معرفی برند گردو و بادام

معرفی برند گردو و بادام در جشنواره گردشگری روستایی در ملایر

پایگاه خبری دنیای برند، بخشدار جوکار عصر پنجشنبه در دومین جشنواره گردو و بادام علی‌آباد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گردو و بادام علی‌آباد در مهرماه سال گذشته، گفت: علی‌آباد یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای این شهرستان و بخش جوکار است که جشنواره گردو و بادام رونق بسیار خوبی در این روستا پیدا کرده است.

محمد فارسی” یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را معرفی برند گردو و بادام، رونق اقتصادی، برپایی غرفه‌های فروش محصولات و ایجاد نشاط و شادابی در روستا عنوان و بیان کرد: مردم از سراسر این شهرستان، استان و خارج از استان در این جشنواره حضور پیدا کردند و از محصولات تولیدی علی‌آباد با قیمت مناسب خریداری کردند.

بخشدار جوکار: حضور هنرمندان ملی و استانی رونق خوبی به این جشنواره داده و در دومین جشنواره گردو و بادام علی‌آباد آئین شگرگزاری برداشت گردو و بادام و مسابقه گردوی برتر برای اولین سال برگزار شد که با استقبال خوب باغداران مواجه شد.

وی با بیان اینکه حضور هنرمندان ملی و استانی رونق خوبی به این جشنواره داد، گفت: در دومین جشنواره گردو و بادام علی‌آباد آئین شگرگزاری برداشت گردو و بادام و مسابقه گردوی برتر برای اولین سال برگزار شد که با استقبال خوب باغداران مواجه شد.

بخشدار جوکار یادآور شد: ۴۵ باغدار در سطح شهرستان و روستای علی‌آباد در مسابقه گردوی برتر شرکت کردند و جهاد و مرکز تحقیقات کشاورزی هفت آیتم را برای تعیین گردکی برتر در نظر گرفتند که در نهایت ۱۰ گردوکار برتر انتخاب شدند.

فارسی تاکید کرد: بدون شک مسابقه گردوی برتر سال آینده همپای خوشه برتر انگور خواهد بود.

تجلیل از ۱۰ گردوکار برتر شهرستان ملایر

وی با اشاره به اینکه بخش جوکار ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و به واسطه وجود ۲ شهر ازندریان و جوکار و ۲۵ اداره، یکی از شاخص‌ترین بخش‌های استان همدان است، افزود: بخش جوکار ۴۳۹ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه روستای علی‌آباد با ۶۷ شهید، حسین‌آباد با ۵۷ شهید و دهنو با ۳۳ شهید، به اندازه یک بخش شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، بیان کرد: وجود تعداد بالای شهدا و ایثارگران، وظیفه ما را در خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر کرده است.

فارسی، بخش جوکار را قطب فروسیلیس و آندولوزیت کشور دانست و گفت: محصولات فروسیلیس و آندلوزیت تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: بخش جوکار رتبه اول تولید گندم با ۶۰ درصد تولید، رتبه اول تولید بادام و گردو با ۶۰ درصد تولید، رتبه اول شیر و دام سنگین با ۶۵ درصد تولید شیر این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *