Important and international centers should be introduced and branded in the city of Qom - باید مراکز مهم و بین‌المللی در شهر قم معرفی و برندسازی شود

باید مراکز مهم و بین‌المللی در شهر قم معرفی و برندسازی شود

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی قم گفت: وجود حوزه‌های علمیه، بیش از ۳۰ مرکز علمی و پژوهشی و حضور بیش از یکصد ملیت در این شهر نقاط مثبتی است که تا امروز دیده نشده و نیاز به برجسته‌سازی این مراکز مهم و بین‌المللی در شهر قم داریم که باید معرفی و برندسازی شود.

سید محمدحسین دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به روز قم و لزوم توجه به شاخص‌های ممتاز شهر قم اظهار داشت: باید از فرصتی به نام شهر قم در معرفی شاخص‌های ممتاز شهر قم استفاده کرده و به سمت معرفی این شهر به جهان در کنار ایجاد زیرساخت‌های لازم حرکت کنیم.

وی تعریف برنامه‌هایی به مناسبت روز قم را موردتوجه قرارداد و افزود: باید در این برنامه‌ها علاوه بر ایجاد احساس تعلق‌خاطر در شهروندان نسبت به شهر قم به تقویت شاخص‌های هویتی شهر نیز توجه کرده و این شاخص‌های هویتی را برجسته کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شاخصه زیارتی شهر قم با وجود حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و بیش از ۴۰۰ امامزاده یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن بپردازیم و نیازمند ایجاد زیرساخت‌های دائمی و پایدار پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران هستیم.

وی ادامه داد: وجود حوزه‌های علمیه، بیش از ۳۰ مرکز علمی و پژوهشی و حضور بیش از یکصد ملیت در این شهر نقاط مثبتی است که تا امروز دیده نشده و نیاز به برجسته‌سازی این مراکز مهم و بین‌المللی در شهر قم داریم که باید معرفی و برند سازی شود.

دهناد ۶ هزار و ۹۰ شهید قم را نیز یادآور شد و گفت: شهر قم با تقدیم ۶ هزار و ۹۰ شهید به اسلام دارای هویت انقلابی و فرهنگ غنی ایثار و شهادت است که باید بیش از این به آن توجه کرده و به نسل جوان معرفی شود.

وی یادآور شد: یکی از امتیازات مهم شهر قم در کنار موضوعات گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی این شهر برجسته بودن شهر قم در حوزه فناوری و نوآوری است که می‌تواند به‌عنوان اکوسیستم فناوری کشور معرفی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان تأکید کرد: برای معرفی شهر قم به عموم و در سطح بین‌الملل نیاز به عزم استانی و ملی داشته و باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند تا این شهر از غربت درآمده و به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کند.

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *