More than 91 thousand billion tomans were paid to the account of the builders of the National Housing Movement - بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن پرداخت شد

بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن پرداخت شد

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه قرارداد تسهیلاتی ۲۸۶ هزار و ۷۱۵ واحد به میزان ۱۰۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد تومان به امضا رسیده است، از پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن، میزان آورده و مشارکت متقاضیان و پرداخت تسهیلات به سازندگان را توضیح داد و گفت: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۷۶ هزار و ۹۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، تعداد واحد‌هایی که قرارداد‌های تسهیلاتی آن‌ها منعقد شده، به ۲۸۶ هزار و ۷۱۵ واحد و به میزان ۱۰۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد تومان رسیده است.

حسینی گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده و همچنین آورده متقاضیان که در حساب آن‌ها موجود است در مجموع ۹۱ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده که ۵۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان از این مبلغ از محل تسهیلات و ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، یکی از عوامل موفقیت تولید مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن پرداخت تسهیلات بانکی است که در این خصوص همراهی بانک‌ها باید تقویت شود. همچنین بذرپاش تاکید کرده است که بانک مسکن یکی از بانک‌هایی است که در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکرد مناسبی داشته و به تمامی تعهدات خود در همراهی دولت برای تولید مسکن عمل کرده است.

منبع

همچنین ببینید

Img20240510154334334 310x165 - محمد قاسمی به عنوان استاد نمونه دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شد

محمد قاسمی به عنوان استاد نمونه دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شد

آیین گرامیداشت «مقام استاد» و معرفی و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *