How much is the income of a female hairdresser - درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟

درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟

پایگاه خبری دنیای برند، در این محتوا به تفصیل به معرفی شغل آرایشگری، درآمد آن و عوامل تآثیر گذار بر درآمد این شغل پرداخته‌ایم و یک آموزشگآه آرایشگری زنانه در تهران را معرفی کرده‌ایم.

احتمالاً شما هم از طرفداران هنر جذاب آرایشگری زنانه باشید. آرایشگری زنانه، یک حرفه بسیار زیبا و البته درآمدزا برای بانوان است. آرایشگری دارای شاخه‌های گسترده‌ای در حوزه خدمات زیبایی پوست، پاکسازی پوست، آرایش و زیبایی مو، مژه و ناخن است. اگر به فکر کسب درآمد از شغل آرایشگری زنانه هستید و می‌خواهید بدانید در این حوزه می‌توانید به چه درآمدی دست پیدا کنید، باید در ابتدا به صورت کامل با شغل آرایشگری، شاخه‌های آن و همچنین نحوه ورود به این شغل آشنا شوید. همچنین باید انواع دوره‌ آموزش آرایشگری زنانه و بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه را نیز بشناسید.

 فهرست مطالب

فهرست مطالب

  • هرآنچه که باید درمورد شغل آرایشگری بدانید!
  • شاخه‌های رشته آرایشگری کدام‌اند؟
  • درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟
  • کدام شاخه آرایشگری درآمدزاتر است؟
  • چگونه می‌توانم وارد حرفه آرایشگری شوم؟
  • انواع دوره‌های آرایشگری زنانه
  • اهمیت داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای!
  • آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

هرآنچه که باید درمورد شغل آرایشگری بدانید!

تمایل به زیبا و آراسته بودن در فطرت همه خانم‌ها وجود دارد. همین موضوع باعث پیدایش شغل آرایشگری از سال‌های بسیار دور شده است. هنر آرایشگری، یک هنر بسیار جذاب است که خانم‌های زیادی در آن مشغول به آموزش و همچنین کسب درآمد هستند. حرفه آرایشگری جزو حرفه‌های پردرآمد است؛ چراکه همیشه و در همه جا خانم‌های زیادی برای خدمات مختلف آرایشگری به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. همچنین پویا بودن این رشته و ایجاد روزافزون مدل‌ها و فنون مختلف آرایشگری، باعث شده است که این حرفه با زمان و سلایق مختلف مردم پیش برود و همیشه محبوبیت خود را داشته باشد.

اما سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که یک آرایشگر دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ آرایشگری چه شاخه‌هایی دارد؟ آیا آرایشگر بودن لزوماً داشتن تخصص در همه شاخه‌های آرایشگری است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه همراه ما باشید!

آرایشگر درواقع به فردی گفته می‌شود که پس از گذراندن دوره و آموزش‌های معتبر و اخذ مدرک فنی حرفه ای آرایشگری، در سالن‌های زیبایی به انجام کار زیبایی در حوزه‌های مختلف مانند زیبایی پوست، مو، ناخن و مژه مشغول است.

در گذشته به علت محدود بودن شاخه‌های آرایشگری و همچنین فنون و مهارت‌های این حوزه، اکثر آرایشگرها تمامی مهارت‌های آرایشگری مانند آرایش مو و صورت را انجام می‌دادند. ولی امروزه، شاخه‌های هنر آرایشگری بسیار گسترده شده است و هر یک از این شاخه‌ها، فنون و علم مخصوص به خود را دارند. بنابراین اصولاً در اکثر سالن‌های زیبایی، آرایشگران در یک یا تعدادی از شاخه‌های این هنر جذاب مشغول‌به‌کار هستند و به‌طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

آرایشگران می‌توانند پس از اخذ مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری در حوزه مورد نظر خود، به صورت حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوند و یا در صورت داشتن سرمایه و اخذ مدرک آرایش و پیرایش، آرایشگاه خود را افتتاح کنند.

آرایشگری زنانه دارای شاخه‌های بسیار متنوعی است؛ از جمله این شاخه‌ها می‌توان به حوزه کوتاهی مو، شینیون مو، رنگ و مش، گریم و میکاپ صورت، اصلاح صورت و ابرو، کاشت مژه و کاشت ناخن اشاره کرد. هر یک از این شاخه‌ها، آموزش‌ها و فنون خود را دارند و شما می‌توانید با آموزش هر یک از این مهارت‌ها، کار خود را در حرفه آرایشگری شروع کنید.

شاخه‌های رشته آرایشگری کدام‌اند؟

How much is the income of a female hairdresser 9 - درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟همانطور که گفته شد، آرایشگری هنری است که شاخه‌های بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید بسته به علاقه و استعداد خود، در هر یک از این شاخه‌ها مشغول‌به‌کار شوید. در این بخش قصد داریم به معرفی انواع شاخه‌های رشته آرایشگری بپردازیم.

شینیون مو

شینیون مو، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شاخه‌ها در آرایشگری است. شینیون در واقع هنر آرایش مو و فرم دادن و نگه داشتن موهای بلند و نسبتاً بلند به شکل‌های گوناگون است. این روش بیشتر برای شرکت در مجالس و مهمانی‌ها کاربرد دارد. در این شاخه شما با ابزار و دستگاه‌هایی مانند بابلیس، اتو مو و سایر دستگاه‌های حرارتی کار خواهید کرد. همچنین باید با توجه به انداره مو و همچنین پرپشتی یا کم‌پشت بودن آن، انواع مدل‌های شینیون مو را بسته به سلیقه و خلاقیت خود اجرا کنید.

گریم و میکاپ صورت

در حوزه گریم و میکاپ صورت، شما انواع مدل‌های میکاپ و آرایش کامل صورت از جمله آرایش چشم را انجام خواهید داد. در شاخه گریم و میکاپ، شما با انواع مدل‌های صورت، چهره‌شناسی، روش‌های رفع عیوب صورت با میکاپ، استفاده از کرم پودر مناسب هر رنگ پوست، انواع سبک میکاپ و گریم، انواع لوازم میکاپ، آموزش میکاپ حرفه‌ای و همچنین خودآرایی آشنا خواهید شد. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی با توجه به نوع پوست، چهره، فرم صورت و همچنین سلیقه خود افراد به میکاپ صورت آن‌ها پرداخته و کسب درآمد کنید. همچنین یکی از حرفه‌های جذاب این رشته، خودآرایی است و شما می‌توانید علاوه‌بر دیگران، صورت خود را نیز میکاپ کنید.

کاشت ناخن

شاخه کاشت ناخن یکی از پرطرفدارترین و درآمدزاترین شاخه‌های حرفه آرایشگری است. کاشت ناخن این روزها در بین خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین موضوع این حرفه را به یکی از پول‌سازترین حرفه‌های آرایشگری تبدیل کرده است. همچنین این حوزه آموزش آسان‌تری نسبت به دیگر حوزه‌ها داشته و درآمدزایی قابل توجهی نیز به‌دنبال دارد. شاخه کاشت ناخن به علت آنکه نیازمند ترمیم و مراجعه مکرر بانوان است، یک مهارت بسیار درآمدزا است. در این حرفه شما با انواع روش‌های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن با ژل، ژلیش ناخن طبیعی، لمینت ناخن، کاشت ناخن فرنچ آشنا خواهید شد. اگر به‌ دنبال یک حرفه نسبتاً آسان، درآمدزا و جذاب هستید، حرفه کاشت ناخن برای شما بسیار مناسب است.

آموزش طراحی ناخن

طراحی ناخن نیز در کنار کاشت ناخن، از حوزه‌های پردرآمد آرایشگری بانوان است که به طور سریع و آسان می‌تواند شما را به درآمد برساند. در این حرفه، شما به فراگیری مدل‌های مختلف و متنوع دیزاین ناخن می‌پردازید. در این شاخه از هنر زیبایی ناخن، شما کار با ابزارهای طراحی از جمله قلم‌زنی را می‌آموزید و همچنین شناخت رنگ‌ها و ترکیب آن‌‌ها را یاد خواهید گرفت. با آموزش هنر طراحی ناخن، شما قادر خواهید بود که رنگ‌های مختلف را با هم ست کنید و طراحی‌های جذابی بر روی ناخن انجام دهید.

کوتاهی مو

حوزه آموزش کوتاهی مو، یک مهارت بسیار حرفه‌ای و جذاب است که شما در آن با روش‌های مختلف کوتاه کردن مو آشنا خواهید شد. این مهارت، همیشه مشتری‌های خود را دارد؛ زیرا بسیاری از خانم‌ها به مدل‌ موهای کوتاه علاقه‌مند هستند و دیگر خانم‌ها نیز معمولا به‌صورت دوره‌ای اقدام‌ به کوتاه کردن موهای خود برای مرتب کردن و اصلاح نامرتبی‌های آن می‌کنند.

در این حوزه شما با تکنیک‌های مهم تقسیم‌بندی مو برای کوتاهی، انواع زاویه کوتاهی مو و انواع آموزش کوتاهی مو مثل کوپ کرنلی(زنانه یا دخترانه)، کوپ لیر، مصری، گرد (مخصوص موهای متوسط یا کوتاه) و مدل‌های سبک هالیوودی و مدل روز آشنا خواهید شد. همچنین می‌توانید در آرایشگاه‌های مختلف مشغول‌به‌کار شوید.

رنگ و مش مو

رنگ و مش مو، یک مهارت جدانشدنی از هنر آرایشگری است. این مهارت همواره در آرایشگاه‌های زنانه گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا همیشه مشتری‌های خود را دارد و رنگ و مش مو یک روتین پرطرفدار در بین خانم‌ها است. در این حرفه جذاب شما با نکات رنگ و مش، جدیدترین نوع ترکیب رنگ روشن و تیره مو (فانتزی و ساده)، آموزش ترکیب رنگ و مش (فیس فریم، شدوروت، آمبره، سامبره،رنگ و مش سوزنی جدید و …) و انواع مدل رنگ و مش جدید آشنا خواهید شد. با آموزش این حرفه نیز شما می‌توانید در آرایشگاه‌ها مشغول‌به‌کار شوید و به کسب درآمد بپردازید.

جوان‌سازی و پاکسازی پوست

پاکسازی پوست، یکی از پرطرفدارترین و البته درآمدزاترین حرفه‌هایی است که شما می‌توانید در آن به فعالیت بپردازید. پاکسازی پوست در واقع به معنی از بین بردن انواع آلودگی، چربی اضافی و مواد مضر دیگر از پوست است که با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. با پاکسازی پوست، عمل آب‌رسانی به پوست به خوبی انجام شده و پوست شاداب و جوان خواهد ماند و از بروز چین و چروک و لک بر روی پوست جلوگیری خواهد شد. در بسیاری از سالن‌های زیبایی، لاین پاکسازی پوست وجود دارد و شما می‌توانید با آموزش پاکسازی پوست و اخذ مدرک معتبر، در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید. در این حرفه شما قادر خواهید بود با تجهیزات پزشکی، پاکسازی صورت را با دستگاه‌هایی همچون میکرودرم، میکرونیدلینگ، بخور، فیشیال، درماف و… انجام دهید.

کاشت و اکستنشن مژه

کاشت مژه به معنای اضافه کردن تارهای مژه مصنوعی از جنس مو به مژه‌های طبیعی چشم شما است. کاشت مژه باعث می‌شود تا مژه‌ها پرتر و پرپشت‌تر به نظر برسند. جنس اکستنشن‌های مژه متفاوت است. به‌طور مثال برخی از آن‌ها از جنس موی انسان، موی سمور، فیبر ابریشمی یا مصنوعی هستند. مژه‌های کاشته شده، سبک و طبیعی هستند و قابلیت شست‌و‌شو نیز دارند. کاشت مژه تا ۲ ماه ماندگاری دارد و شما پس از این زمان می‌توانید اقدام به ترمیم مژه‌های خود کنید. نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که، چشم عضو بسیار حساسی است و به راحتی در معرض حساسیت و آلرژی قرار می‌گیرد. بنابراین روش کاشت مژه و همچنین مواد و ابزار به کار رفته در فرآیند آن، باید کاملاً استاندارد و تمیز باشند. این حرفه جذاب نیز یکی از شاخه‌‎های پردرآمد هنر آرایشگری است.

درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟

How much is the income of a female hairdresser 6 - درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟به‌طورکلی آرایشگری زنانه یکی از مشاغل پردرآمد است. شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش آرایشگری زنانه و اخذ مدرک فنی حرفه ای آرایشگری، در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید. حرفه آرایشگری دارای شاخه‌های گوناگون است؛ شما می‌توانید بسته به علاقه خود، در هر یک از این رشته‌ها به هنرآموزی بپردازید. از جمله حوزه‌های مختلف آرایشگری می‌توان به خدمات مو مثل کوتاهی مو، شینیون مو، رنگ و مش مو، خدمات پوست مانند میکاپ و گریم، اصلاح صورت و ابرو و همچنین خدمات مژه و ناخن مانند کاشت مژه و کاشت ناخن اشاره کرد. همچنین پاکسازی و جوان‌سازی پوست نیز یکی از شاخه‌های بسیار جذاب و البته درآمدزا حرفه آرایشگری است. هر یک از این شاخه‌ها، بسته به سختی کار و همچنین حساسیت آن، درآمدزایی متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال شاخه گریم و میکاپ عروس یه حرفه سخت، حساس و البته بسیار درآمدزا است.

کدام شاخه آرایشگری درآمدزاتر است؟

اگر می‌خواهید بدانید کار در کدام شاخه آرایشگری درآمدزایی بیشتری دارد، باید بدانید که به‌طور کلی، کار در برخی از شاخه‌های آرایشگری درآمد نسبتاً بیشتری دارد چراکه کار حساس‌تری داشته و آموزش این موارد و همچنین پیاده‌سازی آن‌ها کار مشکل‌تری است؛ از جمله این شاخه‌های پردآمد و حرفه‌ای می‌توان به میکاپ و گریم عروس و شینیون مو برای مجالس و عروسی اشاره کرد. همچنین برخی از خدمات مانند کاشت مژه و کاشت ناخن نیز اخیراً در میان خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و درآمدزایی بالایی نیز دارند.در این بخش به بررسی میزان درآمدزایی شاخه‌های مختلف آرایشگری پرداخته‌ایم.

حوزه گریم و میکاپ عروس

شاید بتوان گفت پردرآمدترین شاخه آرایشگری، گریم و میکاپ عروس است! این رشته به علت داشتن حساسیت بسیار بالا و البته کار سختی که دارد، درآمد بالایی نیز خواهد داشت. دوره گریم و میکاپ عروس یک دوره بسیار حرفه‌ای و البته دشوار است که در آن باید با تمام تکنیک‌های گریم و میکاپ صورت عروس آشنا باشید.

حوزه شینیون مو

این حوزه نیز یکی از حوزه‌های پردرآمد است. شینیون مو برای مجالس و البته برای آرایش عروس کاربرد دارد و هنری خاص و حساس است و فنون و تکنیک‌های خود را دارد. به همین علت کار شینیون مو نیز یکی از شاخه‌های پردرآمد آرایشگری زنانه است.

حوزه اصلاح ابرو و صورت

این رشته از آرایشگری زنانه، کار نسبتاً آسان‌تر و سبک‌تری دارد و سختی و حساسیت کارهایی همچون میکاپ و شینیون را نیز ندارد. همچنین آموزش آن آسان‌تر است. اصلاح ابرو و صورت برخلاف کارهایی مانند میکاپ و شینیون وقت‌گیر نیست. به همین علت کار اصلاح ابرو و صورت، کاری با درآمد پایین‌تری نسبت به دیگر شاخه‌های آرایشگری است.

حوزه کاشت ناخن

کاشت ناخن این روزها به یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های حرفه آرایشگی تبدیل شده است. خانم‌های زیادی این روزها دوست دارند تا با کاشت ناخن، ناخن‌هایی زیباتر داشته باشند. همچنین کاشت ناخن نیاز به ترمیم دارد و افراد باید به صورت مداوم به ناخن‌کار خود مراجعه کنند. پس به دو علت پرطرفدار بودن کاشت ناخن و همچنین مراجعه مکرر بانوان برای ترمیم، کاشت ناخن یکی از پردرآمدترین حوزه‌های آرایشگری زنانه است. همچنین این حرفه نسبت به میکاپ و شینیون مو آموزش و کار بسیار راحت‌تر و سبک‌تری نیز دارد.

حوزه پاکسازی پوست

این شاخه نیز یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های آرایشگری زنانه است. بسیاری از سالن‌های زیبایی دارای لاین پوست هستند. آموزش دوره پاکسازی پوست نیز نسبتاً دشوار و حساس است. حوزه پاکسازی پوست نیز به علت استقبال بانوان از این خدمات و همچنین بالا بودن دستمزد آن، از شاخه‌های درآمدزای حرفه آرایشگری است.

چگونه می‌توانم وارد حرفه آرایشگری شوم؟

How much is the income of a female hairdresser 64 - درآمد آرایشگری زنانه چقدر است؟اگر به فکر کسب درآمد از هنر آرایشگری هستید، باید بدانید که چگونه می‌توانید وارد این حوزه شوید. برای ورود به هر شغل شما نیاز دارید که بدانید آیا مناسب آن شغل هستید یا نه؟ سپس باید با شرکت در دوره آرایشگری زنانه معتبر، این هنر را بیاموزید. در این بخش قصد داریم به شما توضیح دهیم که برای ورود به شغل آرایشگری باید چه مسیری را طی کنید.

آیا من مناسب این حرفه هستم؟

در ابتدای راه باید این سوال را از خودتان بپرسید که آیا مناسب این حرفه هستید یا نه؟ بهتر است این را بدانید که شغل آرایشگری یک شغل سنگین است و باید ساعات زیادی از روز را سرپا بایستید؛ بنابراین باید قدرت بدنی بالایی داشته باشید. همچنین هنر آرایشگری، یک هنر پویا است و مدام مدل‌ها و فنون جدیدی به این هنر اضافه می‌شود؛ پس شما باید سخت کوش باشید و مدام به‌دنبال یادگیری مهارت‌ها و فنون جدید آرایشگری باشید.

داشتن هوش و خلاقیت هنری نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. آرایشگری یک هنر است و برای موفقیت بیشتر در آن، باید دارای هوش و استعداد هنری باشید تا بتوانید انواع مدل‌ها را بر روی مشتریان خود اجرا کنید.

درآخر نباید از نقش داشتن روابط عمومی خوب در موفق شدن در این شغل غافل شد. ارتباط گیری خوب و اخلاق مناسب، باعث جذب مشتری خواهد شد و همین یک موضوع بسیار مهم در داشتن یک کسب و کار موفق است.

شرکت در دوره آموزش آرایشگری زنانه

برای فعالیت در حرفه آرایشگری، نیاز به گذراندن دوره آرایشگری زنانه دارید. در این دوره آموزشی، شما در ابتدا با تمامی ابزار و وسایل مورد استفاده در حوزه مورد نظر خود آشنا خواهید شد. سپس فنون و روش‌های اجرای کار را تحت نظر مربیان حرفه‌ای آموزش خواهید دید. همچنین با اجرا این فنون بر روی مدل، به کسب مهارت خواهید پرداخت. شما می‌توانید بسته به علاقه و استعداد خود، در دوره آرایشگری زنانه مورد نظر شرکت کنید و در پایان دوره، مدرک فنی حرفه ای آرایشگری دریافت کنید.

اخذ مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری

پس از پایان دوره‌ آرایشگری زنانه، شما باید در آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای شرکت کنید و پس از قبولی در این آزمون، مدرک فنی حرفه ای آرایشگری معتبر کسب کنید. اخذ مدرک فنی حرفه ای آرایشگری، باعث می‌شود که شما بتوانید در سالن‌های آرایشی مختلف مشغول‌به‌کار شوید و یا آرایشگاه خود را افتتاح کنید.

انواع دوره‌های آرایشگری زنانه

اگر قصد شرکت در دوره آرایشگری زنانه را دارید، باید با انواع دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه آشنا شوید تا بدانید دوست دارید در چه حوزه‌ای فعالیت کنید. در این بخش به معرفی انواع دوره‌های آموزشگاه آرایشگری زنانه خواهیم پرداخت.

دوره آموزش کاشت ناخن

دوره آموزش کاشت ناخن یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه است. در این دوره ، شما با لوازم و تجهیزات کاشت ناخن، کاشت ناخن ساده و پیشرفته مانند آموزش کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن با ژل، ژلیش ناخن طبیعی، لمینت ناخن، کاشت ناخن فرنچ آشنا خواهید شد. در انتهای  دوره، اشکالات شما توسط مربیان رفع شده و مدرک فنی حرفه ای آرایشگری دریافت خواهید کرد.

دوره آموزش گریم و میکاپ

دوره آموزش گریم و میکاپ، یک دوره بسیار حرفه‌ای و درآمدزا برای خانم‌ها است. در دوره آموزش گریم و میکاپ، شما با انواع مدل‌های صورت، چهره‌شناسی، روش‌های رفع عیوب صورت با میکاپ، استفاده از کرم پودر مناسب هر رنگ پوست، انواع سبک میکاپ و گریم، انواع لوازم میکاپ، آموزش میکاپ حرفه‌ای و همچنین خودآرایی آشنا خواهید شد.

دوره آموزش کوتاهی مو

با شرکت در این دوره، شما با انواع مدل‌های کوتاهی مو و نحوه اجرا آن بر روی مدل آشنا خواهید شد. همچنین پس شناخت ابزار و وسایل مورد نیاز کوتاهی مو زنانه، نحوه درست کار با آن‌ها را آموزش خواهید دید. در حین آموزش، انواع مدل مو را بر روی مدل اجرا کرده و مربی ایرادات کار شما را رفع می‎‌‌کند.

دوره آموزش رنگ و مش مو

در این دوره جذاب شما با نکات رنگ و مش، جدیدترین نوع ترکیب رنگ روشن و تیره مو(فانتزی و ساده)، آموزش ترکیب رنگ و مش (فیس فریم، شدوروت، آمبره، سامبره،رنگ و مش سوزنی جدید و …) و انواع مدل رنگ و مش جدید آشنا خواهید شد. اگر به انجام کار رنگ و مش مو علاقه دارید، می‌توانید با شرکت در دوره آموزش ارایشگری زنانه رنگ و مش، پس از پایان آموزش مدرک آرایشگری زنانه دریافت کرده و در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید.

دوره آموزش اصلاح ابرو و صورت

در دوره آموزش اصلاح ابرو و صورت، شما با انواع روش‌های اصلاح صورت مانند اصلاح صورت با وکس، تیغ و بند انداختن آشنا خواهید شد. همچنین با آناتومی انواع صورت و ابرو افراد نیز آشنا خواهید شد و می‌توانید انواع مدل‌‌های اصلاح ابرو را با توجه به حالت ابرو و فرم صورت افراد انجام دهید. در این دوره با انواع مدل‌های ابرو مانند ابرو پهن، هشتی، اسپرت، دخترانه، زنانه و مخصوص عروس آشنا خواهید شد و می‌توانید این مدل‌ها را بر روی مدل اجرا کنید.

دوره آموزش اکستنشن مژه

در دوره آموزش اکستنشن مژه شما در این دوره با انواع‌ تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه و ابزار و وسایل کاشت مژه آشنا خواهید شد. در این دوره شما باید به‌طور کامل با همه تکنیک‌ها و همچنین مدل‌ها مختلف کاشت مژه آشنا شوید تا بتوانید به‌راحتی انواع مدل‌های کاشت مژه را انجام دهید.

اهمیت داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای!

حرفه آرایشگری نیز مانند بسیاری از حرفه‌های دیگر، نیاز به داشتن مدرک معتبر برای انجام کار آرایشگری و تأسیس آرایشگاه دارد. در صورت عدم داشتن مدرک معتبر، شما مجاز به کار در آرایشگاه و تأسیس آرایشگاه خودتان نخواهید بود. پس بنابراین پیش از شروع فعالیت آرایشگری باید با ثبت نام در دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری زنانه، آموزش ببینید و مدرک آرایشگری زنانه مورد نیاز خود را دریافت کنید. مدرکی که شما برای کار در آرایشگاه و یا تأسیس آرایشگاه نیاز دارید، مدرک فنی‌ و حرفه‌‌ ای آرایشگری است. شما می‌توانید با مراجعه به یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر، پس از گذراندن دوره آموزش مورد نظر خود، مدرک معتبر فنی ‌و حرفه ‌ای آرایشگری دریافت کنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

برای دیدن دوره آموزش آرایشگری زنانه، باید بتوانید یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر پیدا کنید که تمام خصوصیات گفته شده را داشته باشد. به عنوان مثال دارای مربی‌های حرفه‌ای باشد، تجهیزات و لوازم پیشرفته و فضای آموزشی مناسبی داشته باشد؛ همچنین در پایان دوره مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری معتبر ارائه دهد. آموزشگاه‌های آرایشگری شهر تهران، معمولاً از امکانات و تجهیزات پیشرفته‌تری برخوردار هستند و مربیان حرفه‌ای بیشتری در این آموزشگاه‌ها تدریس می‌کنند. به‌همین علت بسیاری از افرادی که حتی در شهرستان‌ها هم زندگی می‌کنند، تمایل به شرکت در دوره‌های این آموزشگاه‌ها دارند. اگر به‌دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران هستید، پیشنهاد ما آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس است.

این آموزشگاه انواع دوره‌های آرایشگری را با مربیان حرفه‌ای خود برگزار کرده و در پایان دوره مدرک فنی حرفه ای آرایشگری به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت  WWW.Golgisamoz.com مراجعه کنید و یا عبارت ” آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس” را در گوگل جست‌وجو کنید.

سخن پایانی

هنر آرایشگری، یک هنر بسیار جذاب برای بانوان است. همچنین به علت استقبال و مراجعه خانم‌ها به سالن‌های زیبایی برای دریافت خدمات آرایشگری گوناگون، این حرفه به یکی از پردرآمدترین مشاغل برای بانوان تبدیل شده است. برای شروع حرفه آرایشگری باید حتماً دوره آرایشگری زنانه را در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر بگذرانید و مدرک فنی حرفه ای آرایشگری دریافت کنید. شاخه‌های مختلفی در این حرفه وجود دارد که می‌توانید بسته به علاقه خود در آن‌ها هنرآموزی کنید. اگر می‌خواهید بدانید که درآمد آرایشگری زنانه چقدر است، باید بدانید که این موضوع به سختی کار، حساسیت و همچنین زمان صرف شده برای آن بستگی دارد. به عنوان مثال حوزه میکاپ و گریم عروس نسبت به حوزه اصلاح صورت، درآمدزایی بسیار بالاتری دارد.

سوالات متداول

۱. درآمد شغل آرایشگری زنانه چقدر است؟

درآمد شغل آرایشگری زنانه به عواملی همچون سختی کار، حساسیت و همچنین زمان صرف شده برای آن بستگی دارد. به عنوان مثال حوزه میکاپ و گریم عروس نسبت به حوزه اصلاح صورت، درآمدزایی بسیار بالاتری دارد.

۲. درآمدزایی حوزه کاشت ناخن به چه صورت است؟

این شاخه از حرفه آرایشگری به علت استقبال بالای بانوان از خدمات زیبایی ناخن و کاشت، از درآمدزایی بالایی برخوردار است. همچنین آموزش و کار آن به نسبت شاخه‌های دیگر آرایشگری سبک‌تر است.

۳. برای شروع حرفه آرایشگری باید چکار کنم؟

برای شروع این حرفه باید در ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کنید و دوره آرایشگری مورد نظر خود را بگذرانید. پس از اخذ مدرک خود می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید.

۴. اهمیت داشتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری در چیست؟

با داشتن این مدرک شما می‌توانید به‌راحتی و به‌طور قانونی در همه سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شده و درآمدزایی کنید.

۵. انواع دوره آرایشگری زنانه کدام‌اند؟

از جمله دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه می‌توان به دوره گریم و میکاپ، شینیون مو، رنگ و مش مو، اصلاح صورت و ابرو، کاشت مژه و کاشت ناخن اشاره کرد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *