لحظه آخر

لحظه آخر مرجع ارزان ترین تور ترکیبی تفلیس و باتومی!

پایگاه خبری دنیای برند، در وبسایت لحظه آخر می توانید بروزترین قیمت های تور ترکیبی تفلیس و باتومی را مشاهده نمایید. این تورها دارای امکانات زیادی می‌باشند که از جمله آن ها می توانیم به امکان مقایسه قیمت تور تفلیس و باتومی آژانس‌های مختلف نام برد. چرا که وبسایت لحظه آخر، با گردهم آوردن برترین کارگزارها و آژانس های ارائه دهنده تور تفلیس و باتومی تمام سعی خود را می کند تا بهترین تورهای گرجستان را خدمت کاربران همیشه همراهش ارائه دهد.

معرفی کشور گرجستان

در ادامه با یکدیگر به معرفی گرجستان و جاهای دیدنی تفلیس و باتومی می پردازیم تا کمی بیشتر با آن ها آشنا شویم:

گرجستان به عنوان یک کشور اوراسیایی که هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا قرار دارد، سالانه نظر گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جلب می‌کند. این کشور در منطقه قفقاز قرار دارد و از سمت شمال با کشور روسیه همسایه است. جمهوری آذربایجان، ترکیه و ارمنستان دیگر همسایه‌های این کشور محسوب می‌شوند.

این کشور با جمعیتی در حدود ۴ میلیون جزء کشورهایی به حساب می‌آید که با وجود جمعیت کم خود یکی از راه‌های اصلی درآمدزایی خود را بر مبنای گردشگری و توریست پذیری قرار داده است.

تفلیس، پایتخت گرجستان

این شهر توریستی، دارای معماری بسیار زیبایی است که تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است که نمای فوق العاده ای را برای شهروندان و گردشگران تور تفلیس مهیا نموده است. رودخانه کر، شهر تفلیس را به دو قسمت تقسیم کرده است. شهر جدید تفلیس و الد تاون که همان شهر قدیمی تفلیس است. بیشتر بخش های تاریخی این شهر، در قسمت الد تاون قرار دارند.

Last minute reference for the cheapest combined tour of Tbilisi and Batumi 01 - لحظه آخر مرجع ارزان ترین تور ترکیبی تفلیس و باتومی!

باتومی، قطب گردشگری گرجستان

اگر می‌خواهید لذت سفر به یک شهر ارزان اروپایی را تجربه کنید، اگر می خواهید در کنار اسمان خراش های این شهر در کنار ساحل فوق العاده آن لذت ببرید و اگر می خواهید از پارک های ساحلی هیجان انگیز این شهر استفاده کنید، قطعا تور لحظه آخری باتومی می‌تواند معیارهای شما برای یک تور خوب را برطرف کند.

Last minute reference for the cheapest combined tour of Tbilisi and Batumi 02 - لحظه آخر مرجع ارزان ترین تور ترکیبی تفلیس و باتومی!
کشور گرجستان دارای جاذبه های بسیاری است که سفر به این جاذبه‌های گردشگری می تواند لذت سفر شما را دوچندان کند. از جمله جاهای دیدنی گرجستان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پل صلح در تفلیس، رقص شبانه‌ آب
  • باغ گیاه‌شناسی باتومی
  • دریاچه لاکپشت تفلیس
  • باغ گیاه‌شناسی باتومی
  • دلفیناریوم باتومی
  • میدان اروپا
  • بلوار باتومی
  • مجسمه علی و نینو
  • اوپلیستسیخه ، شهر سنگی در میان جاهای دیدنی گرجستان
  • متسختا، پایتخت باستانی گرجستان
  • صومعه گلاتی
  • واردزیا، لانه زنبور
  • چیاتورا، پلکان بهشت یا شهر کابلی؟

هزینه‌ های حمل و نقل در گرجستان به چه صورت است؟

حمل و نقل عمومی در شهر تفلیس با استفاده از مترو، اتوبوس، تاکسی، مارشروتکا و تاکسی های اینترنتی انجام می شود که قیمت بلیط هر یک را در ادامه مشاهده می کنید.

مترومانی کارت: ۲ لاری

بلیت یک سفره مترو: ۰.۵ لاری

بلیت یک سفره اتوبوس: ۰.۵ لاری

بلیت مینی بوس: حدود ۰.۸ لاری

هزینه تاکسی: از ۳.۵ لاری

هزینه بنزین: ۲.۵ لاری (حدودی)

نکته ۱: قیمت های درج شده در این مقاله مربوط به گرجستان ۱۴۰۱ می باشد.

نکته ۲: هر لاری تقریبا برابر با ۹ هزار تومان است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

خرید کمد لباس

نکاتی که در هنگام خرید کمد لباس باید توجه داشته باشید…!

پایگاه خبری دنیای برند، وقتی می‌خواید کمد لباس خریداری کنید، باید نکات مختلفی رو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *