استاندار مرکزی

همراهی کامل استاندار مرکزی با اهداف و برنامه های کلان وزارت صمت

پایگاه خبری دنیای برند، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت، گفت: این طرح برش‌های استانی و شهرستانی دارد و استاندار مرکزی که فردی انقلابی و توانمند هستند و حضور و حمایتشان در این استان، سرمایه ی ارزشمندی برای پیشرفت استان می باشد نیز برای اجرای این برنامه و دیگر برنامه‌های وزارت صمت در استان مرکزی توجه ویژه و همراهی کامل دارند که این فرصت و سرمایه مهمی برای وزارت صمت و این استان است.

به گزارش شاتا، در ابتدای این نشست استاندار مرکزی با تقدیر از اجرای برنامه های گسترده تحولی وزارت صمت در بخش های صنعتی، معدنی و تجاری کشور از تلاش های رئیس سابق سازمان صمت استان مرکزی قدردانی کرد و گفت: استقبال بخش خصوصی و همچنین تعامل سازنده با تولیدکنندگان و تجار از جمله دلایل انتصاب علی جودکی بعنوان سرپرست جدید اداره کل صنعت، معدن و تجارت مرکزی است.

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت نیز سرپرست اداره کل صمت استان را فردی توانمند معرفی و از حمایت تیم اقتصادی استان و تشکل ها در تعامل با سرپرست جدید قدردانی نمود.

تحقق اهداف تحولی وزارت صمت نیازمند همدلی، همکاری مشترک و هم افزایی ذینفعان است

شهاب جنابی، تحقق اهداف تحولی در مجموعه وزارت صمت را نیازمند همدلی، هم افزایی، همراهی و تعامل تمامی ذینفعان این بخش دانست و ادامه داد: این هم افزایی مورد نیاز است و همکاران ما در وزارت صمت نیز در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همراهی کامل استاندار مرکزی با اهداف و برنامه های کلان وزارت صمت

وی به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت اشاره کرد و گفت: این طرح برش‌های استانی و شهرستانی دارد، استاندار مرکزی که فردی انقلابی و توانمند هستند و حضور و حمایتشان در این استان، سرمایه ی ارزشمندی برای پیشرفت استان می باشد نیز برای اجرای این برنامه و دیگر برنامه‌های وزارت صمت در استان مرکزی توجه ویژه و همراهی کامل دارند که این فرصت و سرمایه مهمی برای وزارت صمت و این استان است.

ایجاد اشتغال متناسب با نیاز هر شهرستان در طرح آمایش

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت، ایجاد اشتغال متناسب با نیاز هر شهرستان را یکی از رویکردهای مورد توجه در طرح آمایش دانست و افزود: در این راستا، اجماع نسبی عمومی میان تمامی ذینفعان از استانداری، نمایندگان مجلس، امامان جمعه، دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌ها برای اجرای هر چه بهتر طرح ضروری است.

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *