معلم خصوصی

هزینه معلم خصوصی در دروس مختلف چقدر است؟ از ریاضی تا آیلتس!

پایگاه خبری دنیای برند، دانش‌آموزان برای موفقیت در امتحانات، کنکور و دیگر آزمون‌های علمی، به کمک معلم خصوصی نیاز دارند. کلاس خصوصی، شرایط ویژه‌ای را برای دانش‌آموز فراهم می‌کند و او می‌تواند به طور اختصاصی از راهنمایی بهترین مدرسان استفاده کند. تنوع کلاس‌های خصوصی بسیار خوب است و برای دروس مدرسه و دانشگاه تا آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل، معلم خصوصی وجود دارد.

اما یکی از دغدغه‌های مهم والدین و دانش‌آموزان، قیمت جلسات تدریس خصوصی است و آن‌ها به دنبال جواب مشخصی برای سوال “هزینه معلم خصوصی در دروس مختلف چقدر است؟” هستند. در این مطلب، هزینه معلم خصوصی برای برخی دروس پرطرفدار از ریاضی تا آزمون آیلتس و تافل مورد بررسی قرار می‌گیرد تا متقاضیان شرکت در کلاس خصوصی، اطلاعات خوبی را کسب نمایند.

 

هزینه تدریس خصوصی چگونه تعیین می‌شود؟ از مرجعی مطمئن کمک بگیرید

زمانی که از هزینه‌ی تدریس خصوصی صحبت می‎شود، باید به معیارهای مختلفی توجه داشت. درواقع، بالا بودن نرخ کلاس خصوصی دلیلی برای کیفیت و سطح عالی آموزشی آن نیست. قیمت معلم خصوصی باید با در نظر گرفتن میزان تحصیلات، توانایی‌ها و سابقه‌ی اساتید تعیین شود. مراجعه به موسسات و سامانه‌های معتبر، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای دانش‌آموز داشته باشید.

سایت‌های آگهی، مرجع مناسبی برای انتخاب معلم خصوصی با قیمت و کیفیت مناسب نیستند. معلمی که از طریق سایت‌های آگهی یا معرفی دوستان انتخاب می‌شود، هزینه و قیمت جلساتش، تعرفه مشخص و ثابتی ندارد. در واقع قیمت‌گذاری جلسات از این طریق کاملاً به سلیقه شخصی مدرس و معیارهای او بستگی دارد. هزینه‌ای که دانش‌آموز برای جلسات این نوع از کلاس‌ها پرداخت می‌کند، کاملاً برای او گنگ و نامفهوم است.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی و دروس پرتقاضا

بخش قابل‌توجه‌ای از متقاضیان کلاس خصوصی را دانش‌آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم تشکیل می‌دهند. مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی و آزمون کنکور از دروس مختلف و دشواری تشکیل شده‌اند که دانش‌آموز را نیازمند کمک گرفتن از معلم خصوصی می‌کند. به عنوان نمونه، درس ریاضی یکی از دشوارترین دروس در همه‌ی پایه‌های تحصیلی است که معمولا بیشتر محصلان برای موفق بودن در این درس از معلم خصوصی ریاضی کمک می‌گیرند.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی، باید بر اساس توانایی‌های استاد تعیین شود. بنابراین باید با مراجعه به سامانه‌های تدریس خصوصی معتبر، به دنبال معلم ریاضی بود. سایت تدریس خصوصی استادبانک، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مراجع برای پیدا کردن معلم خصوصی ریاضی و البته دیگر دروس پرتقاضا است. شما می‌توانید با کمک سایت استادبانک، یک مدرس باتجربه و کاربلد را با منصفانه‌ترین قیمت بیاید. به شما توصیه می‌کنیم با کلیک روی لینک زیر، مقاله‌ی بسیار خوبی را درباره هزینه معلم خصوصی مطالعه کنید تا انتخاب‌های مناسب‌تری را در این حوزه داشته باشید:

https://tinyurl.com/58js8s4r

How much does a tutor cost in different courses - هزینه معلم خصوصی در دروس مختلف چقدر است؟ از ریاضی تا آیلتس!هزینه کلاس خصوصی آیلتس و تافل؛ آمادگی کامل با کمک بهترین اساتید استادبانک

آزمون‌های بین المللی همیشه طرفداران بسیاری دارند که آزمون آیلتس و تافل، بدون شک از پرطرفداراترین آن‌ها هستند. زبان‌آموزان با اهداف متفاوتی برای کسب این دو مدرک تلاش می‌کنند. اما نکته‌ی مهم در هنگام ثبت‌نام کلاس خصوصی آیلتس و تافل، این است که هزینه‌ی شرکت در این دو آزمون چندان پایین نیست. بنابراین باید بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را برای خود انتخاب کنید.

استاد تافل یا مدرس آزمون آیلتس، باید از تجربه‌ی کافی برخوردار باشد و زیر و بم این دو آزمون را به خوبی بشناسد. هزینه معلم خصوصی برای این دو آزمون باید بر اساس توانایی‌ها و میزان تسلط مدرس تعیین شده باشد. تیم سایت استادبانک به خوبی از اهمیت و هزینه‌ی بالای آزمون‌های آیلتس و تافل آگاه بوده است و با سخت‌ترین معیارها، اساتید را برای تدریس خصوصی انتخاب می‌کند و در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد.

تعیین‌ هزینه معلم خصوصی استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

تعیین قیمت معلم خصوصی برای هر یک از اساتید بسیار مهم است و باید بر اساس مهارت و شایستگی معلم باشد. بعضی از مدرسین تازه‌کار هستند، ولی تقاضای دستمزد بالایی دارند. از طرفی دیگر، برخی از اساتید برتر به دلیل دسترسی نداشتن به جامعه شاگردان مناسب، نرخ کلاس خصوصی بسیار کمی را برای خودشان تعیین می‌کنند.

اما در سایت استادبانک، همه‌ی این جوانب به خوبی بررسی شده است و بر اساس یک سیستم ارزیابی دقیق، اساتید سنجیده و قیمت‌گذاری می‌شوند. این معیارها شامل موارد زیر است:

میزان تحصیلات: میزان تحصیلات و سطح آگاهی آکادمیک استاد، یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت تدریس خصوصی است. البته، تیم استادبانک فقط به مدرک اساتید اکتفا نمی‌کند و میزان تسلط آن‌ها به مباحث درسی را با دقت بررسی می‌کند.

سابقه تدریس: هیچ چیز مانند تجربه نمی‌تواند به اساتید در انتقال مفاهیم درسی به دانش‌آموز کمک کند. به همین دلیل، سابقه تدریس معلمان یکی از عوامل تاثیرگذار در هنگام تعیین هزینه کلاس خصوصی با آن‌ها است.

شیوهی تدریس: تفاوت میان معلم باکیفیت با مدرسان دیگر در شیوه‌ی بیان مباحث کتاب درسی است. نحوه‌ی تدریس خوب، یک ویژگی بسیار عالی برای معلم خصوصی است و روی قیمت کلاس خصوصی او تاثیر بالایی دارد.

استاد یک ستاره تا VIP استادبانک؛ کیفیت مناسب در کنار قیمت منصفانه

بر اساس سیستم ارزیابی استادبانک، هر یک از اساتید بین یک تا پنج ستاره دریافت می‌کند که ملاکی است برای تعیین هزینه معلم خصوصی در سامانه استادبانک:

معلمهای یک ستاره و دو ستاره:

این دسته از اساتید، معلم‌های خصوصی کم‌تجربه‌تر با سابقه کم‌تری در بحث تدریس خصوصی هستند. اما، تجربه پایین‌تر به معنای بی‌کیفیت بودن آموزش این دسته از اساتید نیست. قیمت کلاس خصوصی برای این مدرسین از حدود ۷۵هزارتومان به ازای هر جلسه شروع می‌شود.

معلمهای سه و چهار ستاره:

این دسته از اساتید سابقه تدریس بیشتری دارند و تعداد شاگردان خصوصی آن ها کمتر از ۵۰ نفر نیست. رنج قیمتی جلسات تدریس خصوصی برای این اساتید از جلسه‌ای حدوداً ۱۱۵ هزار تومان شروع می‌شود و به جلسه‌ای ۲۳۵ و بالاتر نیز می‌رسد.

معلم‌‌های پنج ستاره:

این دسته از اساتید جزو بهترین‌های تدریس خصوصی در کل کشور هستند. به دلیل داشتن سوابق بالای تدریس در مدارس، آموزشگاه‌ها، موفقیت‌های عالی علمی و تحصیلی، تدریس در مدارس تیزهوشان و برتر کشور امتیاز بالایی در سیستم استادبانک دارند. هزینه جلسات تدریس خصوصی این اساتید از جلسه‌ای حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به جلسه‌ای بین ۳۰۰ هزار تومان و بیشتر نیز می‌رسد.

معلمهای  VIPاستادبانک:

این دسته از اساتید، جزو نوابغ تدریس خصوصی کشور محسوب می‌شوند. به دلیل تعداد بالای شاگردانی که در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته، به دلیل موفقیت شاگردان خود و کسب رتبه‌های برتر، به واسطه اعتبار و جایگاه‌شان در آموزش کشور، عنوان VIP استادبانک را کسب کرده‌اند. جلسات تدریس خصوصی این اساتید از حدود ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به حدود یک میلیون و بیشتر نیز در هر جلسه می‌رسد.

How much does a tutor cost in different courses 0 - هزینه معلم خصوصی در دروس مختلف چقدر است؟ از ریاضی تا آیلتس!با کمک استادبانک، انتخاب بهترین معلم خصوصی بسیار سادست

کیفیت و هزینه معلم خصوصی، دو معیار مهمی هستند که باید در هنگام انتخاب کلاس خصوصی به آن‌ها توجه کرد. سامانه استادبانک، مراحل پیدا کردن معلم باکیفیت را ساده کرده است تا بهترین اساتید تدریس خصوصی کشور با قیمت‌های متنوع در دسترس دانش‌آموزان و خانواده‌ها باشند.

اگر در جستجو مدرس خوب هستید می‌توانید با ورود به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com و جستجو صفحه مدرسین زبان، وارد پروفایل اساتید شده و قیمت‌های هر استاد را با‌ توجه به امتیاز و ستاره آن‌ها مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های کارشناسان استادبانک استفاده نمایید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *