مجلات الکترونیکی

درآمد سایت ها و مجلات الکترونیکی

مجلات الکترونیکی و مزایای آنها

امروزه یکی از مواردی که برای همه اعم از مردم، سئوکاران، متخصصان، نویسندگان اهمیت دارد، مجله الکترونیکی یا همان سایت هایی است که پیرامون موضوعی مشخص، تولید محتوا می کنند. در این بخش می خواهیم کمی درباره این مجلات صحبت کنیم. چه فوایدی دارند؟ درآمدشان از کجاست؟ پیشنهاد میکنم حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اهداف سایت ها و مجلات الکترونیکی

اکثر سایت ها که در زمینه تولید محتوا کار می کنند، چندین هدف را دنبال می کنند. علاوه بر ترویج علم، تلاش می کنند با افزایش اعتبار خود اثری در جامعه بگذارند و از طرفی درآمد زایی هم یکی دیگر از اهداف این سایت هاست.

البته اهداف دیگری هم برای این سایت ها می توان نام برد برای مثال، شهرت، اعتبار و غیره.

امروزه اگر دقت کنید، در اکثر مواردی که در گوگل سرچ می کنید، اعم از بهداشتی، پوششی، تکنولوژی و … همواره چند سایت محتوایی و به اصطلاح مجله الکترونیکی در صفحه اول گوگل می باشند. برخی سایت ها تخصصی تر کار می کنند و برخی نیز به صورت عمومی فعالیت دارند.

در صفحه اول بودن این سایت ها مزیت های بسیاری برای آنها دارد که در ادامه می خواهیم به آنها اشاره کنیم.

مزیت مجلات الکترونیکی

در زیر لیستی از مزیت های مجلات الکترونیکی بیان شده است :

  • تاثیرگذاری در جامعه
  • افزایش فروش برای سایر کسب و کارها به صورت تبلیغات
  • درآمدزایی از رپورتاژ آگهی ها
  • افزایش سطح علمی
  • افزایش اشتغال
  • و غیره

قطعا مجلات الکترونیکی برای خود منبع درآمدی دارند که موجب می شود پیشرفت کنند و موجب اشتغال افراد بسیاری شوند. یکی از این راه ها، رپورتاژ آگهی است. در ادامه کمی درباره رپورتاژ آگهی و انتشار آن در مجلات صحبت می کنیم.

Earnings of electronic sites and magazines 01 - درآمد سایت ها و مجلات الکترونیکیرپورتاژ اگهی در سایت ها و مجلات الکترونیکی

ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟ رپورتاژ آگهی یک مدل تبلیغات است که در قالب متن در سایت ها منتشر می شود. داخل این متن، چند لینک به سایت تبلیغ دهنده داده می شود که باعث افزایش اعتبار آن در گوگل می شود. البته کیفیت سایت های ارائه دهنده رپورتاژ ها خیلی مهم است. برای خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت باید بررسی کنید و ببینید که سایت منتشر کننده در کلمات کلیدی مختلف صفحه اول قرار دارد یا نه؟ امتیاز و اعتبار سایت را بررسی کنید.

برای خرید رپورتاژ آگهی به موارد زیر حتما توجه کنید:

  • اعتبار سایت را بررسی کنید
  • وضعیت ایندکس مقالات یک سایت را بررسی کنید
  • رتبه های مختلف آن در کیوردهای مختلف را بررسی کنید
  • حتما تحقیق کنید که قیمت رپورتاژ با اعتبار آن هم خوانی داشته باشد.

البته راه های دیگری هم برای درآمدزای مجلات الکترونیکی و سایت ها هست از جمله:

  • بنرهای تبلیغاتی
  • رپورتاژ آگهی ها
  • بک لینک ها
  • مشارکت در فروش
  • اجاره دادن برخی صفحات
  • و غیره

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که مشارکت در فروش چگونه در مجلات الکترونیکی و سایت ها رقم می خورد. با ما همراه باشید.

مشارکت در فروش سایت ها و مجلات

یکی از راه های درآمدزایی این مدل سایت ها، مشارکت در فروش می باشد. مشارکت در فروش، بدین معناست که مثلا سایتی، در کلمه کلیدی کفش، یا مثلا در کلمه کلیدی خرید بهترین کفش ها، یا بهترین مراکز آموزشی، یا … رتبه در صفحه اول و ورودی دارد. بدین صورت بنر یا متن تبلیغی از یک سایت قرار می دهد که مخاطبان برای خرید به آن بخش مراجعه کنند. هر خریدی که اتفاق می افتد، درصدی به مجله الکترونیکی مربوطه داده می شود.

مثلا سایتی را تصور کنید که در کلمه کلیدی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری رتبه دارد. شرکت های هواپیمایی بنر یا تبلیغ خود را در این صفحه قرار می دهند و به ازای هر فروش، درصدی به سایت پرداخت می کنند.

کدام مجلات الکترونیکی بهتر هستند؟

قطعا شما هم می دانید که مجلات الکترونیکی در ایران بسیار زیاد است. هر سایتی در زمینه ای فعالیت می کند. ولی به طور کلی، سایت هایی که هیئت تحریریه دارند، نظارت دارند، مجوز یا اینماد دارد، محتواهای بهتری هم تولید می کنند. لذا حتما قبل همکاری با مجله ای با هئیت تحریریه آن اشنا شوید.

بهترین مجله الکترونیکی ایران

قطعا شما هم به دنبال بهترین مجله الکترونیکی ایران هستید. اگر در گوگل سرچ کنید بهترین مجله الکترونیکی، ده سایت اول جز بهترین ها می باشند. می توانید الگو برداری کنید، با تیمشان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کسب کنید. این قدم باعث می شود اگر قصد داشته باشید یک مجله الکترونیکی داشته باشید، از تجربه های آنها استفاده کنید.

ولی فراموش نکنید که اگر به دنبال پول هستید، این مسیر برای شما موفقیت نمی آورد. ولی اگر به دنبال رواج علم و دانش، کمک به دیگران هستید، قطعا بدانید که می توانید از این راه به هدف خود برسید.

در جامعه امروزی، مردم بیش از هر چیز به محتوای مفید و کارساز نیاز دارند. لذا تلاش کنید این نیاز مخاطبان را برطرف کنید. قطعا مخاطبان، متوجه تلاش و کوشش شما برای تولید محتوا می شوند و بهترین محتواها همیشه برنده هستند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *