اقامت گرجستان

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان

پایگاه خبری دنیای برند، پیشرفت چشمگیر گرجستان از همه لحاظ رو به رشد است، اقامت گرجستان امروزه مورد استقبال بسیاری از ایرانیان و سایر کشورها مانند هند امارات روسیه قرار گرفته است. کشور گرجستان، کشوری است که در منطقه‌ای کاملاً استراتژیک از نظر تجارت، واقع شده و پل تجاری میان اروپا، آسیا و خاورمیانه می‌باشد و از این رو در سالهای اخیر مورد توجه اتحادیه اروپا و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک یکی از مطمئن‌ترین روش‌های موجود است و می‌تواند به نسبت روش‌های سرمایه‌گذاری هزینه کم‌تری را در بر بگیرد. شما برای خرید ملک نیاز به حضور در این کشور ندارید و می‌توانید در این روش در کشور گرجستان به دنبال اخذ باشید به این ویزای شینگل ترتیب شرایط برای مهاجرت شما به کشورهای دیگر آسان‌تر می‌شود.

معمولا متقاضیانی که قصد مهاجرت به گرجستان را دارند، در ابتدا، بایستی هدف خود از اخذ ویزای این کشور را بدانند تا بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

به نقل قول از راهنمای جامع خرید ملک در گرجستان دلایل مهاجرت به این کشور آسانی صدور ویزا برای هموطنان ایرانی باشد. چرا که بین دو کشور ایران و گرجستان قانون لغو روادید حاکم بوده و شرایط مسافرت ایرانیان به این کشور برای کمتر از ۴۵ روز میسر میباشد. اغلب ایرانیانی که به گرجستان و پایتخت آن می روند برای امر بیزینس (خرید ملک، راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت و …) مسافرت می کنند. پس بی دلیل نیست که گرجستان در رده ۷ جهانی از نظر معیار آسانی انجام بیزینس قرار می گیرد.

رضایت افرادی که مهاجرت به گرجستان را انتخاب کرده‌اند، عبارت از:

  • به سبب کم بودن هزینه زندگی است.
  • سیستم اقتصادی کشور گرجستان به صورتی است که روال زندگی در این کشور بسیار آسان و هزینه‌ها همیشه در وضعیت کنترل شده دیده می‌شود.
  • بهبود فضای کسب و کار
  • گرجستان به عنوان کشوری با ثبات سیاسی پایدار، عاری از فساد
  • هجوم گردشگران انگیزه ای برای توسعه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

گرجستان به دلیل وضعیت مناسب برای سرمایه گذاری در املاک گرجستان و همچنین تسهیلات روان کارت اقامت به شهروندان خارجی، مورد توجه افرادی که به فکر حفظ و افزایش سرمایه خود هستند قرار گرفته است.
با سرمایه گذاری در املاک گرجستان علاوه بر اخذ اقامت برای خود و خانواده؛ از سود و ارزش افزوده رشد املاک و سرمایه گذاری ارزی بهره مند خواهید شد.

البته کاهش قیمت ها املاک در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته قیمت فروش املاک دوباره روند صعودی خود را پیدا کرد و از ۱۱۰.۷ واحد شاخص در ژانویه ۲۰۲۱ به ۱۱۳.۵ در مارس ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

Obtaining a residence permit in Georgia by purchasing a property in Georgia - اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستانمزایای خرید ملک در کشور گرجستان

برای اخذ اقامت در کشور گرجستان یکی از روش هایی که معمولاً توسط کارشناسان توصیه می‌شود سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در این کشور است زیرا برای خریدار هیچگونه مالیاتی به همراه ندارد. به طور کلی به موارد زیر می توان به عنوان مزایای خرید ملک در کشور گرجستان اشاره کرد:

  1.  اخذ اقامت برای خود و خانواد با یک بودجه معقول ۱۰۰۰۰۰دلار
  2. ارزش افزوده ملک خریداری شده به صورت سالیانه بیش از  ۱۰ درصد
  3. کشور گرجستان تلاش می کند تا سال ۲۰۲۱ شهروندان این کشور بتوانند بدون ویزا به اروپا سفر کنند.
  4. پس از ۶ سال اقامت موقت می توانید اقامت دائم گرجستان را اخذ کنید.
  5. امنیت مثال زدنی در کشور گرجستان وجود دارد و آمار جنایات تقریباً صفر می باشد.
  6. برای فرزندان شما مدارس و دانشگاه های معتبر با ارزش علمی بالایی در این کشور وجود دارد.
  7. راه اندازی کسب و کار در گرجستان می توانید از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید.
  8. با دارا بودن ویزای کشور گرجستان راحت تر می توانید به کشورهای آمریکایی و اروپایی سفر کنید.

Obtaining a residence permit in Georgia by purchasing a property in Georgia - اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستانشرایط اخذ اقامت از طریق خرید ملک گرجستان

اگر شما در این کشور ملکی به غیر از یک زمین کشاورزی خریداری کنید و توسط کارشناسان موسسات بانکی گرجستان این ملک بیش از ۱۰۰۰۰۰$ (دلار) ارزش گذاری شود، به شما اقامت موقت یکساله قابل تمدید و پس از ۶ سال اقامت دائم گرجستان تعلق خواهد گرفت. نکته قابل توجه این است که شما در طول این ۶ سال می توانید هر زمان که خواستید ملک خود را به فروش برسانید اما باید آن را با یک ملک دیگر به ارزش حداقل ۱۰۰۰۰۰$ (دلار) جایگزین کنید.

توجه داشته باشید که همسر شما و فرزندانتان به علاوه والدین تحت تکفل شما می‌ توانند از اقامت یکساله و پس از ۶ سال از اقامت دائم کشور گرجستان بهره‌مند شوند اما پس از صدور ویزای اقامت کشور شما و خانواده حداکثر یک ماه فرصت دارید که جهت تکمیل مراحل قانونی و اداری و دریافت کارت اقامت خود به کشور گرجستان مراجعه کنید. انجام تمام مراحل اخذ اقامت از طریق خرید ملک در این کشور حدود ۳۰۰$ (دلار) به ازای هر فرد برای شما هزینه خواهد داشت.

یکی دیگر از امکاناتی که گرجستان برای افرادی که قصد خرید ملک به ارزش بیش از ۷۰۰۰۰$ (دلار) را دارند ارائه می دهد این است که آنها می‌توانند به جای یک خانواده در صورت تمایل برای اخذ اقامت موقت برای دو خانواده اقدام کنند. تمام هزینه های اخذ اقامت در صورت دارا بودن شرایط اخذ اقامت گرجستان باید سالانه و در زمان تمدید ویزای اقامت موقت مجدداً پرداخت شود.

Obtaining a residence permit in Georgia by purchasing a property in Georgia 0 - اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *