تلگرام

چگونه در تلگرام ارسال پیام رگباری داشته باشیم؟

پایگاه خبری دنیای برند، تلگرام از جمله پلتفرم‌های محبوب در بین کاربران ایرانی است که با وجود اعمال محدودیت دسترسی به این شبکه اجتماعی، بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایران دارد و این میزان روز به روز در حال افزایش نیز می‌باشد. تعداد کاربر زیاد و خدمات رایگانی که این پیامرسان ارائه می‌کند باعث شده تا بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کار خود از این پیامرسان استفاده کنند. استفاده از تلگرام برای تبلیغات، مزیت‌های فراوانی دارد: ارسال محتوا در تلگرام هزینه‌ای ندارد، تعداد کلمات ارسالی محدودیتی ندارد و انواع محتوا (نظیر عکس، متن، ویدئو و لینک) در تلگرام قابل ارسال است.

از راه‌های پربازده تبلیغ در تلگرام، ارسال پیام رگباری در تلگرام می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم جزئیات این روش تبلیغاتی را شرح دهیم. با ما همراه باشید

روش‌های ارسال پیام رگباری در تلگرام

ارسال پیام رگباری در تلگرام یعنی شما متن پیام تبلیغاتی خود را به صورت پشت سر هم به گروه‌ها یا افراد مختلف در تلگرام ارسال نمایید؛ برای ارسال پیام رگباری در تلگرام به ۲ شیوه می‌توانید عمل کنید:

  1. ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی
  2. ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد

در ادامه به شرح جزئیات هر یک از این دو روش می‌پردازیم.

ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی

تلگرام محدودیت خاصی برای ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرامی اعمال نکرده است، اما پیش از اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی در این گروه‌ها باید با قوانینی که ادمین برای گروه وضع کرده است آشنا شوید و مطمئن شوید که امکان ارسال پیام تبلیغاتی در گروه را دارید. شاید ادمین اجازه تبلیغ در گروه را ندهد و شما را از گروه بیرون کند و یا شاید اصلا تبلیغ شما برای سایر اعضای گروه خوشایند نباشد و شما را به عنوان مزاحم به تلگرام ریپورت کنند.

البته مشخص است که یافتن گروه‌های مختلف، ارسال پیام به تک تک این گروه‌ها و همچنین وجود احتمال ریپورت شدن، کار ارسال پیام رگباری در گروه‌های تلگرام را بسیار دشوار می‌کند. در انتهای این مقاله راهکارهایی برای غلبه بر این موارد به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال پیام رگباری به افراد به صورت خصوصی

ارسال پیام رگباری به چت خصوصی کاربران، موثرترین راه برای تبلیغ کسب و کار شماست بدلیل اینکه مطمئن هستید که کاربر پیام ارسالی شما را باز کرده و آن را می‌خواند. البته ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد به این راحتی‌ها هم نخواهد بود. تلگرام برای ارسال پیام خصوصی به افراد محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است.

  1. محدودیت ارسال پیام روزانه

محدودیت اصلی این است که پلتفرم تلگرام به شما این اجازه را نمی‌دهد که روزانه به بیشتر از ۵۰ نفر کاربر ناآشنا (که قبلاً با آنها گفتگویی در تلگرام نداشته‌اید یا شماره شما را در گوشی خود ذخیره ندارند) پیام دهید. واضح است که این تعداد پیام به افراد ناشناس در روز مقدار کمی است و تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی میزان فروش شما ندارد. پس راه‌حل چیست؟

راه حل:

راه حل این است که با افزایش تعداد خطوط خود تعداد این پیام‌های ارسالی را افزایش دهید؛ یعنی بعنوان مثال اگر از ۱۰ خط برای ارسال پیام استفاده کنید پیام تبلیغاتی خود را روزانه تا به ۵۰۰ نفر می‌رسانید که رقم قابل توجهی است.

  1. امکان ریپورت شدن

اما مسئله دیگر در ارسال پیام رگباری به چت خصوصی افراد این است که گیرندگان پیام ممکن است شما را به تلگرام ریپورت کنند؛ یعنی به تلگرام گزارش دهند که شما برای آنها مزاحمت ایجاد کرده‌اید. اگر تعداد ریپورت‌ها از خط شما افزایش یابد تلگرام نسبت به اکانت شما حساس شده و نهایتا حسابتان را مسدود خواهد کرد. با مسدود شدن خط تلگرامتان راه ارتباطی خود با سایرین را در تلگرام از دست خواهید داد و دیگر قادر نخواهید بود به افراد در تلگرام پیامی بفرستید. اکنون چاره چیست؟

راه حل:

برای اینکه به این مشکل بر نخورید باید در گروه‌های مربوط به حوزه کاری خود عضو شوید و اعضای این گروه‌ها را هدف ارسال پیام رگباری خود قرار دهید. زیرا اعضای این گروه‌ها به زمینه کاری شما مرتبط هستند و ارسال پیام برای این دسته از مخاطبین نه تنها آزاردهنده نیست بلکه علاقمند به دریافت آن هستند و اگر محتوای پیام شما به اندازه کافی جذاب باشد کنجکاوی آنها را نیز بر می‌انگیزد، پیام شما را با دقت می‌خواند و مشخصا از سایت، پیج یا کانال شما بازدید می‌کند.

پیدا کردن مخاطبین هدف که به کسب و کار شما علاقه‌مند باشند، استخراج آیدی آنها و ارسال پیام رگباری به تک تک این افراد بسیار سخت و زمانبر می‌باشد. در انتهای این مقاله راهکاری برای تسهیل این موضوع به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین راه برای ارسال پیام رگباری در تلگرام

از جمله مشکلاتی که در ارسال پیام رگباری به افراد یا گروه‌ها با آن مواجه می‌شویم خطر ریپورت شدن و مسدود شدن خطوط است. بگذارید با مثالی این موضوع را بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید پیام تبلیغاتی خود که مثلا در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد را به چت خصوصی گروهی از مردان ارسال کنید یا به صورت رگباری به گروه‌هایی بفرستید که کلیه اعضایش مردان هستند. مشخص است که اکثریت این افراد از مشاهده پیام شما خوششان نمی‌آید و شما را ریپورت می‌کنند. پس بهترین راه برای ریپورت نشدن این است که تبلیغ خود را به افراد یا گروه‌هایی بفرستید که جزو مخاطبین هدف شما محسوب می‌شوند و به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

لذا برای ارسال پیام رگباری در گروه باید به دنبال گروه‌هایی بگردید که مرتبط به زمینه کاری شما باشند و برای اینکار بهتر است اعضای این گروه ها را استخراج کرده و پیام را به چت خصوصی این افراد بفرستید.

البته استخراج انبوه آیدی از گروه‌های هدف و ارسال پیام رگباری به گروه‌ها و افراد اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود آن قدر زمان‌بر است که عملاً ناممکن خواهد بود. بهترین کار استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص ارسال پیام رگباری در تلگرام است.

این نرم‌افزارها می‌توانند:

  • به سرعت و در عرض چند دقیقه آیدی تمام اعضای واقعی و فعال یک گروه تلگرامی را استخراج کرده و به صورت یک فایل اکسل در اختیار شما قرار دهند.
  • پیام موردنظر شما را به صورت رگباری به لیستی از گروه‌های تلگرامی ارسال کنند.
  • پیام موردنظر شما را به صورت رگباری به لیستی از آیدی یا شماره موبایل مخاطبین بفرستند.
  • انواع محتوا نظیر متن، عکس، ویدئو، لینک، فایل و … را به گروه‌ها یا افراد ارسال یا فروارد کنند.
  • آیدی‌ها یا شماره‌های اشتباه و غیرتلگرامی را شناسایی کنند و بدون اینکه اختلالی در کار ربات به وجود بیاید رد کنند و کار ارسال را ادامه دهند.
  • در نهایت پس از اتمام ارسال، گزارشی از ارسال های موفق و ناموفق در قالب یک فایل اکسل در اختیار کاربر قرار دهند.

بهترین نمونه‌ای که برای ارسال پیام رگباری در تلگرام می‌شناسیم و استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم ربات ارسال پیام رگباری در تلگرام کاربر مجازی است. این ربات تولید داخل و کاری از مهندسین شرکت بهسازان مجازی است که دربازار بین‌المللی نیز شناخته شده می‌باشد و همراه با آموزش‌های فارسی و پشتیبانی ۲۴ ساعته به شما خدمات ارائه می‌کند. با تهیه این ربات می‌توانید کل پروسه ارسال پیام رگباری در تلگرام را بصورت اتوماتیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و از موانع و محدودیت‌های تلگرامی عبور کرده و با خیالی راحت به ارسال پیام رگباری در تلگرام بپردازید.

منبع

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x