برند جهانی

مؤسسه رازی به برند جهانی تبدیل شده است

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مؤسسه رازی را یک برند جهانی عنوان کرد و گفت: حمایت‌های لازم برای اجرایی شدن تعهد رازی مبنی بر تامین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد.

امید حاجتی در جلسه مشترک با هیئت رئیسه مؤسسه رازی که با حضور دکتر کامبیز بازرگان معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد بحث کرونا را در حال حاضر مهمترین موضوع کشور عنوان کرد و اظهار داشت: پاندمی کرونا در حال حاضر تمامی فعالیت‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و… را در دنیا و در کشور تحت تأثیر قرار داده و گریبانگیر همه مملکت است.

وی با اشاره به اینکه مرگ یک نفر می‌تواند کل خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: این امر نشان از اهمیت بحث واکسیناسیون دارد و باید حمایتی همه جانبه و درست در این حوزه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها رازی را یک برند جهانی عنوان کرد و گفت: این مجموعه افتخار کشور است چراکه همه مردم کشور نمونه‌ای از واکسن‌های رازی را بدن خود دارند و ایمنی‌های ما در مقابل بسیاری از بیماری‌ها به واسطه زحمات پیشکسوتان این مجموعه است.

وی ادامه داد: مایه افتخار است که در جلسه‌ای با عراقی‌ها اذعان داشتند که سرم‌های درمانی ضدمارگزیدگی و عقرب‌زدگی رازی را به نمونه‌های امریکایی ترجیح می‌دهند.

حاجتی با تاکید بر اینکه با نگاه تخصصی جای ساخت واکسن اینجاست، بیان کرد: به عنوان فردی که موافق و مدافع خصوصی سازی هستم و معتقدم فضای رقابتی بهترین فضا برای رشد و توسعه است، در این موضوع نباید ریسک کنیم و موجب شود تا داشته‌ها و ظرفیت‌های بزرگ و غنی کشور را از بین ببریم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه مؤسسه رازی و به دنبال آن تولید واکسن کووید – ۱۹، خاطرنشان کرد: لازم است ضمن توجه به بازارهای هدف جهانی با حمایت از چنین مجموعه‌هایی در کنار نیاز امروز که کنترل شرایط کنونی است به فکر آینده نیز باشیم.

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تصریح کرد: مجموعه‌ای مثل رازی نیاز مملکت است و اطمینان داریم اگر هزینه‌ای صرف آن می‌شود، در نهایت به پژوهش و اجرا می‌رسد و آثار آن در رفاه خانواده‌های کشور مشهود است.

وی با بیان اینکه باید اولویت‌ها درست شناسایی و برنامه ریزی شود، افزود: حمایت‌های لازم برای اجرایی شدن تعهد مؤسسه رازی مبنی بر تأمین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد. همچنین برنامه‌ریزی برای ورود به بازارهای جهانی و افزایش ظرفیت‌های مجموعه باید در دستور کار قرار گیرد.

حاجتی ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ۱۰۰ ساله مؤسسه رازی و تولید واکسن رازی کووپارس بتوانیم بیماری کرونا را در کشور مدیریت و کنترل کنیم.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x