گزارش سال 2023 برند نوبیتکس

گزارش سال ۲۰۲۳ برند نوبیتکس

پایگاه خبری دنیای برند، گزارش سال پلتفرم تبادل رمزدارایی نوبیتکس برای سومین سال متوالی منتشر شد. نوبیتکس در گزارش سال ۲۰۲۳ خود، علاوه بر ارائه آمارهایی از تعداد کاربران، کاربران جدید، میانگین سنی، توزیع جغرافیایی و…، به چالش‌های قانون‌گذاری این صنعت در سال گذشته و چشم‌انداز و اهداف پیش روی خود پرداخته است.

هدف نوبیتکس از انتشار گزارش سال، کمک به پژوهشگران و همچنین تصمیم‌گیران برای دستیابی به نگاه و تحلیلی عمیق‌تر به این بازار بزرگ در ایران و جهان است.

نوبیتکس در گزارش سال خود با مرور اتفاقات و محدودیت‌هایی تنظیم‌گری رمزارز در ایران، سال ۲۰۲۳ را سال سخت اما پرامید برای قانونگذاری رمزارز در ایران دانسته و با اشاره به فرصت‌های نگاه توسعه‌‌ای به صنعت کریپتو، مخاطرات نگاه محدودیت‌محور را گوشزد کرده است.

افزایش اقبال ایرانیان به رمزارزها 

این گزارش نشان می‌دهد که تعداد کاربران بزرگترین صرافی رمزارز ایران، در سال ۲۰۲۳ یک میلیون و ۳۹۲ هزار نفر افزایش یافته و در پایان این سال به پنج میلیون و ۷۶۱ هزار نفر رسیده است. البته در حال حاضر تعداد کاربران نوبیتکس از عدد شش میلیون نفر عبور کرده است.

با توجه به افزایش یک میلیون نفری تعداد کاربران نوبیتکس در سال ۲۰۲۲، افزایش نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار نفری تعداد کاربران این پلتفرم در سال ۲۰۲۳، نشاندهنده افزایش اقبال ایرانیان به بازار ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته است.

دانلود گزارش سال ۲۰۲۳ برند نوبیتکس

 

پایان

همچنین ببینید

گزار برند تاپ

گزارش سال ۱۴۰۱ برند تاپ

پایگاه خبری دنیای برند، سال ۱۴۰۱ برای برند تاپ، یکی از مهم‌ترین سال‌های فعالیت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *