برند گردشگری

معرفی برند گردشگری با میزبانی استان اردبیل از کشورهای حوزه خلیج فارس

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری جدید با مشارکت سرمایه‌گذاران و با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان در حال انجام است.

حسن محمدی ادیب اول اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری با مشارکت سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در استان شروع شده و برای این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد گردشگری نیز از اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی و اداره کل میراث‌ فرهنگی استان است و در این راستا ۶ واحد راکد گردشگری در استان فعال شده است.

وی با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان، تأکید کرد: حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی ما در اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی است و صدور مجوزهای این حوزه نیز در کمترین زمان انجام می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ در سال گذشته، شاهد حضور چشمگیر گردشگران و سرمایه‌گذاران در استان هستیم و با تعاملات بین‌المللی که صورت گرفت گردشگری تاریخ و فرهنگ اردبیل به کشورهای مختلف معرفی شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال نیز اردبیل میزبان فعالان اقتصادی و مقامات کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود تا برند گردشگری استان را به این کشورها معرفی کنیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *