جراح لیپوماتیک

آشنایی با ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک و مزایا و معایب این عمل

پایگاه خبری دنیای برند، بهترین جراح لیپوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟ افرادی که خواهان کاهش وزن هستند، همواره راه های مختلفی را امتحان می کنند، برخی به انجام ورزش‌های سنگین روی می آورند، بسیاری خوردن قرص های لاغری را امتحان می کنند و بعضی هم رژیم غذایی خود را تغییر می دهند؛ حال اگر با انجام تمامی این راه‌حل‌ها نتوانستیم نتیجه‌ای بگیریم، باید چه کار کنیم؟ در این زمان شاید پیدا کردن بهترین جراح لیپوماتیک برای انجام این عمل، بتواند معجزه‌ای در زندگی شما رقم بزند. به دلیل تاثیر بسیار زیاد و محبوبیت این عمل در این نوشته تصمیم گرفتیم اطلاعات جامعی در این باره به شما ارائه دهیم.

عمل لیپوماتیک چیست؟

 پیش از معرفی بهترین جراح لیپوماتیک ابتدا باید تعریفی از این عمل ارائه دهیم. لیپوماتیک یا پیکر تراشی یک راه‌حل جدید برای تخلیه چربی های بدن، لاغری و خوش فرم شدن  قسمت های مختلف پهلو، ران، شکم، بازو، غبغب، و باسن به شمار می رود.

 ویژگی ها و معیار های انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک

انتخاب بهترین دکتر جراح لیپوماتیک، تأثیر خارق العاده‌ای در رسیدن به نتیجه دلخواه خواهد گذاشت پس برای آن که به اندام ‌ایده‌آل و نتایج دلخواه خود برسید، باید در قدم اول به پزشکی متخصص مراجعه کنید. برای اطمینان از انتخاب خود می توانید از کلینیک بخواهید شماره مراجعین قبلی را به شما بدهد تا با آن‌ها صحبت کنید و از تجربیاتشان در مورد عمل پیکر تراشی آگاه شوید.

 اولین معیار برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک

 برای انتخاب، بهترین دکتر لیپوماتیک داشتن مدرک تخصصی در این حوزه مهم‌ترین فاکتور به حساب می آید. انجام این عمل  زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک می تواند نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد، زیرا سرعت عمل و مهارت پزشک جراح نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در کسب نتیجه مطلوب است پس بهتر است پیش از اقدام به جراحی حتما از مدرک تخصصی و فوق تخصصی پزشک اطمینان حاصل نمایید

دومین معیار برای انتخاب بهترین جراح

شما برای اطمینان بیشتر از انتخاب بهترین جراح می توانید به نمونه جراحی های او توجه نموده، ویدئو و تصاویر عمل های موفق ایشان را مشاهده کنید

سومین معیار برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک

قبل از عمل حتما به مطب پزشک مراجعه نمایید و سعی کنید با مراجعانی که پیش از شما به این مطب آمده‌اند، ارتباط برقرار کرده تا با استفاده از تجربیات آنان از کیفیت کار جراح خود اطمینان بیشتری پیدا کنید.

چهارمین معیار برای انتخاب جراح خوب لیپوماتیک:

یکی از بهترین راه‌ها  برای سنجش تخصص و تجربه جراح پرسیدن سوالاتی از  این قبیل است:  چه آموزش‌هایی در زمینه انجام پیکرتراشی دیده‌اید؟ چند سال سابقه در انجام این عمل دارید؟ چند بار عمل زیبایی لیپوماتیک را با موفقیت انجام داده‌اید؟ پاسخ قابل قبول به این موارد می تواند مهر تاییدی بر تجربه و دانش دکتر شما  باشد.

بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک یا بهتر است بگوییم بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران چه کسی است؟

 کلینیک های تخصصی بسیاری در این حوزه در کلان شهر تهران وجود دارد؛ به طوری که کاندید‌های انجام پیکرتراشی می‌توانند در صورت اطلاع از ویژگی های دکتر خوب لیپوماتیک در تهران انتخابی مطمئن انجام دهند. از آنجایی که تعداد متقاضیان این عمل بسیار زیاد است. تعداد مراکزی که خدمت در این حوزه ارائه می‌دهند، نیز در حال گسترش است و این پدیده انتخاب گزینه مناسب را دشوارتر می کند. در این شرایط بهترین شرایط برای شناخت مرکز کلینیک مناسب، دقت و توجه به نظر کسانی است که این عمل را انجام داده‌اند و از نتیجه عمل خود رضایت کافی دارند.

یکی از کلینیک های شناخته شده پایتخت در این حوزه کلینیک زیبایی سلام است. آنچه این کلینیک را از سایر نمونه های موجود متمایز می کند، کادر درمان حرفه‌ای و حضور معروف‌ترین جراحان در این مرکز است.  محبوبیت کلینیک زیبایی سلام به قدری است که تمامی کسانی از خدمات آن استفاده کرده‌اند، رضایت بالای خود از این کلینیک را با سایر افراد به اشتراک می گذارند.

Familiarity with the characteristics of the best lipomatic surgeon and the advantages and disadvantages of this operation 01 - آشنایی با ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک و مزایا و معایب این عملپاسخ به برخی سوالات پرتکرار در مورد عمل پیکر تراشی:

هزینه عمل به چه صورت است؟

اگر کلینیکی به شما هزینه‌ای بسیار پایین تر از سایر مراکز داد، حتما مطمئن شوید که از به روزترین دستگاه ها استفاده می کند و موارد زیر را در هزینه که اعلام کرده در نظر گرفته است.

  • هزینه اتاق عمل
  • دستمزد جراح
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک یا بیمارستان
  • داروهای بعد از جراحی
  • هزینه آزمایشات

جراحی توسط بهترین جراح چه مراحلی دارد؟

این روش در اصل یک روش کم درد بادی کانتورینگ محسوب می شود. چربی سوزی افراد در این روش با استفاده از امواج اینفراسونیک صورت می گیرد، امواج مذکور ساده ترین راه برای لاغری است و در انتها نیز  چربی های آب شده با استفاده از لوله های بسیار باریکی از بدن خارج می شود. به دلیل اهمیت و حساس بودن این مراحل پیدا کردن بهترین جراح لیپوماتیک ضروری است.

عمل پیکر تراشی چه عوارضی دارد؟

همه می دانیم که انجام تمامی عمل ها عوارض دارد و همواره برای کاهش این عوارض سعی می کنیم، تحقیقات زیادی در حوزه کلینیک یا بیمارستان مورد نظر و جراح انتخابی خود انجام دهیم. عمل لیپوماتیک هم از آنچه گفتیم مستثنی نیست و عوارض زیادی می تواند برای متقاضیان این عمل داشته باشد؛ ولی توجه داشته باشید که با انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک ریسک این عمل می تواند نزدیک به صفر شود.

عوارض عمل لیپوماتیک:

  • آمبولی ریه
  • سوراخ شدن اندام های بدن
  • کبودی
  • تجمع مایع
  • عفونت
  • عوارض قلبی ریوی
  • ایجاد خطوط نامنظم روی سطح پوست
  • عدم بهبود زخم ها
  • نیاز مجدد به عمل جراحی
  • تورم و التهاب
  • عوارض بیهوشی

  قبل از عمل باید چه اقداماتی انجام شود؟

  • قبل از عمل باید اگر سابقه بیماری خاصی دارید با جراح خود در میان بگذارید.
  • حداقل سه روز پیش از این جراحی دخانیات استعمال نکنید.
  • قبل از انجام این جراحی وعده غذایی سبکی میل نمایید.

بعد از عمل پیکر تراشی باید چه مراقبت‌هایی انجام شود؟

  • بعد از گذشت یک ماه از عمل خود انجام فعالیت های ورزشی را آغاز کنید و تا پیش از آن هیچ فعالیت ورزشی انجام ندهید.
  • به طور مرتب داروهایی که پزشک تجویز می کند را استفاده کنید.
  • از گن و لباس های تنگ برای خوش فرم تر شدن محل جراحی استفاده کنید.

Familiarity with the characteristics of the best lipomatic surgeon and the advantages and disadvantages of this operation 02 - آشنایی با ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک و مزایا و معایب این عملچه کسانی می توانند انتظار نتیجه‌ای دائمی از این عمل داشته باشند؟

اگر کلینیک تخصصی و قابل اعتمادی را انتخاب کنید و علاوه بر آن بهترین جراح لیپوماتیک  را با توجه مواردی که ذکر شد برگزینید و در آخر تمامی نکاتی که پزشک در خصوص مراقبت های قبل و بعد از عمل می گوید را رعایت کنید می توانید انتظار نتیجه ای دائمی داشته باشید؛ اما علاوه بر آنچه گفتیم نیاز است که پس از عمل زیبایی پیکرتراشی وزن خود را حفظ کنید. معمولاً کسانی که وزن خود را حفظ می کنند، می‌توانند انتظار نتایج دائمی از جراحی پیکرتراشی داشته باشند. توجه داشته باشید که ممکن است، مدتی زمان ببرد تا بهترین نتایج حاصل از لیپوماتیک را مشاهده کنید؛ چرا که بدن شما هر روز با کانتور جدید خود سازگار می‌شود و شکل می‌ گیرد پس برای گرفتن نتیجه صبور باشید و آگاه باشید که  نکته بسیار مهم دیگر که می تواند نتیجه دائمی برای شما به ارمغان بیاورد، مربوط به خوراک مناسب و سالم و همچنین انجام ورزش روزانه است.

 سخن پایانی در مورد انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک و نکات کلیدی این جراحی:

امروزه قیمت بسیار مناسب این جراحی توسط بهترین دکتران لیپوماتیک در کلینیک های معتبر باعث شده است که تمامی اقشار جامعه شانس زیادی برای کاهش سایز با روشی مطمئن را داشته باشند. نکته مهم برای انجام این عمل  این است که  ابتدا یک جراح پلاستیک ماهر و سپس بیمارستان و یا کلینیک معتبری را پیدا کنید. عمل زیبایی لیپوماتیک توسط بهترین  جراح لیپوماتیک یکی از عمل‌های بسیار ایمن و مطمئن برای رسیدن به اندام ‌ایده‌آل می‌باشد. نتایج به دست آمده  از این جراحی به دست بهترین پزشکان هم  تا زمانی که التهاب کم نشود، مشخص نخواهد بود؛ همچنین در برخی موارد، تورم ناشی از جراحی پیکرتراشی ممکن است تا چندین ماه پس از عمل هم وجود داشته باشد؛ اما به طور معمول بیشتر تورم‌ها پس از  ۴ هفته برطرف می‌شوند.

 در پایان فراموش نکنید که این عمل می تواند تغییراتی دائمی در بدن شما به وجود آورد، پس پیش از اقدام به آن حتما تحقیق جامعی در این زمینه کنید، اطلاعات موجود از چندین کلینیک و پزشک را را بررسی کرده و در نهایت با توجه به ویژگی ها و شرایط خود مناسب‌ترین تصمیم را اتخاذ کنید تا پس از عمل احساس پشیمانی نداشته باشید!

منبع : https://zibaeisalam.ir/

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *