همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا

همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا

پایگاه خبری دنیای برند، اتاق بازرگانی تهران با همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس و اتاق‌های بازرگانی مشترک، همایشی برای بررسی توسعه روابط اقتصادی با اوراسیا را پیگیری می‌کند که شرکت‌های بخش خصوصی دو طرف نیز می‌توانند در این همایش حضور پیدا کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا با همکاری اتاق بازرگانی تهران، موسسه مطالعات خلیج‌فارس و با مشارکت اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران و روسیه، ایران و قزاقستان، ایران و ارمنستان و همراهی نهادهای دولتی، هشتم بهمن ماه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این همایش که قرار است با ظرفیت بسیار محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در سالن همایش‌های رایزن و با ظرفیت بیشتر به صورت مجازی برگزار شود، رئیس اتاق تهران به همراه برخی از مقامات ارشد دولتی از کابینه و روسای سازمان‌های مرتبط، پیرامون تببین دیپلماسی اقتصادی ایران و کشورهای حوزه اوراسیا به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در این همایش، در ۱۰ پانل تخصصی به موضوعات مرتبط با تجارت ایران و کشورهای اوراسیا پرداخته خواهد شد.

در پانل اول، سفرای کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا حضور یافته و به طرح مسائل مرتبط با نقش دیپلماسی اقتصادی در توسعه مناسبات تجاری ایران و کشورهای این حوزه خواهند پرداخت. همچنین در پانل‌های تخصصی بانک و تعاملات مالی، حمل‌و‌نقل و لجستیک، کشاورزی و صنایع غذایی، ساختمان، انرژی و محیط زیست، معدن و صنایع معدنی، صنعت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و توافق‌نامه تجارت آزاد نمایندگان بخش ‌خصوصی و دولت از ایران و کشورهای منطقه اقتصادی اوراسیا به گفت‌و‌گو و ارائه راهکارها برای بهبود روابط اقتصادی دو طرف خواهند نشست.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

از علاقمندان به شرکت در این رویداد تقاضا دارد فرم ثبت ‌نام را حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹ به شکل Online تکمیل و ارسال نمایند.

خدمات:
•  اختصاص نام کاربری و رمز ورود به پلتفرم جهت مشارکت در بخش پرسش و پاسخ
•  امکان مذاکره دوجانبه تجاری با همتایان اوراسیایی در روزهای پس از رویداد
•  اختصاص فضای معرفی سه زبانه در کتاب الکترونیک رویداد
•  ارائه گواهینامه فارسی و لاتین
•  ارائه فایل سخنرانی ها و مباحث پنل های تخصصی
•  ارائه یک نسخه از فیلم رویداد

در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

۱. معاونت امور بین الملل اتاق تهران به شماره ۸۸۷۲۵۲۶۹

۲. دبیرخانه دائمی رویداد در موسسه مطالعات خلیج ­فارس به شماره های ۸۸۲۲۷۸۵۱ و ۰۹۱۲۳۹۸۳۸۰۵ (آقای آبنیکی)

Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 07 1024x743 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 06 1024x674 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 05 1024x769 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 04 1024x717 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 03 1024x690 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا Iran Eurasia Economic Diplomacy Conference Page 02 1024x745 - همایش دیپلماسی اقتصادی ایران و اوراسیا

 

پایان

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *