How to find a suitable service company - چگونه یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کنیم

چگونه یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کنیم

پایگاه خبری دنیای برند، اول از همه از یک شرکت خدماتی چه انتظاراتی دارید؟ نیروی خوبی معرفی کند؟ کیفیت خدمات خوب باشد؟ باری از روی دوش ما بردارد نه اینکه خودش …؟ قیمت مناسب؟ برخورد مناسب؟ معتبر هستند ؟ ۸ . کامل بودن که نیاز نباشد هر خدمات را از شرکت های مختلف بخواهیم؟  و …

اول از همه از یک شرکت خدماتی چه انتظاراتی دارید؟ نیروی خوبی معرفی کند؟ کیفیت خدمات خوب باشد؟ باری از روی دوش ما بردارد نه اینکه خودش …؟ قیمت مناسب؟ برخورد مناسب؟ معتبر هستند ؟ ۸ . کامل بودن که نیاز نباشد هر خدمات را از شرکت های مختلف بخواهیم؟  و …

 

جواب به سوالات بالا

جواب ۷ سوال اول را چون هیچ شرکتی نمی گوید ماست من تُرشه از ۳۰۰ بازخورد کارفرماهای قبلی خودتان بررسی کنید؟

نیروی خوب، کیفیت، باری رو از دوش ما برنداره نه …، قیمت مناسب، برخورد مناسب

>> در انتهای همین محتوا شما با کلیک روی متن ” نظرات مشتریان پرستار سلام ” می توانید به بیش از ۳۰۰۰ بازخورد و نظرات مشتریان پرستار سلام در بخش های مختلف دسترسی داشته باشید و با توجه به این نظرات تصمیم به انتخاب بگیرید و یا بالعکس

پرستار سلام با مجوز رسمی تنها شرکتی است که در بیش از ۱۲ سال فعالیت خود، این میزان از رضایت مندی را داشته است …

جواب سوال کامل بودن که نیاز نباشد هر خدمات را از شرکت های مختلف بخواهیم؟

برخی از خدمات پرستار سلام (۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ (۱۰ خط)) (۰۹۱۲۷۶۸۳۲۲۴) با مجوز رسمی و بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه‌های مختلف خدمات در منزل

منجمله : پرستاری مراقبت و نگهداری از سالمند کودک و بیمار در منزل

+ اعزام خدمتکار برای نظافت و آشپزی در منزل

+ پرستار بیمار در بیمارستان ( همراه بیمار در بیمارستان )

+ اعزام پزشک پرستار مراقب کارشناس زخم  پرستار برای تزریقات سرم تراپی پانسمان و غیره انجام انواع آزمایشات در منزل فروش تجهیزات پزشکی تمام خدماتی که در حوزه سلامت می‌توان در منزل ارائه کرد را فقط با یک تماس داخل منزل خود داشته باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با برخی خدمات پرستار سلام ۴ تا از نمونه کارهای مان را برای شما قرار می دهیم .

نمونه کار استخدام پرستار سالمند خانم سالم و تنها در منزل سید خندان تهران

>> توضیحات : همدم سالمند سالم ، مراقبت از سالمند خانم تنها ۷۰ ساله که با عصا راه می رن و خودشون خودشون رو می شورن ، باید برای حمام کمک کنین بهمراه امور منزل و کمک در آشپزی .

بیشتر افراد سالخورده ترجیح می دهند تا دوران سالمندی را در خانه خودشان بگذرانند با استخدام نگهداری از سالمند در منزل تهران مراقبت بیشتری در محیط آشنای خانه و در راحتی فراوان انجام می شود و به کاهش فشار روانی ناشی از افراد سالخورده از رفتن به خانه سالمندان جلوگیری می کند زیرا سالمندان دوست ندارند استقلال و کیفیت زندگی خود را از دست بدهند

و مدام توسط فرزندان کنترل شوند بنابراین استخدام نگهدار برای سالمندان که توانایی مراقبت از خود را به طور صحیح ندارند می‌تواند ایمنی بهینه ‌ای را برایشان فراهم کند.

How to find a suitable service company 0 - چگونه یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کنیممراکز مختلفی وجود دارند که خدمات را در کیفیت و قیمت های مختلف ارائه می دهند شرکت خدماتی پرستاری پرستار سلام یک مرکز خاص در ارائه مراقبت های پرستاری است که دارای تجربه، تخصص، سابقه، گستره خدمات و محبوبیت می باشد.

شما عزیزان می توانید برای استخدام پرستار سالمند در منزل در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

>> قیمت پرستار سالمند در منزل : ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲

>> ساعت کاری مراقبت از سالمند در منزل : شبانه روزی ( جمعه تعطیل )

>> محدوده و آدرس : سید خندان ، خ دبستان

نمونه کار استخدام پرستار کودک ۵ ساله در منزل + انجام امور منزل و آشپزی شهرک غرب تهران

 >> توضیحات : امور منزل و آشپزی برای خانواده چهار نفره ، سه تا کودک که دوتاشون مدرسه ای هستن و یکی ۵ ساله،
اگر در ماه شاید دو سه شب پدر منزل نبود باید بمونین و اضافه کاری بگیرید
نیروی ۳۵ تا حداکثر ۴۵ سال

در قسمت بالا همان طور که مشاهده کردید همکاران ما در موسسه با توجه به خواسته های این کارفرمای محترم اقدام به ایجاد فایل مناسب کارفرما نموده و با توجه به نیاز های این کارفرمای عزیز اقدام به ارسال نیروی مناسب می نماید .

شما با شماره گیری شماره های موسسه و در میان گذاشتن خواسته های خود از نیروی های پرستاری و مراقبتی ، با همکاران می توانید از برآورده شدن نیاز های خود در منزل اطمینان حاصل فرمایید .

>> حقوق مراقب کودک و نظافت منزل و آشپزی : ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲

عوامل زیادی و جود دارد که در هزینه ای استخدام نیروی پرستاری در منزل تاثیر گذار می باشد از جمله این عوامل می توان به ساعت کاری ، تعداد روز های کاری ، تعداد افراد خانواده و با در نظر گرفتن خواسته ها و نیاز های کارفرمایان عزیز که تعیین کننده شرح وظایف پرستار کودک اشاره نمود .

شما عزیزان می توانید با توجه به خواسته ها و نیاز های خود در منزل با شماره های موسسه تماس بگرید و با توجه به مشاوره های رایگان همکاران ما از هزینه های استخدام نیروی پرستاری مناسب خود اطلاع حاصل فرمایید .

>> ساعت کاری : ۱۰ غروب تا ۶ غروب
پنجشنبه و جمعه تعطیل )

>> آدرس : شهرک غرب

# هزینه استخدام پرستار کودک در منزل # پرستاری از کودک در منزل # پرستار روزانه کودک # حقوق نگهداری کودک در منزل # نگهداری از کودک به صورت شبانه روزی # نگهداری از کودک در منزل

نمونه کار استخدام خدمتکار در منزل ولنجک تهران

توضیحات : آشپزی و امور منزل برای خانواده ۴ نفره ، نیروی بدون حاشیه ، منزل ۳۰۰ متر ، چون خونه نیستن
می گن نیروهای قبلی فقط خوابیدن و بقیه دزدی کردن و …
نیروی ۴۰ تا ۵۰ که چند سال کار

همواره همکاران ما با توجه به نیاز ها و خواسته های شما عزیزان در منزل اقدام به ارسال نیروی مناسب می نمایند از این شما عزیزان می توانید با درمیان گذاشتن خواسته های از نیروی های خدماتی و پرستاری موسسه ما از بهترین خدمات پرستاری و خدماتی در منزل بهره مند شوید .

How to find a suitable service company 999 - چگونه یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کنیم>> حقوق خدمتکار در منزل ولنجک تهران : ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

عوامل زیادی وجود دارد که در هزینه استخدام نیروی خدماتی در منزل تاثیر گذار است که یکی از این موارد نیاز های شما در منزل می باشد یعنی هر چه وظایف محول شده به نیروی خدماتی در منزل بیشتر باشد هزینه استخدام نیروی خدماتی در منزل بیشتر می شود .

>> ساعت کاری خدمتکار در منزل ولنجک تهران : ۹ صبح تا ۵ ( جمعه تعطیل )

از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه های استخدام نیروی خدماتی در منزل می توان به ساعت کاری نیروی خدماتی در منزل اشاره نمود نمود از این رو هرچه تعداد روز های کاری و همچنین ساعات کاری نیروی خدماتی در منزل بیشتر باشد هزینه استخدام نیروی خدماتی در منزل بالا تر می رود .

>> محدوده خدمتکار در منزل ولنجک تهران : ولنجک ، تا میدان دانشگاه حدود ۵ دقیقه راه است ، BRT داره و مشکل رفت و آمد ندارین

نمونه کار استخدام پرستار همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره)

برای شما هم ممکن است پیش آمده باشد که نیاز به یک همراه در بیمارستان داشته باشید ولی دوست نداشته باشید از نزدیکانتان کمک بگرید از این رو شما می توانید با خیال راحت از خدمات همراه بیمار در بیمارستان مجموعه خدماتی پرستاری پرستار سلام کمک بگرید شما عزیزان می توانید برای استخدام همراه بیمار در بیمارستان  در هر ساعت از روز و حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همراه بیمار در بیمارستان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

همراه بیمار در بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی

برای استخدام همراه بیمار به صورت ۲۴ ساعته و روزانه فقط کافی است با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات تخصص و یا مراقبتی همکاران ما در بیمارستان  بهره من شوید .

>> حقوق همراه بیمار در بیمارستان در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ : ۸۰۰ هزارتومان + کارت غذا و کارت همراه

>> ساعت کاری : فردا ساعت ۷/۳۰

ساعت کاری همراه بیمار در بیمارستان با توجه به نیاز ها و خواسته های شما عزیزان در بیمارستان می تواند متغیر باشد از این رو شما می توانید با توجه به نیاز های خود و عزیزانتان در بیمارستان از ما درخواست پرستار نمایید آرامش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

>> محدوده : استخدام همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی

شما عزیزان می توانید در کدام از بیمارستان های تهران و یا کرج که نیاز به همراه بیمار و یا مراقب داشتید با ما تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

How to find a suitable service company 7 - چگونه یک شرکت خدماتی مناسب پیدا کنیمپیام مدیریت شرکت پرستار سلام

با عرض سلام و احترام ، برای همه شما عزیزان در تهران و کرج شرکت پرستار سلام تخفیف ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است که شما باید خودتان زحمت بکشید و پرستار سلام رو توی اینترنت سرچ کنید و از قسمت منوی سایت بخش درخواست با تخفیف، کد هدیه تخفیف را دریافت نمایید.

این کد تخفیف بدون تاریخ انقضا می باشد و همچنین فقط یکبار برای هر کد ملی قابل استفاده است به این معنی که شما می توانید این کد را به دوستان و آشنایان خود نیز در هر زمان که نیاز باشد هدیه دهید

پرستار سلام

خدمتکار خانم جهت نظافت منزل و آشپزی در منزل تهران

نظرات مشتریان پرستار سلام

پرستار کودک در منزل تهران

 

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

انواع استایل در تابستان

انواع استایل در تابستان و ست های پیشنهادی

پایگاه خبری دنیای برند، با فرا رسیدن فصل تابستان دوباره ویترین فروشگاه‌ها پر از لباس‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *