تاچ ال سی دی

تشخیص تاچ ال سی دی و تعویض ال سی دی اورجینال آیپد

پایگاه خبری دنیای برند، شکستن و خراب شدن تاچ ال ‌سی ‌دی از شایع ترین مواردیست که کاربران با آن مواجه می شوند. در موارد زیادی ممکن است گوشی تلفن از دست شما بیافتد یا بر اثر ضربه‌ای که به آن وارد می ‌شود مجبور به تعویض تاچ ال سی دی شوید. اما این موارد تنها مربوط به گوشی های تلفن نمی باشد. این قبیل مشکلات در آیپد های اپل نیز ممکن است رخ دهد و شما مجبور به تعویض ال سی دی اورجینال آیپد شوید. موضوعی که در تعمیر لپ تاپ اپل وجود دارد تشخیص تاچ ال ‌سی‌ دی اصلی و تقلبی در زمان خرید تاچ ال‌سی‌دی است، زیرا پول زیادی برای آن باید پرداخت کنید. توجه داشته باشید که تعمیرکار حتما آموزش تعمیر تخصصی اپل را فرا گرفته باشد.
صفحه آیپد دارای ۴ لایه متفاوت بوده که گلس اولین و بیرونی ترین لایه آن محسوب می شود. تاچ گوشی لایه دوم است که حرکات انگشتان دست را حس می‌ کند. لایه سوم، ال‌سی‌دی آن است که نقش نمایش دادن محتوا و تصاویر صفحه را بر عهده دارد و در نهایت لایه چهارم نور پس‌ زمینه می باشد. پس تاچ و ال‌ سی ‌دی دو لایه متفاوتند، اما چون نزدیک بهم و رو هم پرس هستند، اغلب به صورت تاچ ال‌سی‌دی خوانده می‌شوند. اکثرا شرکت‌های تولید لوازم جانبی کشور چین است مانند تاچ ال‌سی‌دی چینی، گرید A و +A، high copy هم شناخته می‌شوند. تنها مزیتی که تاچ ال‌سی‌دی تقلبی نسبت به اصل دارد، قیمت پایین‌تر آن است.

 

تعمیر لپ تاپ اپل با گارانتی

مرکز تعمیرات اپل آچار به عنوان نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه را ارائه می کند. تعمیرات اپل به دو پارت نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی می گردد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز تمام عیوب احتمالی دستگاه خود را رفع نمایید. بکارگیری متخصصان تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مورد نیاز کاربران داشته است. با توجه به نیاز تخصص و مهارت بسیار بالا برای تعمیرات اپل لازم است در صورت خرابی واحد متخصص مراجعه نمایید و تمام عیوب آن را برطرف سازید.

هزینه تعمیرات لپ تاپ اپل

همچون دیگر دستگاه های الکترونیکی هزینه تعمیرات لپ تاپ اپل بر اساس نوع و میزان خرابی این قطعه متفاوت خواهد بود. در صورتی که مشکل دستگاه نرم افزاری باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات نباشد، نیازی به پرداخت هزینه بالایی برای تعمیر نخواهید داشت . در صورت آسیب دیدگی قطعات،باید برسی کرد که مشکل با تعمیر یا تعویض رفع می شود. . هزینه تعویض قطعات لپ تاپ ها و نوت بوک های اپل، اغلب بالاست و تا حد زیادی به قیمت قطعه جدید بستگی دارد.

Diagnosing the touch LCD and replacing the original iPad LCD 0 - تشخیص تاچ ال سی دی و تعویض ال سی دی اورجینال آیپدآموزش تعمیر تخصصی اپل

با شرکت در  آموزش تخصصی اپل می توانید به راحتی بلافاصله از طریق تعمیرات انواع گوشی های اپل و برد آن‌ها شروع به کسب درآمد نمایید . آموزش در این دوره های به گونه ای برنامه ریزی شده تا افرادی که برای تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی هیچ گونه پیش زمینه‌ای ندارند و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی و پایه، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره آموزش ببینند. اپل به دلیل ال سی دی های مدرن و دوربین های زیاد است که سیستم های سخت افزاری حرفه ای برای شارژ باتری اتصال با سایر اسمارت فون ها و طراحی شده است لذا برای تعمیرات موبایل ایفون نیاز به یک متخصص مخصوص به گوشی های اپل بوده و تمام اطلاعات و دانش را درباره آموزش تعمیرات گوشی اپل بداند. در غیر اینصورت نه تنها موبایل  اپل  آیفون تعمیر نمی شود بلکه ممکن است اسیب بیشتری به آن وارد شود.

شایان ذکر است وجود تحریم ها باعث شده تا دسترسی به قطعات اورجینال موبایل های اپل کار دشوار و چالش برانگیزی می باشد لذا ضمن سختی کار با چالش دومی نیز رو به رو خواهید شد.

Diagnosing the touch LCD and replacing the original iPad LCD 9 - تشخیص تاچ ال سی دی و تعویض ال سی دی اورجینال آیپدامروزه با رشد و توسعه ای که در زمینه فناوری صورت گرفته ، شاهد حضور گسترده ای از گوشی‌ های هوشمندِ اپل می باشید که این موضوع نیز منجر به افزایش مهارت در بازار تعمیرات گوشی اپل نیز شده است. برای وارد شدن به این حرفه لازم است تا آموزش تعمیر موبایل را به صورت تخصصی در مجموعه های معتبر کسب نمایید. در حال حاضر مراکز مختلفی تعمیرات اپل را با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات انجام می دهند . یکی از مراکز معتبر مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین تعمیر و ترمیم گوشی ‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می پردازد.

لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر لپ تاپ را نیز به صورت تخصصی صورت می پذیرد. ایراداتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز از جمله خرابی های گوشی اپل می باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر است. مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ تاپ اپل و آیفون بوده که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می نماید . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی تخصصی همچون تعمیر ال سی دی مک بوک ایر، تعویض دوربین ایفون ۷ پلاس و… خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x