فولکس واگن‌های جدید

فولکس واگن‌های جدید در حال راه‌اندازی است

پایگاه خبری دنیای برند، فولکس‌واگن پلتفرم برقی ویژه چین را راه‌اندازی می‌کند.

فولکس واگن اعلام کرد که پلتفرم جدیدی برای خودروهای برقی سطح پایه در چین ایجاد خواهد کرد و از قطعات داخلی بیشتری برای کاهش هزینه‌ها استفاده خواهد کرد زیرا این شرکت آلمانی به دنبال بازیابی جایگاه از دست رفته در بزرگترین بازار خودروی جهان است.

فولکس واگن طرحی را برای تقویت موقعیت خود در چین با پلتفرم کاملاً جدید برای خودروهای برقی مقرون به صرفه ارائه کرده است. فولکس‌واگن پلتفرم جدید خودروهای برقی جدید، ویژه چین را تایید کرد که در چهار مدل جدید با قیمت اولیه کمتر از ۲۰ هزار دلار استفاده خواهد شد.

رالف براندستاتر، مدیرعامل فولکس‌واگن چین، در جریان بازدید از مرکز توسعه و تدارکات خودروهای برقی جدید خود در این کشور به خبرنگاران گفت: معماری جدید که به عنوان A Main Platform شناخته می‌شود، به طور خاص برای سلیقه مصرف‌کنندگان چینی با توجه به باتری، محرک الکتریکی و موتور الکتریکی ساخته خواهد شد. او اضافه کرد که خریداران خودروهای جدید چینی جوان‌تر و با فناوری آشنا هستند و مانند یک تجربه دیجیتالی فراگیر از خودروهای خود هستند.

پلتفرم جدید از جعبه ابزار الکتریکی مدولار (MEB) مشتق خواهد شد و انتظار می رود حدود یک سوم زودتر از  پیش بینی آماده شود.

این شرکت گفته است که قصد دارد ۱۰ مدل خودروی برقی دیگر تا سال ۲۰۲۶ را در سطح جهان معرفی کند و زمان خود را برای عرضه مدل‌های جدید از چهار سال به میانگین ۲.۵ ساله همتایان چینی خود افزایش دهد.

لاجر لورمان، مدیر ارشد فناوری مرکز Hefei گفت که این شرکت توانست قیمت نمایشگرهای داشبورد خود را پس از تغییر به یک تامین کننده چینی از یک عرضه کننده جهانی تا ۳۷ درصد کاهش دهد.

فولکس واگن در تلاش است تا محدوده محصولات خود را در چین گسترش دهد تا مشتریانی را در بخش ابتدایی و متوسط خودروهای برقی جذب کند و قیمت پیشنهادی فعلی آن بالاتر از قیمت بسیاری از رقبای چینی فقط الکتریکی است. فولکس‌واگن در ماه جولای با شرکت چینی اکسپنگ برای تقویت خط تولید خودروهای برقی خود قراردادی منعقد کرد و قرار است که با کمک این شرکت دو مدل جدید از سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه شوند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *