Monitoring the standards of agricultural products brands - نظارت بر استانداردهای برندهای محصولات کشاورزی/ اردبیل

نظارت بر استانداردهای برندهای محصولات کشاورزی/ اردبیل

پایگاه خبری دنیای برند، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداراردبیل گفت: شاخص‌های استاندارد برای عموم فرهنگ‌سازی و مشخص شده و نظارت های ویژه براستاندارد تولیدات کشاورزی و خدمات گردشگری استان اردبیل انجام می شود.

سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای استاندارد استان اردبیل اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و مشخص کردن شاخص‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی این شاخص‌ها به مردم ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر استاندارد تولیدات کشاورزی و خدمات گردشگری استان اردبیل دارای اهمیت ویژه‌ای است، خاطرنشان کرد: لازم است با فرهنگ‌سازی و مشخص کردن شاخص‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف، این شاخص‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اهمیت استاندارد در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی افزود: با توجه به برند بودن برخی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای استان اردبیل نظارت بر استانداردهای این محصولات باید مدنظر باشد.

میرجعفریان با تاکید بر اهمیت استاندارد بودن نوع ارائه خدمات در بخش گردشگری تصریح کرد: با توجه به گردشگری بودن استان و حضور گردشگرانی از سایر کشورها با استاندارد بودن نوع ارائه خدمات پذیرایی و اسکان در مراکز اقامتی، مدت ماندگاری گردشگران افزایش می‌یابد که این موضوع نقش اساسی در ارزآوری خواهد داشت.

وی همچنین توجه به استانداردسازی فضاهای آموزشی، ساختمان‌های اداری، روند اجرای پروژه‌های عمرانی، ابزارهای توزین فروشگاه‌ها، احداث ساختمان‌های مسکونی، آسانسورها، هتل‌ها و سیستم گرمایشی مدارس را از جمله اقدامات اولویت‌دار حوزه استاندارد دانست.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل هم در این نشست اظهار کرد: ۵۵۰ واحد تولیدی در استان شامل استاندارد بوده که از این تعداد ۳۲۶ واحد فعال است.

حسنعلی حسین پور اظهار کرد: ۶۱۳ فرآورده در استان شامل استاندارد بوده که ۵۵۲ مورد استاندارد شامل اجباری و ۶۱ مورد تشویقی است.

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *