Is microblading blonde eyebrows possible 660x330 - میکروبلیدینگ ابرو های بلوند - آیا امکان دارد؟

میکروبلیدینگ ابرو های بلوند – آیا امکان دارد؟

پایگاه خبری دنیای برند، اگرچه ممکن است برای شما جدید باشد، اما میکروبلیدینگ برای مدت طولانی وجود داشته است و هنوز هم محبوب است زیرا هنوز هم یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد فرم، پرکننده و حجم دادن به ابروهای شماست. این یک شکل از تتو بسیار ظریف است، با خطوطی که مانند تکه های کوچک مو در داخل ابروهای شما ظاهر می شوند. به راحتی می توانید ببینید که چگونه این به خانم هایی با موهای تیره کمک می کند، اما اگر موهای بلوند بسیار روشن داشته باشید چه؟

 

میکروبلیدینگ ابرو های بلوند – آیا امکان دارد؟

آیا ابروهای شما کمی به نظر می رسد؟ آیا به استایل خود نیاز به کمی احساس دارید؟ اگر چنین است، میکروبلیدینگ یک راه عالی برای ضخیم کردن و فرم دادن به ابروهای شما برای هر موقعیتی است. با مراجعه به مرکز زیبایی فرشته کریمی میتوانید میکروبلیدینگ اصفهان را برای ابروهای بلوند به همراه فیبروز اصفهان انجام دهید.

همه با چیستی و نحوه عملکرد آن آشنا نیستند، به این معنی که افسانه هایی در مورد اینکه چه کسی می تواند میکروبلیدینگ را انجام دهد وجود دارد.

میکروبلیدینگ چیست؟

اگرچه ممکن است برای شما جدید باشد، اما میکروبلیدینگ برای مدت طولانی وجود داشته است و هنوز هم محبوب است زیرا هنوز هم یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد فرم، پرکننده و حجم دادن به ابروهای شماست. این یک شکل از تتو بسیار ظریف است، با خطوطی که مانند تکه های کوچک مو در داخل ابروهای شما ظاهر می شوند. به راحتی می توانید ببینید که چگونه این به خانم هایی با موهای تیره کمک می کند، اما اگر موهای بلوند بسیار روشن داشته باشید چه؟

میکروبلیدینگ بلوند چگونه کار می کند؟

میکرو تیغه‌های بلوند مانند هر رنگ دیگری خوب عمل می‌کنند و به همین ترتیب انجام می‌شوند.

در سالن زیبایی فرشته کریمی ، این روند همیشه با یک مشاوره حرفه ای با یکی از متخصصان زیبایی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن اصفهان ما شروع می شود. این کار یا قبل از اولین قرار یا در ابتدای آن انجام می شود.

این مرحله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا جایی است که ما با شما رنگ‌ها را انتخاب می‌کنیم، و شما به ما می‌گویید که می‌خواهید پس از انجام همه کارها، ابروهای جدیدتان چگونه به نظر برسند.

هنگامی که رنگ و شکل ابرویی را انتخاب کردید که از آن راضی هستید، یک طرح کلی و یک طراحی آزمایشی انجام می دهیم. ما در هر مرحله با شما اصلاح خواهیم کرد و حتی تا زمانی که ۱۰۰% راضی و آماده نباشید، هیچ کاری روی پوست شما شروع نمی کنیم.

بلوندها چه رنگ های میکروبلیدی می توانند داشته باشند؟

دلیل اینکه بلوندها حتی با موهای روشن می توانند میکرو تیغه داشته باشند این است که بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که سایه انتخاب شده کمی تیره تر از موهای طبیعی باشد. البته، ترجیحات شخصی نیز نقش دارد.

مهم‌ترین انتخاب معمولاً بین رنگ‌های گرم‌تر یا سردتر است – از قهوه‌ای تابستانی روشن تا خاکستری یا نقره‌ای خنک‌تر. ما در آنجا خواهیم بود تا شما را در هر مرحله راهنمایی کنیم تا رنگ پوست و میزان ترکیبی که می توانید با موهای معمولی ابروهای خود انتظار دارید را در نظر بگیریم.

آیا مراقبت های بعد از میکرو تیغه های بلوند متفاوت است؟

صرف نظر از اینکه موهای شما بلوند مانند نی یا تیره مانند نیمه شب باشد، مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ یکسان است. ما دستورالعمل های دقیقی را برای مراقبت مناسب پس از اتمام قرار به شما ارائه می دهیم، اما مراحل را می توان به راحتی خلاصه کرد :

  • ابروهای خود را تمیز نگه دارید و پوسته‌ها را در صورت شل شدن از بین ببرید (نشانید!)

  • از ابروهای خود در برابر آلودگی و عفونت محافظت کنید

  • به مدت چند هفته از آرایش، لایه بردارها یا سایر مواد شیمیایی استفاده نکنید – به آنچه توصیه می کنیم پایبند باشید

  • حداقل به مدت ۲ هفته از تعریق زیاد، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سونا، آب شور و دوش گرفتن طولانی مدت خودداری کنید.

مزایای میکروبلیدینگ بلوند

دلیلی وجود دارد که چرا میکروبلیدینگ همچنان محبوبیت خود را افزایش می دهد . مزایای مختلفی را ارائه می دهد، از جمله:

  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • تقارن

  • ابروهای طبیعی عالی

  • نتایج سریع و طولانی مدت

  • حداقل نگهداری

  • بدون لکه گیری

  • ضد عرق و ورزشگاه

آیا میکروبلیدینگ ابرو بلوند امکان پذیر است؟

قطعا. رنگدانه های میکروبلیدینگ امکان استفاده از طیف متنوعی از سایه ها را در این روش فراهم می کند.

هنرمندان باتجربه در ایجاد سایه مناسب برای هماهنگی با رنگ موی مشتری به دقت توجه می کنند.

میکروبلیدینگ بلوند چگونه است؟

فرآیند میکروبلیدینگ بدون توجه به رنگ مو یکسان است، بنابراین میکروبلیدینگ برای بلوندها هیچ تفاوتی با سایر قرار ملاقات های میکروبلیدینگ ندارد.

این فرآیند با مشاوره بین مشتری و هنرمند شروع می شود تا آنها بتوانند ترجیحات شما و توصیه های هنرمند را مورد بحث قرار دهند. یک پیش کشی نیز با اندازه گیری و ترسیم شکل و ظاهر ابروها انجام می شود.

قبل از عمل، یک بی حس کننده موضعی برای راحتی بهتر در طول درمان استفاده می شود. سکته‌ها با استفاده از ابزار دستی برای ایجاد برش‌های کوچک در لایه دوم پوست که در آن رنگدانه‌ها رسوب می‌کنند، انجام می‌شود.

یک قرار ملاقات معمولی حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد و با دستورالعمل های دقیق شفا و مراقبت های بعدی دنبال می شود. پس از فرآیند بهبودی، مشتری می‌تواند از ابروهای فوق‌العاده میکروبلیدینگ خود لذت ببرد.

Is microblading blonde eyebrows possible 0 - میکروبلیدینگ ابرو های بلوند - آیا امکان دارد؟فرآیند درمان میکروبلیدینگ بلوند چگونه است؟

برای رسیدن به ظاهر نهایی میکروبلیدینگ، هر ناحیه تحت درمان باید یک سفر درمانی را طی کند. پوست برای التیام کامل زخم باز به ۴ تا ۶ هفته زمان نیاز دارد. در اینجا مراحل معمول این سفر آورده شده است:

  • مرحله تیره – در ابتدا، ابروهای شما به خصوص در ۲ روز اول پس از قرار ملاقات بسیار تیره به نظر می رسند.

  • مرحله پوسته پوسته شدن – پوسته پوسته شدن حدود ۳ روز بعد شروع می شود و تا دو هفته شروع به کنده شدن می کند.

  • مرحله شبح سازی – هنگامی که پوسته ها شروع به بهبودی می کنند، ابروها به نظر ناپدید می شوند. اما نگران نباشید زیرا در مرحله بعدی برمی گردد.

  • نمای نهایی – ابروها بعد از چند روز یا چند هفته دیگر شکل نهایی خود را به خود می گیرند. با مراجعه به قرار ملاقات اجباری خود، هرگونه نقصی را برطرف می‌کند یا هر شکافی را که در طول فرآیند بهبودی ظاهر شده است پر می‌کند. این کار حدود ۶-۸ هفته پس از بهبود کامل ابروها انجام می شود.

از این راهنما در مورد فرآیند بهبود میکروبلیدینگ بیشتر بدانید.

مراقبت پس از میکروبلیدینگ بلوند چگونه است؟

هیچ تفاوتی در روند بهبود و دستورالعمل های مراقبت های بعدی برای افرادی که موهای بلوند دارند وجود ندارد.

اما هنرمند شما می تواند دستورالعمل های خاصی را بر اساس چند عامل مانند نوع پوست به شما بدهد. به محصولاتی که باید از آنها اجتناب کنید و فعالیت هایی که می توانند محو شدن رنگدانه استفاده شده را تسریع کنند، به دقت گوش دهید. نمونه‌هایی از این فعالیت‌ها آنهایی هستند که منجر به تعریق بیش از حد یا خیس شدن برای مدت طولانی می‌شوند.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Choosing silver earrings according to the shape of the face 310x165 - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها، انتخاب گوشواره نقره ای است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *