دستگاه تصفیه آب

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

پایگاه خبری دنیای برند، از آنجایی که دستگاه تصفیه آب ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد ، در موقع خرید توجه به کیفیت و برند دستگاه تصفیه آب امری ضروری است . استفاده از دستگاه تصفیه آب امروزه به دلیل آلودگی های آب های لوله کشی شهری بسیار ضروری است. بهترین برند و پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ، دستگاه تصفیه آب تایوانی هستند که در ادامه مطلب بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی را به شما معرفی خواهیم کرد و نکات مهم در هنگام خرید را بررسی می کنیم.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه آب تایوانی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشند و در کل دنیا و همچنین ایران بسیار محبوب و پرفروش می باشند. این دستگاه ها بسیار قدرتمند و با کیفیت و بازدهی بالا هستند .سه برند معروف به نام های سی سی کا ، سافت واتر و آکواپرو از معتبرترین برندهای تایوانی می باشند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب CCK:

شرکت سی سی کا در سال ۱۹۷۳ در تایوان ناسیس شد. این کارخانه طراحی و ساخت انواع تجهیزات دستگاه تصفیه آب تایوانی مانند لوله ، اتصالات ، محفظه های فیلتر ، پمپ ها و سایر موارد قطعاتن تصفیه آب را انجام می دهد.کمپانی سی سی کا گواهی بین المللی تضمین کیفیت ، گواهینامه بین المللی غذا و دارو آمریکا را دریافت کرده است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا ، تمام قطعات خود را بر روی یک براکت محکم کرده که همین امر باعث می شود تا جابه جایی دستگاه آسانتر و جای کمی را اشغال کند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا از فیلتر ممبران اورجینال استفاده می کند که کیفیت بالایی دارد . این فیلتر می تواند تا ۱۸۰ لیتر آب را تصفیه کند .در این دستگاه از یک منبع ۱۲ لیتری استفاده شده که دارای شیر تنظیم املاح درون آب است.

 

دستگاه تصفیه آب AQUA PRP:

شرکت آکوا پرو از معتبر ترین و محبوب ترین برند های دستگاه تصفیه آب می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۶ در تایوان تاسیس شده است و نسبت به سایر رقبای خود سابقه ی کمتری در این حوزه دارد. اما با این وجود توانسته دستگاه ها و محصولات با کیفیتی را عرضه کند و به رقابت با سایر برند ها بپردازد. دستگاه های اسمز معکوس این برند از بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد. پمپ های قدرتمندی دارد و تا ۰۰۰۱/۰ میکرون قادر است تمام مواد مضر و آلودگی های آب را از بین ببرد. این کمپانی نمایندگی های بسیار زیادی در کل دنیا دارد و در ساخت محصولات خود از بهترین تکنولوژی ها و فناوری ها استفاده می کند.این برند نیز تاییدیه ها و گواهی نامه های بین المللی از جمله FDA و NSF را در اختیار دارد.

دستگاه تصفیه آب :SOFT WATER

شرکت سافت واتر از قدیمی ترین برند ها در حوزه ی تصفیه آب است که در سال ۱۹۴۶ در آمریکا تاسیس شده است. در حال حاضر در تایوان نیز فعالیت می کند. این برند از معتبر ترین و پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد. شرکت سافت واتر در توصیف خود این گونه می گوید: ما در تلاش هستیم تا رضایت کامل مشتری را در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی جلب کنیم. هدف ما تولید دستگاه آب آشامیدنی بدون تمام املاح مضر برای بدن انسان است.

Introduction of reliable brands of household water purifiers 01 - معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگیبی شک این شرکت دستگاه های با کیفیتی را ارائه می کند که بازدهی و کارایی بسیار قوی ای دارند. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر یکی از قدرتمند ترین موتور ها را دارد و فیلتر های آن نیز به خوبی املاح و مواد مضر آب را از بین می برند. شما با خرید آب تصفیه کن سافت واتر همواره آبی سالم و بهداشتی خواهید داشت.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

از دیگر نکات راهنمای خرید تصفیه آب قیمت می باشد که برای خریداران بسیار مهم است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل حتما باید استاندادرد های جهانی و علائم آن را بر روی بسته بندی خود داشته باشد. بسیاری از دستگاه های تقلبی کاملا مشابه اصل آن می باشد اما با کیفیتی پایین تر و قیمتی ارزان تر. بنابراین شما باید به دنبال بهترین کیفیت باشید نه ارزان ترین قیمت.
به متریال و جنس دستگاه توجه کنید. دستگاه های تایوانی اصل بدنه ای از نوع پلاستیک مقاوم( پلیمر) دارند.
دستگاه های اسمز معکوس حداقل دارای ۵ مرحله هستند. بنابراین اگر دستگاهی کمتر از ۵ مرحله داشته باشد اصل نیست.

ما بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این برند ها ویژگی های خاص خود را دارند. شما با توجه به آب شرب منطقه ای که سکونت دارید باید نوع دستگاهتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر آب شرب شما سختی زیادی دارد اما آلودگی آن کم است، دستگاه های ۶ مرحله ای اسمز معکوس برایتان کافی است اما اگر آلودگی آب زیادی دارید می توانید از دستگاه های فرا بنفش استفاده کنید.
مواد و تجهیزات لازم برای نصب دستگاه باید کامل در بسته بندی وجود داشته باشد. اگر این تجهیزات ناقص باشد دستگاه شما اورجینال نیست.
بری خرید حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا از گارانتی یک ساله دستگاه نیز بهره مند شوید. هم چنین خدمات پس از فروش هم باید به شما ارائه شود.
تمامی این نکات مهم را حتما در هنگام خرید در نظر داشته باشید تا فریب افراد سود جو را برای خرید دستگاه های فیک و تقلبی نخورید.

مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب از راد گستر نوین

با خرید از شرکت راد گستر نوین این اطمینان را خواهید داشت که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین در اختیارتان خواهد بود. پس همین حالا با تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت شرکت راد گستر نوین، دستگاه تصفیه آب منزل خود را تهیه نمایید.

Introduction of reliable brands of household water purifiers 02 - معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگیشرکت راد گستر نوین به عنوان نمایندگی معتبر، وارد کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد. این شرکت دستگاه های با کیفیتی را از برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو عرضه می کند و تمامی این محصولات دارای گارانتی یک ساله هستند. شما با تماس با مشاوران شرکت می توانید برای انتخاب دستگاه مناسب خود مشاوره و راهنمایی بگیرید. هم چنین هزینه ی ارسال و نصب دستگاه برای شما رایگان خواهد بود. این شرکت خدمات پس از فروش مادام العمر نیز به شما ارائه می دهد تا خیالتان از هر جهت راحت باشد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *