کرونا

چگونه ترس از کرونا باعث خرابی دندان‌ها می‌شود؟

پایگاه خبری دنیای برند، کرونا! حتی شنیدن اسم این ویروس هم می‌تواند به اضطراب بی‌پایان جهان در چند سال اخیر اشاره کند. امروزه این ویروس منبع نگرانی‌های زیادی شده است زیرا همه ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده‌است. از سویی با تغییر شیوه زندگی مردم در دوران کرونا افق جدیدی از سبک نوین زندگی در پیش روی بشریت است به‌طوری که زندگی در هاله‌ای از ترس برای حضور در اجتماع قرار دارد. از جمله مراکزی که احتمال دارد، ابتلا به کرونا را بیشتر کند، دندانپزشکی است. اما آیا واقعا حضور در مراکز دندانپزشکی باعث افزایش آمار کرونا می‌شود؟ آیا باید به خاطر ترس و استرس ناشی از کرونا و دندان‌پزشکی ، سلامت دهان و دندان خود را به مخاطره بیاندازیم؟

 پژوهش‌های پورنیما کومار، پریودنتولوژیست دانشگاه ایالتی اوهایو در کلمبوس، نشان می‌دهد که خطر ابتلا به کرونا در دندان پزشکی از طریق تمیز کردن دندان‌ها بیشتر از خوردن یک لیوان آب نیست و در نتیجه مشخص شد محلول پخش شده، با استفاده از ابزار‌ دندانپزشکی، چون وارد گلوی کسی نشده و محلول در آب است، مقدار کافی ویروس یا باکتری برای بیمار کردن افراد ندارد و میزان ابتلا به کرونا در مراکز دندانپزشکی بسیار اندک است، پس ضروری است که مردم بر ترس خود غلبه کرده و برای درمان‌های دهان و دندان خود به دندانپزشکی مراجعه کنند و رسیدگی به دندان‌های خود را به تعویق نیاندازند، زیرا در صورت تعلل ممکن است، یک ترمیم ساده‌ی دندان به عصب‌کشی یا از دست دادن دندان و در نهایت ایمپلنت منجر شود.

 

How does fear of the corona cause tooth decay - چگونه ترس از کرونا باعث خرابی دندان‌ها می‌شود؟از طرفی کلینیک‌های دندانپزشکی همواره باید با رعایت استاندارد‌های کنترل عفونت، احتمال ابتلا به عفونت و عوامل میکروبی را کاهش دهند که این استاندارد‌ها در شرایط کرونا جدی‌تر و دقیق‌تر در مراکز دندانپزشکی پیگیری می‌شود.

نکته مهم دیگری که در مراکز دندانپزشکی رعایت می‌شود استفاده مداوم از ماسک است. استفاده از ماسک در دندانپزشکی توسط دندانپزشک، علاوه بر حفظ سلامتی دندانپزشک مانع از گسترش بیماری‌های عفونی در دندانپزشکی می شود.

آنچه که به عنوان یک بیمار باید توجه داشت، این است که در هر حالتی باید برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مراکز دندانپزشکی معتبر و با‌‌کیفیت مراجعه کرد چرا که در موارد متعدد، خطای دندانپزشک قابل جبران نخواهد بود. پس با مراجعه به بهترین مرکز دندانپزشکی و استفاده از دندانپزشک با تجربه سلامت دهان و دندان خود را ارتقا دهید.

 

How does fear of the corona cause tooth decay 1 - چگونه ترس از کرونا باعث خرابی دندان‌ها می‌شود؟ شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک با بالاترین سطح کیفیت، آماده ارائه خدمات مشاوره دندانپزشکی به بیماران است. شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک به دنبال توسعه پلتفرمی با ارائه تجربه جدید و متفاوت از خدمات دندانپزشکی از مشاوره تا پس از درمان به بیماران است. برای این منظور امکان ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی در شبکه تخصصی میخک فراهم شده است تا بیماران عزیز بدون نگرانی از هدر رفتن زمان و ابتلا به کرونا، به واسطه ارتباط آنلاین از تشخیص اولیه بیماری دهان و دندان خود بهره‌مند شوند.

در خدمت مشاوره آنلاین دندانپزشکی میخک کاربران این امکان را دارند تا به طور مستقیم با دندانپزشک در ارتباط باشند و پاسخ سئوالات خود را به صورت فوری دریافت کنند. پس از تشخیص پزشک، طرح درمان شامل جزئیات درمان، زمانبندی و هزینه‌ها به تفکیک فرایند به صورت شفاف، قبل از شروع روند درمان برای بیماران ارسال می‌شود. درنهایت، هماهنگی‌های لازم برای نوبت‌دهی و پذیرش در یکی از مراکز میخک انجام می‌شود اما فرایند مشاوره آنلاین دندانپزشکی میخک به پایان نمی‌رسد، میخک تا مراحل پس از درمان، پیگیری‌های لازم و یادآوری دوره‌های بعدی مراجعه در کنار بیماران خواهد بود.

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک به آدرس mikhakdental.com امیدوار است بتواند آنطور که شایسته هموطنان عزیز و گرامی است به ارائه خدمات مشاوره آنلاین دندانپزشکی بپردازد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *