الست گروپ

مهدی ورقایی الست گروپ

پایگاه خبری دنیای برند، در این مقاله با آقای مهدی ورقایی الست گروپ، آشنا می شویم. با ما باشید.

مقدمه

اعتماد به شرکت های مهاجرتی با وجود افزایش بی رویه متقاضیان در این حوزه، بسیار سخت شده است. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی را دارید، در جست و جوهایتان با شرکت های مختلفی مواجه شده اید که طبعیعتا تشخیص معتبر بودن آن شرکت برایتان دشوار است.

 تشخیص شرکت های معتبر برای مهاجرت بسیار مهم است. در صورت معتبر نبودن شرکت مهاجرتی، هزینه، وقت و تلاش شما بی فایده خواهد شد. یکی از راه های ارزیابی اعتبار شرکت ها، بررسی سوابق رئیس هیئت مدیره آن شرکت می باشد.

یکی از شرکت هایی که با اطمینان خاطر می توانید امور مهاجرتی خود را به آن بسپارید، الست گروپ می باشد. برای بررسی اعتبار این شرکت به معرفی و بررسی سوابق مهدی ورقایی الست گروپ به عنوان رئیس هیئت مدیره خواهیم پرداخت.

 فهرست مطالب:

شرکت مهاجرتی الست گروپ

مهندس مهدی ورقایی الست گروپ؛ کارآفرین نمونه سال

تجربیات مهندس مهدی ورقایی

چشم اندازهای مهدی ورقایی در الست گروپ

سخن پایانی

######

شرکت مهاجرتی الست گروپ

الست گروپ یکی از شرکت های با سابقه طولانی در حوزه امور مهاجرتی می باشد و با شعار “اعتماد را تجربه کن” سال هاست که به مردم ایران خدمات مختلفی ارائه می دهد.

 یکی از اهداف این شرکت، پیشرفت و توسعه کشور ایران است. زیرا جوانان ایرانی به واسطه مهاجرت به کشورهای پیشرفته، علوم و دانش روز دنیا را به کشورمان می آورند و از این طریق سبب توسعه و پیشرفت کشور می شوند.

 این شرکت در حوزه های کارآفرینی بین المللی، داخلی و مشاوره های کاریابی به صورت تخصصی و با استفاده از علم روز دنیا فعالیت دارد و تاثیر مهمی بر اشتغال زایی جوانان کشور گذاشته است.

مهندس مهدی ورقایی الست گروپ؛ کارآفرین نمونه سال

مهدی ورقایی سابقه ای ۳۰ ساله در حوزه تجارت دارد و از تجربه و تخصص بالایی در حوزه مهاجرت برخوردار است. همین امر باعث شد تا به فکر تاسیس شرکت بین المللی یعنی الست گروپ بیفتد.

در پنجمین اجلاس سراسری کشور با عنوان “نشان عالی مدیر سال” که در مهر ماه سال ۱۳۹۹ در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد، به پاس قدردانی از مهندس مهدی ورقایی برای فعالیت در زمینه کاریابی، کارآفرینی و سرمایه گذاری، نشان و تندیس مدیر برتر سال به ایشان اهدا شد.

این اجلاس که با مشارکت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر ارگان های دولتی و اجرایی کشور برگزار شد، اهدافی را در راستای ایجاد نگرش های درست مدیریتی و توانمندسازی نیروی کار در پی داشت.

از دیگر اهداف این اجلاس می توان به آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی مدیریتی به عنوان بزرگ ترین رویداد مدیریتی کشور اشاره کرد. در این اجلاس، بسیاری از مسئولان بلند پایه کشور از جمله عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری حضور داشتند.

نشان و تندیس های اهدایی در این اجلاس بر اساس ارزیابی سازمان ها و شرکت های حاضر در این اجلاس و جمع بندی نهایی امتیازات از سوی کمیته های علمی انجام شده است. پایداری کسب و کار، خلاقیت، نوآوری و اشتغال زایی به خصوص در شرایط تحریم از جمله معیارهای امتیاز دهی مدیران محسوب می شد که در جمع بندی نهایی آن ها تاثیر داشت.

Mehdi Varghaei Elst Group 01 - مهدی ورقایی الست گروپتجربیات مهندس مهدی ورقایی

مهندس مهدی ورقایی قبل از تاسیس الست گروپ به صورت تخصصی در زمینه های کارآفرینی، کاریابی و سرمایه گذاری فعالیت داشت و از سال ۱۳۸۰ به بعد در زمینه سرمایه گذاری در آلمان، ارمنستان ،آذربایجان، عراق، امارات متحده عربی و … مشاوره های تخصصی ارائه می داد.

 ایشان در سال ۱۳۸۷ اقدام به جذب مسافران عربی برای مسائل پزشکی نمود و در کنار آن تورهای سیاحتی و زیارتی برای آن ها برگزار می کرد. مهندس مهدی ورقایی همچنین در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی نیز اقدامات زیادی انجام داده و فعالیت تجار خارجی را در زمینه فناوری تولید به ایران انتقال داده است.

ایشان مشاوره های تخصصی زیادی را به کارخانه ها و شرکت هایی که فعالیت شان متوقف شده بود، ارائه داده و با بازارسازی و ارائه راهکارهای موثر، به فعالیت دوباره این مجموعه ها کمک شایانی کرده اند.

ایشان بعد از کسب تجربیات در این زمینه ها و برقراری ارتباطات گسترده با کشورهای مختلف، تصمیم گرفت تا اقدام به راه اندازی الست گروپ نماید.

 بعد از راه اندازی الست گروپ، مهندس مهدی ورقایی فعالیت خود را در زمینه های کاریابی، کارآفرینی، سرمایه گذاری، توریست درمانی، ورزشی و مهاجرت افزایش داد و خدمات بیشتری را برای مردم ایران ارائه کرد.

چشم اندازهای مهدی ورقایی در الست گروپ

مهندس مهدی ورقایی به عنوان رئیس هیئت مدیره الست گروپ، اهداف این شرکت را افزایش سطح کیفی تحصیل جوانان ایرانی در رشته های مختلف، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپایی نظیر جمهوری فدرال آلمان، دریافت کارت آبی اروپا و دیگر خدمات کشور کانادا معرفی کرده است.

 مهدی وقایی و تیم قدرتمند او با خدماتی که ارائه می دهند، امیدوارند جوانانی که با مشکل بیکاری روبرو هستند، بتوانند با تحصیل و اشتغال در کشورهای اروپایی و کانادا آینده شغلی خود را تضمین کنند و بعد از مدتی با بازگشت به کشور خود، یک فعالیت حرفه ای را از سر بگیرند. در این صورت به اقتصاد و پیشرفت کشور ایران کمک بسیار زیادی خواهد شد.

پیشنهاد مهدی ورقایی برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ

مهندس مهدی ورقایی به عنوان رئیس هیئت مدیره الست گروپ با تجارب کسب شده در این زمینه، پیشنهاد ویژه ای برای متقاضیان تحصیل در آلمان دارد.

 مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ یا همان دوره های فنی حرفه ای، روشی آسان برای دریافت اقامت این کشور می باشد.

 امکان حضور در این دوره ها برای همه افراد با هر مدرک و استعدادی امکانپذیر است و افراد بعد از گذراندن دوره های سه ساله می توانند به صورت تضمینی شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنند. این روشی آسان و بدون دردسر برای اخذ اقامت کشور آلمان می باشد.

Mehdi Varghaei Elst Group 02 - مهدی ورقایی الست گروپتوصیه مهدی ورقایی برای متقاضیان مهاجرت

مهندس مهدی ورقایی با توجه به تجربه سی ساله خود در زمینه های مختلف، به متقاضیان مهاجرت به کشورهای دیگر توصیه می کند که قبل از مهاجرت، زندگی و کار خود را در کشور مقصد معین کنید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. بعد از این که محل اقامت و تحصیل یا کار شما به طور دقیق مشخص شد، اقدامات لازم برای مهاجرت را انجام دهید. تلاش الست گروپ نیز برای متقاضیان مهاجرت همین موضوع است.

الست گروپ سعی دارد که اشتغال و محل اقامت متقاضیان را در کشور مقصد به طور دقیق مشخص کند تا مشکلی در بدو ورود برای ایرانیان پیش نیاید.

 مهم ترین موضوع برای متقاضیان مهاجرت، تامین هزینه های زندگی در کشور مقصد می باشد. کارمندان الست گروپ این موضوع را به طور دقیق بررسی می کنند و بودجه و حقوق کار متقاضی را با هزینه های زندگی در کشور مقصد مقایسه می کنند تا فرد با مشکل کمبود هزینه مواجه نگردد.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل شما را با اهداف و چشم اندازهای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ آشنا کردیم و از تجربیات ایشان در حوزه مهاجرت سخن گفتیم. امید است با شناخت ایشان، راحت تر بتوانید به این مجموعه عظیم اعتماد کنید و امور مهاجرتی خود را به آن بسپارید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *