Examining the important points of work and study migration to the Netherlands - بررسی نکات مهم مهاجرت کاری و تحصیلی به هلند

بررسی نکات مهم مهاجرت کاری و تحصیلی به هلند

پایگاه خبری دنیای برند، کشور هلند یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی در قاره اروپا است. این کشور که در زبان انگلیسی Nederland نامیده می شود در شامل غربی اروپا واقع شده و پایتخت آن شهر آمستردام است. هلند دارای جمعیتی در حدود ۱۷ میلیون نفر است. اقتصاد پایدار و سیستم آموزشی کارآمد از دلایل مهمی هستند که کشور هلند را به گزینه ای مناسب برای مهاجرت کاری یا تحصیلی تبدیل کرده است.

مهاجرت به هلند از طریق کار

کار در هلند به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار عضو اتحادیه اروپا علاقه مندان زیادی دارد. از جمله نکات مثبت زندگی در هلند می توان به مواردی مثل شاخص بالای امید به زندگی، کیفیت مطلوب آب و هوا و درآمد قابل توجه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی اشاره نمود. برای مهاجرت به هلند از طریق کار ابتدا باید درخواست اقامت ارایه شود. اگر متقاضی دارای شرایط لازم بود اجازه اقامت کاری برای وی صادر می شود.

به طور کلی یکی از مسیرهای رایج برای مهاجرت به هلند از طریق اشتغال در بازار کار این کشور است. در مهاجرت کاری به هلند، مدرک اصلی برای درخواست ویزای کاری یک پیشنهاد رسمی شغلی از یک کارفرمای هلندی است. در حال حاضر دولت هلند انواع مختلفی از ویزاهای کاری را متناسب با سطح تحصیلات، مهارت و تخصص افراد ارایه می کند.

Examining the important points of work and study migration to the Netherlands 1 1 - بررسی نکات مهم مهاجرت کاری و تحصیلی به هلندشیوه دیگر مهاجرت به هلند از طریق کار راه اندازی کسب و کار در بازار هلند است. این کشور دارای طرح های حمایتی مناسبی برای کارآفرینان است. مالیات کم و اکوسیستم استارتاپی قوی دو عامل مهم برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا هستند.اثبات اینکه کسب و کار معرفی شده دارای منافع و مزایای اقتصادی برای کشور هلند است اهمیت بسیار زیادی در افزایش میزان موافقت با درخواست ویزای کاری دارد. جزییات دقیق مربوط به مراحل مختلف ثبت و راه اندازی یک شرکت در هلند در وب سایت موسسه مهاجرتی کارینا قابل دسترس است.

۱۰ شغل پردرآمد در هلند

در این قسمت ۱۰ شغل پردرآمد در هلند معرفی شده اند:

  1. محقق در صنعت شیمی درمانی
  2. خلبان
  3. مدیر بازرگانی
  4. جراح مغز و اعصاب
  5. متخصص پوست
  6. وکیل شرکت
  7. حسابدار
  8. شهردار
  9. وکیل
  10. روانپزشک اعتیاد

مهاجرت به هلند برای تحصیل

با تحصیل در هلند به یکی از باکیفیت ترین سیستم های آموزشی جهان دسترسی خواهید داشت. از آنجایی که بخش زیادی از مردم هلند به زبان انگلیسی تسلط دارند، هلند محبوبیت زیادی در میان دانشجویان بین المللی دارد. امکان تحصیل در تمامی مقاطع مقاطع تحصیلی کارشناسی، ارشد، دکتری و پست داک به زبان انگلیسی در هلند فراهم است. کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی دو لقب شناخته شده هلند هستند.

بورسیه تحصیلی دانشگاهی در هلند

بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های مالی که به دانشجویان پرداخت می شوند اهمیت زیادی برای دانشجویان بین المللی دارند.

در بیشتر موارد هدف اصلی از تهیه بودجه مالی برای یک بورسیه تحصیلی پیشبرد برنامه های علمی دانشگاه است. افرادی که به دنبال استفاده از یک بورسیه تحصیلی هستند باید در زمان بندی های مناسب مراحل ثبت نام بورسیه مورد نظر را تکمیل نمایند. از جمله بورسیه تحصیلی دانشگاهی در هلند، بورسیه Leiden University Excellence Scholarship است. این بورسیه توسط دانشگاه لیدن تامین می شود. مخاطبین بورسیه Leiden  دانشجویان بین المللی هستند که از خارج منطقه اقتصادی و اتحادیه اروپا (EEA/EU) به دنبال ادامه تحصیل در این دانشگاه هستند.

بورسیه تحصیلی دولتی در هلند

علاوه بر بورسیه های دانشگاهی، دولت این کشور نیز کمک هزینه مالی را در قالب بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی ارائه می کند.

بورسیه تحصیلی خصوصی در هلند

همانطور که از نام این بورسیه تحصیلی مشخص است توسط بخش خصوصی مثل شرکت ها ارایه می شود. گاهی اوقات شرکت ها با هدف افزایش سطح مهارتی نیروی خود هزینه های تحصیل را تقبل می نمایند. به دلیل آن که تعداد بورسیه های خصوصی در کشور هلند در مقایسه با بورسیه های دانشگاهی و دولتی کمتر است احتمال موفقیت در آن ها پایین تر خواهد بود.

هزینه مهاجرت به هلند برای تحصیل

به طور کلی در سال ۲۰۲۴ هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند به طور میانگین سالیانه مبلغی بین شش تا پانزده هزار یورو و در مقطع کارشناسی ارشد هشت تا بیست هزار یورو در سال است. البته باید یادآور شد که رشته تحصیلی، مقطع و دانشگاه در تعیین هزینه ها نقش مهمی دارند. در سیستم آموزشی دانشگاه های هلند مراکز علمی که نام آن ها با WO مشخص می شود دوره های تحصیلات عالی را به صورت پژوهش محور برگزار می کنند.

Examining the important points of work and study migration to the Netherlands - بررسی نکات مهم مهاجرت کاری و تحصیلی به هلندهلند یکی از کشورهای پیشرو در استفاده از علم داده (Data science) است. در دیتا ساینس با تحلیل داده های توصیفی و متغیرهای پیش بینی کننده براساس داده های موجود الگوهایی استخراج می شوند. این الگوها در ساخت طرح های گوناگونی کاربرد دارند. به عنوان مثال در کشور هلند ساخت سدها و موانع گوناگون برای جلوگیری از ورود آب به مناطق مسکونی یک اقدام حیاتی است. دولت هلند براساس نتایج به دست آمده از تحلیل های پیچیده داده های جغرافیایی سعی می کند تا بهترین عملکرد را در کنترل شرایط جوی این کشور داشته باشد. ویژگی های طبیعی هلند باعث شده اند که مشاغل مرتبط با داده های آب و هوایی و اقلیم شناسی اهمیت بالایی در این کشور داشته باشند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *