برند گردشگری

معرفی برند گردشگری با میزبانی استان اردبیل از کشورهای حوزه خلیج فارس

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری جدید با مشارکت سرمایه‌گذاران و با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان در حال انجام است.

حسن محمدی ادیب اول اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری با مشارکت سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در استان شروع شده و برای این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد گردشگری نیز از اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی و اداره کل میراث‌ فرهنگی استان است و در این راستا ۶ واحد راکد گردشگری در استان فعال شده است.

وی با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان، تأکید کرد: حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی ما در اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی است و صدور مجوزهای این حوزه نیز در کمترین زمان انجام می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ در سال گذشته، شاهد حضور چشمگیر گردشگران و سرمایه‌گذاران در استان هستیم و با تعاملات بین‌المللی که صورت گرفت گردشگری تاریخ و فرهنگ اردبیل به کشورهای مختلف معرفی شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال نیز اردبیل میزبان فعالان اقتصادی و مقامات کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود تا برند گردشگری استان را به این کشورها معرفی کنیم.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *