Getting to know the Parker brand - آشنایی با برند پارکر؛ محصولات برند پاکر نامی درخشان در دنیای قلم لوکس

آشنایی با برند پارکر؛ محصولات برند پاکر نامی درخشان در دنیای قلم لوکس

پایگاه خبری دنیای برند، قلم پارکر نوشت افزاری ظریف و لوکس با تاریخچه ای غنی از نوآوری و اعتقاد به اهمیت نگارش کلام است. هنرمندان و صنعتگران در پارکر خود را وقف هنر زیبا نوشتن کرده اند و با بیش از ۱۳۰ سال سابقه تلاش نموده اند تا مجموعه جدید قلم های پارکر را که انعکاسی از فرهنگ مدرن است به زیبایی طراحی و تولید نمایند؛ اما به میراث پارکر نیز متعهد بمانند.

برند پارکر با طراحی و تولید مجموعه های متنوع به بهترین شکل با شخصیت و نوع نگارش شما خود را هماهنگ می نماید. شاخص ترین عنصر در طراحی قلم پارکر از گذشته تا به امروز، گیره پیکانی شکل آن است که زینت بخش تمامی مجموعه های قلم پارکر بشمار می رود.

طراحی نفیس و استادانه قلم پارکر به هنر زیبا نوشتن اختصاص داده شده است. با پارکر استایل خود را پیدا کنید!

اگر قصد خرید خودکار لوکس هدیه دارید حتما مجموعه قلم های نفیس برند پارکر را بررسی کنید.

خودکار پارکر

خودکار پارکر در مجموعه های متنوعی طراحی و تولید می شود. از محبوبترین مجموعه های خودکار پارکر که قیمت آن نیز مقرون بصرفه است می توان به خودکار پارکر IM و خودکار پارکر ژوتر اشاره کرد. عملکرد هر دو خودکار کلیکی (فشاری) است.

اما در مقابل از مجموعه های گران قیمت تر خودکار پارکر می توان به خودکار پارکر دوفولد، خودکار پارکر سونت، خودکار پارکر ۵۱ و مجموعه های پریمیوم پارکر اشاره کرد. این مجموعه از خودکارهای پارکر دارای عملکرد چرخشی هستند.

اسکلت خودکار پارکر در هر مجموعه از مواد مختلفی ساخته شده است. از رزین با کیفیت گرفته تا استیل ضد زنگ، برنج، نقره و … .

تمامی مجموعه های خودکار پارکر با مغزی یدک پارکر کوئینگ فلو شارژ می شوند که امکان رسم خطوط صاف، یکدست و نرمی را به کاربر می دهد.

خودنویس پارکر

پارکر بیش از ۱۳۰ سال است که به حفظ دیدگاه خود که همانا امکان ساخت همیشگی قلم بهتر است؛ پایبند بوده و با این تفکر به طراحی و گسترش مجموعه های قلم نفیس خود پرداخته است. امروزه مجموعه های طراحی شده توسط شرکت پارکر منعکس کننده فرهنگ مدرن هستند؛ اما با حفظ اصالت ذاتی پارکر.

خودنویس پارکر از گذشته تا امروز به بهترین شکل با شخصیت و نوع نگارش افراد خود را تطبیق داده است. با جستجو در میان مجموعه های خودنویس پارکر، قلم خود را کشف کنید.

از مجموعه های درخشان پارکر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودنویس پارکر دوفولد

  • خودنویس پارکر ۵۱ پریمیوم

  • خودنویس پارکر پریمیر

  • خودنویس پارکر سونت

  • خودنویس پارکر ۵۱

  • خودنویس پارکر اربن

  • خودنویس پارکر IM

  • خودنویس پارکر وکتور XL

  • خودنویس پارکر ژوتر

با خرید خودنویس پارکر برای هر مناسبت خاص، آن را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کنید. خودنویس پارکر با ظاهری جادویی و جذاب، یک هدیه خاص مناسب هر سلیقه است. از محبوب ترین مجموعه های خودنویس پارکر با قیمت مناسب که همراه با روان نویس و خودکار آن می توان به عنوان یک ست قلم لوکس خریداری کرد؛ خودنویس پارکر IM است که طرح های بسیار متنوعی نیز دارد.

Getting to know the Parker brand 9 - آشنایی با برند پارکر؛ محصولات برند پاکر نامی درخشان در دنیای قلم لوکسمواد اولیه عالی، فلزات گرانبها، طراحی اصیل و استادکارانه به همراه لوازم جانبی متنوع شامل کانورتور پارکر، جوهر خودنویس پارکر، کارتریج پارکر و … همگی باعث شده است پارکر به نامی افسانه ای در دنیای نگارش تبدیل شود. تاریخ طولانی، میراث غنی و نوآوری را در قلم پارکر خواهید یافت.

هر مناسبت خاص را با پارکر جشن بگیرید!

روان نویس پارکر

مجموعه های روان نویس پارکر کاملاً قابل اعتماد هستند و سخت کار کرده و از قلم های دیگر بهتر عمل می کنند. مکانیزم جریان جوهر روان نویس پارکر تضمین می کند که همیشه جوهر به شکل یکنواخت و آزاد، بدون انسداد و پخش شدن بر روی سطح کاغذ منتقل می شود.

جوهر روان نویس پارکر بسیار روان جریان دارد و کیفیت نوشتاری آن چیزی بین خودنویس و خودکار است.

با طراحی درخشان پارکر کلیه مجموعه های روان نویس پارکر به شکل درپوش دار طراحی شده اند که به زیبایی می توانند با خودنویس و یا خودکار آن مجموعه ست شوند. همچنین امکان شارژ کلیه مجموعه های روان نویس پارکر با مغزی یدک پارکر کوئینگ فلو در دو رنگ آبی و مشکی وجود دارد.

اتود پارکر

مداد مکانیکی یا اتود محصولی است که عمدتاً در طراحی فنی و رسم بکار می رود؛ زیرا می توان بدون نیاز به تراشیدن، خطوط یکنواختی را رسم کرد. اتود با قطر نوشتاری متنوعی جهت کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شود.

در حال حاضر پارکر تنها یک طرح مداد مکانیکی را در مجموعه های خود دارد و آن اتود پارکر ژوتر با بدنه ای از استیل ضد زنگ، مزین به گیره کروم و عملکرد فشاری با قطر نوشتاری ۰.۵ میلیمتر است. این اتود را می توان با خودکار پارکر ژوتر تمام استیل گیره کروم به شکل یک مجموعه کامل خریداری کرد.

کلام آخر

خرید قلم پارکر بعنوان هدیه یک روش منحصرفرد و فراموش نشدنی برای جشن گرفتن مناسبت های ویژه مانند هدیه تولد، هدیه سال نو، هدیه فارغ التحصیلی و … است. بطور مثال خرید ست خودنویس و خودکار پارکر به همراه حک نام بر روی قلم جهت شخصی سازی کردن آن و بسته بندی زیبا در جعبه های پارکر هر فردی را برای تجربه نگارشی بی وقفه سر ذوق می آورد.

همکاران فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر دفتر دستک شما را در مسیر انتخاب و خرید قلم پارکر اصل همراهی می کنند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *