Perfect Money is trusted - پرفکت مانی مورد اعتماد است؟ روش های خرید، فروش و تبدیل

پرفکت مانی مورد اعتماد است؟ روش های خرید، فروش و تبدیل

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت در سطح جهانی می باشد که از طریق آن می‌توانید به آسانی پرداخت‌های آنلاین خود در سایت‌های داخلی یا خارجی انجام دهید، پرداخت های برون مرزی انجام داده یا درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید.

با اعمال تحریم شرکت هایی مانند پی‌پال، مسترکارت و ویزا، هنوزهم سرویس‌های مالی قدرتمندی وجود دارد که از طریق آن‌ها می توانید واریز برون مرزی و خرید های آنلاین را انجام داد و سایت پرفکت مانی یکی از این شرکت ها است.

 

پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی  یک روش پرداخت در سطح جهانی می باشد که دفتر مرکزی آن در پاناما واقع شده است. این موسسه مالی خدماتی از جمله ارسال، دریافت و پرداخت پول به صورت دلاری را به وسیله اینترنت برای جامعه خود و پذیرنده های این سیستم در اکثر کشور ها فراهم می‌کند.

شما به آسانی می‌توانید به وسیله این سیستم هر مقدار که نیاز داشته باشید را به سراسر دنیا انتقال دهید یا از سایت های پذیرنده خارجی از این طریق خدمات دریافت کنید.

برای مثال تصور کنید بدون اینکه احراز هویت کنید از طریق ووچر پرفکت مانی در یک سایت خارجی فایلی را خریداری کنید و به آسانی می‌توانید از طریق یم صرافی ارز دیجیتال ایرانی ووچر پرفکت مانی بخرید و از این طریق خدمات مورد نظر را از سایت خارجی دریافت نمایید.

سیستم پرفکت مانی سیستمی مانند پی‌پال و پلتفرم‌های دیگر پرداخت می باشد. شرکت پی‌پال از شرکت‌های معتبر خدمات پرداخت بوده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد.

شما از سیستم پرفکت مانی می‌‌توانید برای نگهداری دلار در حساب خود استفاده کرده و از این طریق دارایی دیگر مثل بیت کوین را از طریق حساب پرفکت مانی خود خریداری کنید.

کاربردهای سیستم پرفکت مانی به شرح زیر می باشد:

انتقال دلار دیجیتال در لحظه

دریافت دلار دیجیتال به صورت دلاری و یورویی

خرید کالا و دریافت خدمات از سایت‌های فروش آنلاین

پس انداز دلاری و نگهداری در حساب پرفکت مانی

ارائه خدمات مستقیم به کاربران ایرانی

همانطور مستحضر هستید کاربران ایرانی و چند کشور دیگر، به علت تحریم‌ها ی امریکا از استفاده از خدمات شرکت‌های مطرح مانند پی پال، مسترکارت، ویزا کارت محروم هستند. ولی شرکت پرفکت مانی به علت عدم پیروی از قوانین امریکا،علاوه بر تحریم شهروندان امریکایی، به صورت مستقیم به کشور های مورد تحریم خدمات می دهد.

شما می‌توانید به آسانی بعد از بازکردن حساب پرفکت مانی به صورت آنلاین و رایگان، از صرافی‌های ایرانی معتبر، با استفاده واریز وجه تومانی پرفکت مانی خریداری و در سایت های پذیرنده خدمات دریافت کنید.

Perfect Money is trusted 0 - پرفکت مانی مورد اعتماد است؟ روش های خرید، فروش و تبدیلافتتاح حساب در سایت پرفکت مانی

برای ساخت حساب در پرفکت مانی فقط نیاز است که به سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه کنید و فرم ثبت نام آن را کامل کنید.

ثبت نام و افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی رایگان می باشد و شما نیاز نیست هزینه ای در این خصوص پرداخت کنید.

 

سایت رسمی شرکت پرفکت مانی زبان فارسی را ساپورت می‌کند و میتوانید پس از ورود زبات را به فارسی تغییر دهید. زمانی که دارید فرم ثبت نام را پر می کنید، حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید تا مشکلی برای شما به  وجود نیاید.

 

بعد از ثبت نام، یک کد عضویت برای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود که باید از آن برای وارد شدن به حساب کاربری خود استفاده کنید. درنیجه کد نام کاربری خود را حتما یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید.

چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

روش‌های متنوعی برای افزایش اعتبار حساب شما وجود دارد، اما آسان و بهترین گزینه برای کاربران ایرانی، خرید پرفکت مانی از طریق صرافی های معتبر ایرانی است.

خرید پرفکت مانی توسط کارت بانکی از طریق صرافی های ایرانی کار دشوار و سختی نیست.

پرفکت مانی یورویی هم نیز وجود دارد و صرلافی های ارزدیجیتال ایرانی قالبا نوع دلاری آن را خرید و فروش می کنند.

صرافی های معتبر بسیاری هستند  که تومان شما را تبدیل به پرفکت مانی می‌کنند که یکی از این صرافی ها، صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج می باشد. برای خرید پرفکت مانی از صرافی هامعمولا نیاز به احراز هویت می باشد و لازم است شما احراز هویت انجام دهید، این امر در صرافی پی ام ایکس چنج به صورت اتوماتیک و سریع بدون اینکه نیاز به ارسال مدارک داشته باشید صورت می گیرد ولی این نوع احراز هویت محدودیت مبلغی دارد. بعد از واریز وجه پرفکت مانی شما به آدرس ولتی که ثبت کردید آنی واریز می شود.

نکته مهم: برای خرید تتر بدون کارمزد به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

آدرس حساب پرفکت مانی چیست؟

بعد از اینکه حساب پرفکت مانی ساختید، وارد حساب کاربری خود شده تا امکان مشاهده حساب های خود را داشته باشیدآدرس حساب پرفکت مانی شما در سمت راست بالا قرار دارد که با کپی کردن آن، میتوانید آن را در اختیار صرافی خود قرار دهید.

U12345678 یک نمونه از آدرس حساب پرفکت مانی می باشد .

چگونه پرفکت مانی بفروشم؟

فروش پرفکت مانی هم مانند خرید آن از طریق صرافی های ارزدیجیتال انجام میشود، شما با ثبت تنها یک شماره موبایل و بدون نیاز به احراز هویت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی خود را به تومان تبدیل کنید و به کارت بانکی خود واریز کنید.

نحوه فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی به پی ام ایکسچنج به این شکل است که شما بعد از ثبت شماره شبا بانکی و ثبت ووچر پرفکت مانی به صورت آنی تومان به حساب بانکی شما واریز می شود.

آیا به جز صرافی باید در پرفکت مانی هم احراز هویت کنم؟

استفاده از خدمات سایت پرفکت مانی نیاز به احراز هویت ندارد ولی با انجام احراز هویت به جای پرداخت کارمزد ۱.۹۹ درصدی کارمزد پرداختی شما به ۰.۵ درصد کاهش می یابد.

چگونه در پرفکت مانی احراز هویت کنیم؟

همانمطور که در بالا ذکر شد احراز هویت در این سایت پرفکت مانی الزامی نمی باشد ولی ولی با انجام این کار کارمزد پرداخحتی شما برای هر مبلغ به ۰.۵ درصد کاهش پیدا می کند.

احراز هویت در سایت پرفکت مانی بسیار آسان است و تنها لازم است از قسمت تنظیمات فرم احراز هویت را تکمیل کنید و موارد خواسته شده را آپلود کنید.

احراز هویت طبق مراحل زیر انجام می شود:

 

۱- از صفحه اصلی پنل خود وارد قسمت تنظیمات (Setting) شوید.

در قسمت احراز، باید عکس از کارت شناسایی خود (مدرک ترجمه شده یا پاسپورت معتبر) به همراه عکس از قبض برق، گاز یا تلفن را آپلود کنید.

تذکر: قبل از تکمیل مراحل احراز هویت، از قسمت  Setting، اطلاعات کاربری خود را کامل کنید. در قسمت آدرس، آدرسی که در قبض شما وجود دارد را به فارسی تایپ کنید.

تذکر: مشخصات قبض باید با مشخصات شما تطابق داشته باشد.

Perfect Money is trusted 9 - پرفکت مانی مورد اعتماد است؟ روش های خرید، فروش و تبدیلورود به سایت خرید و فروش پرفکت مانی پی ام ایکس چنج

ووچر پرفکت مانی

یکی از قابلیت های سیستم پرفکت مانی این می باشد که شما بدون اینکه در این سایت ثبت نام انجام دهید میتوانید از طریق ووچر پرفکت مانی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید، با استفاده از کدی به اسم ووچر از خدمات آن استفاده کنند.

ووچر پرفکت مانی یا ووچر الکترونیکی (e-Voucher) در واقع مانند یک کارت شارژ می باشد که با مبلغ مورد نظر شما ساخته شده و شما می‌توانید از طریق کدهایی که  در اختیار شما قرار می گیرد بدون اینکه نیاز به ساخت یک حساب پرفکت مانی داشته باشید خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

در نتیجه شما بدون نیاز به ساخت حساب پرفکت مانی و احراز هویت در آن از طریق صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکس چنج با خرید ووچر پرفکت مانی اقدام به خرید کالا یا خدمات در سایت مورد نظر خود نمائید.

شما اگر حساب پرفکت مانی هم داشته باشید، می‌توانید ابتدا حساب کاربری خود را از طریق ووچر شارژ کرده و یابا مبلغ دلخواه خود هر تعداد ووچر که نیاز دارید بسازید.

 

امنیت سایت پرفکت مانی

امنیت سایت پفکت مانی تا حدی قابل قبول می باشد. سیستم  پرفکت مانی از طریق شناسایی آی‌پی  برای امنیت خود  استفاده می‌کند. به این شکل که اگر آیپی کاربر تغییر کنید کاربر باید از طریق کدی که به ایمیل آن می رود وارد حساب خود شود.

همچنین شما میتوانید از قسمت امنیت حساب کاربری خود (Security Center) امنیت حساب خود را با گزینه هایی مانند تایید پیامکی افزایش دهید.

 

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

علاوه براینکه شما با پرفکت مانی میتوانید کالا یا خدمات دریافت کنید، می‌توانید از طریق آن اقدام به خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگرهم استفاده کنید و این کار از طریق صرافی پی ام ایکس چنج به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد.

با خرید پرفکت مانی و ارسال آن به صرافی‌ها و سایت‌هایی فروشنده ارز دیجیتال که آن را می‌پذیرند، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *