai steps and required documents 1 - اجاره ارزان‌ترین خانه در دبی: مراحل و مدارک مورد نیاز

اجاره ارزان‌ترین خانه در دبی: مراحل و مدارک مورد نیاز

پایگاه خبری دنیای برند، دبی یکی از بهترین و البته گران‌ترین شهرهای امارات و جهان است که سطح رفاه و کیفیت زندگی در آن بی‌نظیر است. با اجاره ارزانترین خانه در دبی می‌توان تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد و زندگی راحت‌تری داشت. برای اجاره خانه ارزان در دبی، مراحل و نکات زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

 

 

اجاره ارزانترین خانه در دبی

با توجه به هزینه‌های زندگی در دبی، اجاره ملک ارزان در این شهر تا حد زیادی از مخارج شما کسر خواهد کرد. برای اجاره خانه ارزان در دبی باید سری به اقتصادی‌ترین مناطق این شهر بزنید. در ادامه‌ی مطلب چند منطقه ارزان دبی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

اینترنشنال سیتی (International City)

این منطقه که از آن با نام پایتخت خانه ارزان نیز یاد می‌کنند، یکی از بهترین مناطق دبی برای اجاره خانه ارزان است. در این ناحیه بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی با قیمت مناسب و تمام امکانات رفاهی وجود دارد که با خیال راحت می‌توانید از تمام امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید.

دبی پروداکشن سیتی (Dubai Production City)

برای اجاره ارزانترین خانه در دبی، منطقه پروداکشن سیتی انتخاب مناسب دیگری است. این منطقه در نزدیکی بزرگراه شیخ زاید، یکی از مهم‌ترین و طولانی‌ترین خیابان‌های شهر، واقع‌شده است که دسترسی آسانی را برای رفت‌وآمد به محله‌ها و خیابان‌های مهم دبی فراهم می‌کند. کلاب اکت یکی از بهترین کلاب‌های دبی نیز در این خیابان قرارگرفته است؛ بنابراین ازلحاظ امکانات رفاهی این منطقه را می‌توان یکی از بهترین مناطق اقتصادی دبی دانست.

شهرک سرنا (serena)

سرنا یکی از اقتصادی‌ترین مناطق برای اجاره خانه یا خرید اقساطی ملک در دبی است که بیشتر خانه‌های آن، ردیفی یا تاون هاوس (خانه‌های ویلایی) ساخته‌شده‌اند. اجاره خانه‌های این شهرک به افرادی پیشنهاد می‌شود که زندگی آپارتمان‌نشینی را دوست ندارند.

منطقه ورسان (Al Warsan)

ورسان یکی دیگر از بهترین شهرک‌ها برای اجاره ملک در دبی بوده که در نزدیکی اینترنشنال سیتی واقع‌شده است. ازآنجایی‌که بیشتر خانه‌های این منطقه در حال ساخت‌وساز هستند، قیمت مناسب‌تری به نسبت دیگر مناطق دارند.

خانه‌های سامانا گلف

پروژه سامانا گلف یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین پروژه‌های شرکت ساختمانی سامانا امارات محسوب می‌شود. آپارتمان‌های واقع در این خیابان دارای مناظر بسیار زیبا، امکانات خوب رفاهی و طراحی‌های شیک و زیبا هستند؛ به همین دلیل این پروژه بسیار جذاب و پرطرفدار بوده است.

Renting the cheapest house in Dubai - اجاره ارزان‌ترین خانه در دبی: مراحل و مدارک مورد نیازنحوه اجاره خانه ارزان در دبی

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای اجاره ارزانترین خانه در دبی باید به آن توجه داشته باشید، این است که نحوه اجاره ملک در این شهر با ایران کمی متفاوت است؛ به همین دلیل قصد داریم که در این بخش نحوه اجاره منزل در دبی را بررسی کنیم:

گام اول: مراجعه به سایت‌های اجاره منزل

در ابتدا، به وب‌سایت‌های آنلاین مرتبط با اجاره خانه در دبی مراجعه کنید. اطلاعات مربوط به انتظارات شما از یک خانه و بودجه خود را با کارشناسان شامل میزان بودجه، مبله بودن یا نبودن خانه، تعداد اتاق‌ها، دسترسی‌ها، متراژ، مکان جغرافیایی و دیگر موارد را با کارشناس مربوطه به اشتراک بگذارید. بهتر است که قبل از انجام این کار مزایا و معایب زندگی در دبی و مناطق اقتصادی و ارزان‌قیمت این شهر را بار دیگر بررسی کنید تا درنهایت تصمیم بهتری بگیرید.

گام دوم: بازدید از منزل

پس از انتخاب منزل، زمان و تاریخ مشخصی برای بازدید از خانه انتخاب کنید. حین بازدید، به تمام جزئیات مهم ازجمله سؤالاتی که از صاحب‌ملک می‌توانید بپرسید، دقت کنید.

گام سوم: رزرو خانه و درخواست برای نوشتن قرارداد

چنانچه خانه را پسندیدید، می‌توانید درباره اجاره و نحوه پرداخت آن با مالک صحبت کنید. در صورت توافق می‌بایست ۵ درصد هزینه اجاره را به صاحب‌خانه به‌عنوان رزرو پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که حتماً رسید بگیرید.

گام چهارم: امضای قرارداد و تحویل کلید

در مرحله نهایی اجاره ارزانترین خانه در دبی باید اجاره‌نامه را امضا کنید. پیش از امضاء، حتماً قرارداد را به‌دقت مطالعه کنید تا با توافقات انجام‌شده هماهنگ باشد؛ در صورت نیاز می‌توانید تغییراتی را بر اساس توافق اضافه یا حذف نمایید.

چه اطلاعاتی را در قرارداد ثبت کنیم؟

برای ثبت نهایی قرارداد، اطلاعات مهمی وجود دارند که حتماً باید در آن قید شوند. در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • نام و اطلاعات تماس مالک
  • مبلغ سپرده تضمینی
  • اطلاعات و آدرس منزل
  • شماره محل-DEWA- نهاد ارائه خدمات آب و برق
  • نحوه پرداخت هزینه خدمات
  • مدت قرارداد
  • شرایط و ضوابط طرفین
  • قوانین تخلیه
  • مبلغ اجاره سالانه
  • تاریخ امضا و ثبت قرارداد
  • تعداد چک‌های ارائه‌شده به مالک بابت ثبت قرارداد
  • و در نهایت پرداخت هزینه آژانس (معمولاً ۵٪ مبلغ اجاره)

مدارک مورد نیاز برای اجاره ملک در دبی

همانند هر قراردادی برای اجاره ارزانترین خانه در دبی و ثبت آن به مدارکی نیاز است که بدون وجود آن‌ها ثبت اجاره‌نامه میسر نخواهد بود. در ادامه مدارک موردنیاز را بررسی می‌کنیم:

  • کپی پاسپورت یکی از اسناد ضروری است؛ ممکن است صاحب‌ملک از شما بخواهد که یک نسخه از صفحات مهم پاسپورت خود را ارائه دهید.
  • ارائه برگه تأیید اقامت یا مجوز کار از دیگر مدارکی است که برخی از صاحبان ملک، احتمالاً از شما درخواست خواهند کرد.
  • تأییدیه حساب بانکی، بسته به شرایط خاص، ممکن است توسط برخی از صاحبان ملک برای اطمینان از پرداخت به‌موقع اجاره از شما درخواست شود.
  • اجاره کوتاه‌مدت (کمتر از یک سال) می‌تواند با پرداخت نقدی انجام شود؛ اما در اغلب قراردادهای اجاره بلندمدت، پرداخت از طریق چک رسمی و معتبر الزامی خواهد بود.

Renting the cheapest house in Dubai steps and required documents - اجاره ارزان‌ترین خانه در دبی: مراحل و مدارک مورد نیازمهم‌ترین نکته‌ای که در زمان اجاره خانه در دبی باید به آن توجه داشت!

محله‌های اینترنشنال سیتی، پروداکشن سیتی، شهرک سرنا، منطقه ورسان، دیسکاوری گاردنز، اسپورت سیتی، آکوا اکسیژن و آکسفورد رزیدنس ازجمله ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین مناطق دبی هستند. مهم‌ترین نکته برای اجاره ارزانترین خانه در دبی، توجه به شرایط و ضوابط قرارداد است. به همین منظور توصیه می‌شود که قبل از امضای قرارداد متن آن را به خوبی بخوانید. فراموش نکنید که تمام خانه‌های اجاره‌ای باید حتماً شناسنامه RERA داشته باشند. بدون مشاهده این مجوز هرگز اجاره‌نامه‌ای را امضا نکنید. به نظر شما توجه به چه نکات دیگری ضروری است؟

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *