فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان به یک برند جهانی در این حوزه تبدیل شده است

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه تکنولوژی‌های روز دنیا در اختیار فولاد هرمزگان است، گفت: سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در واقع یک هم‌افزایی را ایجاد خواهد کرد تا ما همچنان از آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه فولاد و آهن، برخوردار باشیم.

عطاالله معروفخانی روز سه‌شنبه در آیین سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری که به میزبانی این هرمزگان درحال برگزاری است، افزود: قطعا در این کنفرانس مقالاتی ارائه و کارگاه‌هایی برگزار خواهد شد که با استفاده از این مقالات و کارگاه‌های داخلی و خارجی، ما به اطلاعاتی از آخرین تکنولوژی روز دنیا دست پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کسب رکوردها و موفقیت های شرکت فولاد هرمزگان در واقع حاصل کنفرانس های فولادسازی و ریخته گرفی طی سال های قبل بوده است، بیان کرد: با برگزاری این کنفرانس نیز قطعا به جایی خواهیم رسید که کشورهای دیگر دنیا برای استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا به ما مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ابراز کرد: این کنفراس سوم هم باتوجه به ارائه یکصد و ۱۰ مقاله و استقبال از طرف تمام فولادسازان کشور، نخبگان، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش بنیان داخلی و بعضی از فولادسازان داخلی داشته است، موفقیت آن بیش از گذشته خواهد بود.

معروفخانی تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان هم‌اکنون پروژه بزرگ مگامدول یک میلیون و هفت تنی را با پیشرفت بالای ۳۰ درصد در دست اقدام دارد که با راه‌اندازی آن با استفاده از تکنولوژی‌ روز دنیا، بدنبال تولید و بهینه‌سازی مصرف گاز هستیم.

وی گفت: همچنین در نظر داریم به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد سبز در کشور تبدیل شویم و به دنبال استفاده از هیدروژن سبز طی توافقی با شرکت نفت ستاره خلیج فارس هستیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان همچنین به ثبت ۲۸ رکورد این شرکت در تمام حوزه های مرتبط با تولید در ۱۰ ماهه امسال اشاره داشت و ادامه داد: امروز اسلب فولاد هرمزگان نیز با استفاده از تکنولوژی‌های روز تولید شده و به قلب اروپا صادر می‌شود؛ در حال حاضر فولاد هرمزگان به یک برند جهانی در این حوزه تبدیل شده است و به دنبال استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، موقعیتی برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه تکنولوژی است که شرکت فولاد هرمزگان به عنوان متولی آن، همواره بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی روز تولید را دستور کار دارد.

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، به همت شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس در حال برگزاری است و تا فردا چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه ادامه دارد.

حدود ۴۴۰ نفر از اساتید و متخصصان داخلی و ۲۰۰ مهمان از متخصصان صنعت فولاد دنیا و شرکت‌های صاحب‌نام جهان به این کنفرانس دعوت شده‌اند.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *