Equipment needed by a professional confectioner - تجهیزات مورد نیاز یک قنادی حرفه ای

تجهیزات مورد نیاز یک قنادی حرفه ای

پایگاه خبری دنیای برند، اگر قصد دارید یک کارگاه قنادی راه اندازی کنید، در این مقاله از کیانی ماشین همراه ما باشید تا مهم ترین لوازم قنادی برای راه اندازی یک کارگاه قنادی را بررسی کنیم.

 

یکی از پرسودترین مشاغلی که امروزه در کشور ایران طرفداران زیادی دارد، شغل قنادی است. راه‌اندازی یک کارگاه قنادی و شیرینی پزی می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به درآمد ایده آل، طی مدت کوتاهی داشته باشد. افرادی که تمایل به راه‌اندازی یک کارگاه شیرینی پزی یا قنادی دارند، در مرحله اول باید بتوانند تمامی تجهیزات قنادی حرفه ای را فراهم کنند تا در زمان تهیه انواع کیک و شیرینی، با مشکل روبرو نشوند. در ادامه این مقاله از کیانی ماشین (https://kianimachine.com/) توضیحات بیشتری در مورد راه‌اندازی یک کارگاه شیرینی پزی در اختیار شما قرار می‌دهیم و مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسایل و تجهیزاتی که برای شروع این حرفه نیاز دارید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

راه اندازی کارگاه شیرینی پزی

این روزها شاهد افزایش استقبال عمومی از انواع کیک و شیرینی هستیم و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای مناسبت‌های مختلف، اقدام به خرید کیک و شیرینی مورد نظر خود کنند. به همین دلیل کارگاه‌های کیک و شیرینی، گسترش فراوانی یافته است. برای اینکه بتوان اقدام به تهیه انواع مختلف شیرینی با طعم‌های درجه یک و خوشمزه کرد، در مرحله اول باید تمامی تجهیزات قنادی حرفه ای را به صورت کامل تهیه نمود.

فرقی نمی‌کند شما می‌خواهید یک کارگاه صنعتی بزرگ راه‌اندازی کنید یا یک کارگاه کوچک خانگی، همیشه خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی می‌تواند در پخت انواع کیک و شیرینی در کمترین زمان و با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر، به شما کمک کند. در صورتی که استعداد بالایی در تهیه کیک و شیرینی داشته و علاقه زیادی نیز به این کار دارید، بهتر است هرچه زودتر تمامی وسایل مورد نیاز آن را خریده و کسب و کار خود را شروع کنید.

 

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی قنادی

در ادامه مهمترین و ضروری‌ترین وسایل و لوازمی که برای راه‌اندازی یک کارگاه شیرینی پزی و قنادی به آن نیاز دارید را به شما معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید شما باید بتوانید همه یا اکثر این تجهیزات قنادی حرفه‌ ای را تهیه کنید:

  • دستگاه رولت زن

دستگاه رولت زن را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات برای شروع حرفه‌ قنادی معرفی کنیم. با استفاده از دستگاه رولت زن می‌توان حجم زیادی از انواع کیک و شیرینی و محصولاتی که دارای خمیرهای سبک و لطیف هستند را تهیه کرد. این دستگاه دارای سرعت بالایی بوده و به دلیل کیفیت ساختی که دارد، می‌تواند در تهیه حجم زیادی از کیک و شیرینی با طعم خوشمزه و کیفیت بالا به شما کمک کند.

در حال حاضر دستگاه رولت زن از کیفیت بدنه خوبی برخوردار است و می‌توان به آسانی آن را تمیز کرد یا شستشو داد. انواع دستگاه رولت زن در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و می‌توان از آنها در همه مکان‌ها از جمله کارگاه‌های کوچک و خانگی نیز استفاده کرد.

  • دستگاه قیف زن

در هنگام خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی شما می توانید یک یا چند عدد دستگاه قیف زن تهیه کنید، این دستگاه معمولاً برای تهیه شیرینی‌هایی مناسب است که خمیر آنها سفت یا نیمه سفت می‌باشد. در حال حاضر برای تهیه انواع کیک و شیرینی مانند شیرینی نارگیلی، شیرینی کشمشی، قرابیه، گردویی، سپهسالاری، پادرازی، نون خامه‌ای، سالاری، نون برنجی، بهشتی، پفکی گردویی و…. از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

دستگاه‌های قیف زن نیز دارای اندازه‌های متغیری هستند و می‌توان به راحتی از آنها در تمامی مکان‌ها استفاده کرد؛ علاوه بر این، برق مصرفی آنها بسیار کم است و سبب ایجاد هزینه‌های گزاف نمی‌شود. شما می‌توانید با صرف هزینه کم این دستگاه را خریداری کرده و به راحتی از آن برای تهیه کیک و شیرینی‌های خوشمزه استفاده کنید.

 

Equipment needed by a professional confectioner 0 - تجهیزات مورد نیاز یک قنادی حرفه ای

  • دستگاه آلمانی زن

دستگاه آلمانی زن یک دستگاه خودکار و اتوماتیک است که اقدام به تهیه انواع شیرینی‌های خوشمزه از جمله شیرینی آلمانی می‌کند. این دستگاه در دسته تجهیزات قنادی حرفه‌ ای قرار می‌گیرد که هر فردی در زمان شروع کسب و کار خود باید یکی از آنها را تهیه کند. از این دستگاه برای تهیه انواع خمیرهای خشک و تهیه شیرینی‌های جفتی استفاده می‌شود. جالب است بدانید سرعت این دستگاه بسیار زیاد است به طوری که می‌تواند به راحتی اقدام به تهیه ۱۵۰ تا ۲۵۰ دیس شیرینی آلمانی در ساعت کند.

در حال حاضر علاوه بر شیرینی آلمانی، از این دستگاه برای تهیه شیرینی مشهدی، کوکی، نون چای، اهری، شیرینی شکری و به طور کلی شیرینی‌های خشک استفاده می‌کنند. دستگاه آلمانی زن از قطعات درجه یک و قابل تعمیر تهیه شده است و جنس بدنه آن نیز از استیل ضد زنگ می‌باشد

  • دپازیتور شیرینی

دپازیتور شیرینی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات و وسایل قنادی است که بدون استفاده از آن امکان تهیه بسیاری از شیرینی‌ها وجود ندارد؛ با استفاده از این دستگاه می‌توان به راحتی اقدام به تهیه انواع شیرینی خشک و تر کرد. این دستگاه شامل سه مجموعه رولت زن، وایرکات و قیف زن است و تمامی نیازهای یک کارگاه شیرینی پزی را به صورت یکجا دارد.

افرادی که دارای کارگاه‌های بزرگ شیرینی‌پزی هستند، به منظور تسهیل پخت انواع کیک و شیرینی‌های نرم و خشک و دیگر شیرینی‌های پرطرفدار، می‌توانند به راحتی اقدام به خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی از جمله دستگاه دپازیتور شیرینی کنند؛ این دستگاه به صورت اتوماتیک کار کرده و سرعت بالایی دارد.

  • دستگاه برش کیک

شاید به نظر شما برش کیک کاری جالب و راحت باشد ولی این کار در کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ تهیه کیک و شیرینی، کاری وقت گیر و خسته کننده است؛ به همین دلیل استفاده از دستگاه برش کیک در این مواقع می‌تواند نقش مهمی در صرفه جویی در وقت و انرژی داشته باشد.

علاوه بر این، حجم زیادی از کیک را به صورت یک دست و یک اندازه برش زده و سبب جلب رضایت خریداران می‌شود. برای خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی فراموش نکنید که حتماً دستگاه برش کیک را نیز خریداری کنید؛ مخصوصاً اگر تصمیم به راه اندازی یک کارگاه یا کارخانه بزرگ دارید. این کار سبب کاهش استفاده از نیروی انسانی شده و می‌تواند به شما کمک کند تعداد فراوانی از انواع کیک را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش بزنید.

  • دستگاه کیک صاف کن

دستگاه کیک صاف کن یا همان دستگاه خامه صاف کن یکی دیگر از مهم‌ترین دستگاه‌های موجود در کارگاه‌ها شیرینی پزی است، این دستگاه دارای قسمت‌هایی است که کیک را به صورت دقیق لایه برداری کرده و خامه یا مواد روی آن را به طور یکدست و دقیق صاف می‌کند. این دستگاه‌ها نیز نقش مهمی در تولید یک کیک زیبا و مشتری پسند دارند و سبب افزایش کیفیت کار و زیبایی و ظرافت می‌شوند.

دستگاه کیک صاف کن دارای یک صفحه گردان است که به راحتی قابل تنظیم بوده و می‌توان آن را در تمامی جهت‌ها حرکت داد. علاوه بر این، دارای ابعاد مختلفی برای کیک‌هایی با تمامی اندازه‌هاست. این دستگاه اندازه کوچک داشته و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد؛ همچنین به راحتی می‌توان با آن کار کرد و استفاده از آن نیاز به تخصص خاصی ندارد.

 

Equipment needed by a professional confectioner 88 - تجهیزات مورد نیاز یک قنادی حرفه ایقیمت وسایل کارگاه شیرینی پزی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی اهمیت پیدا می‌کند، قیمت وسایل کارگاه شیرینی پزی است. بهتر است بدانید هر کدام از این وسایل و تجهیزات قیمت مخصوص به خود را داشته و نمی‌توان نرخ ثابتی برای آنها در نظر گرفت؛ علاوه بر این، نوسانات بازار نیز می‌تواند روی تعیین قیمت لحظه‌ای آنها موثر باشد.

همانطور که گفته شد، راه‌اندازی کارگاه‌های شیرینی پزی می‌تواند درآمد نسبتاً خوبی برای افراد به همراه بیاورد، به همین دلیل شما با صرف هزینه کم می‌توانید تمامی وسایل و دستگاه‌های مورد نیاز را خریداری کرده و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. در نظر داشته باشید در صورت تمایل می‌توانید قبل از خرید تجهیزات قنادی حرفه‌ ای در ابتدا از قیمت دقیق آن ها آگاه شده و پس از برآورد قیمت‌ها، نسبت به خرید وسایل مورد نظر خود اقدام کنید.

 

کیانی ماشین؛ تولیدکننده انواع تجهیزات قنادی

برای خرید انواع تجهیزات و ماشین آلات تولید کیک و شیرینی، می‌توانید از طریق مجموعه کیانی ماشین اقدام کنید. مجموعه ما بهترین نوع دستگاه‌های قنادی را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز جهان تولید و در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی وسایل این برند از کیفیت عالی، قیمت مناسب و قطعات و تجهیزات داخلی مرغوب و درجه یک برخورد هستند.

این دستگاه‌ها دارای بهترین جنس بدنه هستند که شستشوی مداوم یا قرار گرفتن در معرض رطوبت، باعث زنگ زدن یا از بین رفتن آنها نمی‌شود. شما می‌توانید انواع دستگاه‌های پخت و پز کیک و شیرینی را از مجموعه کیانی ماشین خریداری کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید قبل از خرید تجهیزات حرفه‌ ای قنادی در ابتدا با مشاوران ما صحبت کرده و پس از اینکه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آوردید، سفارش خود را نهایی کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Immigration to Canada for programmers 310x165 - مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

پایگاه خبری دنیای برند، دوست عزیز و همراه گرامی، امروز می‌خواهم در مورد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *