دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و می‌خواهید خط تولید خود را راه اندازی نمایید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هر کاری از خدمات مشاوره آنها استفاده کنید تا از کلیه شرایط لازم و برآورد هزینه ها مطلع باشید و بهترین کار را انجام دهید.

اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و می‌خواهید خط تولید خود را راه اندازی نمایید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هر کاری از خدمات مشاوره آنها استفاده کنید تا از کلیه شرایط لازم و برآورد هزینه ها مطلع باشید و بهترین کار را انجام دهید.

از کجا شروع کنم تولید زغال

در اینجا می خواهیم برترین شرکت موجود در زمینه تولید و راه اندازی خط تولید زغال در ایران را به شما معرفی کنیم. هدف این شرکت ارائه خدمات و یاری رساندن به افرادی است که قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده دارند. این خدمات در غالب ارائه مشاوره های گوناگون و فروش دستگاه های تخصصی لازم برای خط تولید با برترین کیفیت و ارائه راهنمایی های لازم است.

نام این شرکت ابرزغال است که برای اولین بار در کشور ایران به ساخت ماشین آلات تمام اتومات برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده پرداخته و این تجهیزات در دو نوع لوله های سینوسی و مدل AM6000 می باشد. این شرکت نه تنها در ایران که در خاورمیانه در این صنعت شناخته شده است و به رشد و شکوفایی صنعت تولید زغال در ایران کمک بسیاری نموده است.

در این شرکت دستگاهی تولید شده است که بصورت تمام اتوماتیک زغال فشرده را تولید می کند. جالب است بدانید این دستگاه تماما توسط مهندسان ایرانی طراحی و تولید شده و برای اولین بار در خاورمیانه عرضه شده است. این دستگاه اتوماتیک انرژی کمتری را نسبت به دستگاه های صنعتی قدیمی برای تولید زغال مصرف می کند و هزینه های نگهداری آن بسیار پایین است.

دستگاه تولید زغال حبه ای نیز از دیگر محصولات آنان است که از استانداردهای بالایی برخوردار است.

Knowledge of entering the production industry - دانستنی های ورود به صنعت تولیداز دیگر محصولات مختلف این شرکت فروش آنتراسیت است. یکی از با کیفیت ترین زغال سنگ های موجود آنتراسیت است که نام دیگر آن سوپر زغال سنگ است. آنتراسیت دارای کربن و انرژی بالا بوده و بهترین منبع انرژی برای تولید گرما و برق است.

برای استعلام کلیک کنید: زغال سنگ مرغوب

مقدار بیتومن که باعث ایجاد دود هنگام سوخت زغال می شود در آنتراسیت کم بوده و باعث کاهش آلودگی هوا می شود. در این نوع باکیفیت زغال سنگ که مرغوب ترین است و تنها در شرکت ابرزغال ایرانیان تولید می شود احتراق آن بیشتر است و دلیل آن وجود مواد مرغوب است.

از آنتراسیت برای صنعت فولادسازی، صنعت سیمان، گرمایش صنعتی، تصفیه آب و تولید برق استفاده می شود. شرکت ابرزغال ایرانیان با ساخت این نوع زغال سنگ استانداردهای صنایع را در نظر گرفته و محصولی سازگار با محیط زیست ساخته است.

محصول دیگر این شرکت تولید کندل فیلتر است که برای تصفیه مواد بسیار مناسب است. ساختار این فیلتر بسیار مقاوم بوده و تعویض آن نیز بسیار راحت است. درون این فیلتر محفظه ای توخالی برای جمع آوری جرم و ذرات معلق در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید این محصول نیز برای اولین بار است که درایران توسط مهندسان این شرکت ساخته شده است و دیگر نیاز به خرید این محصول پرکاربرد از کشورهای خارجی با قیمت چند برابر بالاتر ندارید. این محصول با کیفیتی بالاتر از نمونه خارجی در ایران تولید می شود. کندل فیلتر برای صنایع پتروشیمی و آب و فاضلاب و مواد غذایی و داروسازی و الکترونیک و نانوتکنولوژی برای تصفیه مایعات و گازها استفاده می شود.

علاوه بر محصولاتی که نام بردیم فیلتر تصفیه کربنی نیز تولید می شود که برای فیلتر کردن آلاینده های شیمیایی و آلی از مایعات بوسیله کربن فعال مورد استفاده قرار می گیرد.

Knowledge of entering the production industry0 - دانستنی های ورود به صنعت تولیددر صنایع شیمیایی و الکل، در صنایع مواد غذایی، در صنایع الکترونیکی و داروسازی از این نوع فیلتر استفاده می شود. این فیلتر بو و طعم نامطبوع را از آب حذف نموده و مواد رادیواکتیو در صنایع هسته ای را نیز از آب حذف می نماید. از فیلتر تصفیه کربنی برای تصفیه آب شرب منازل نیز استفاده می شود.

طراحی و تولید این فیلترها که دارای طول عمر بسیار بالا بوده و در نوع خود بی نظیر اند، توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است. این نوع فیلتر نیز در ابعاد مختلف در این شرکت تولید می شود.

کلیه محصولات تولید شده در این برند دارای کاربردهای فراوان و گسترده ای هستند. در طراحی و تولید کلیه محصولات استاندارهای بین المللی رعایت شده و پس از تولید نیز مورد تایید صنایع مختلف قرار گرفته است به همین دلیل معرفی شدند تا از محصولات و خدمات بی نظیر آنها استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هر کاری از خدمات مشاوره آنها استفاده کنید تا از کلیه شرایط لازم و برآورد هزینه ها مطلع باشید و بهترین کار را انجام دهید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *