برند فیس بوک

نمایندگان کنگره خواستار مقابله جدی تر برند فیس بوک با روسیه شدند

پایگاه خبری دنیای برند، قانونگذاران ایالات متحده آمریکا از فیس بوک خواسته اند برای مبارزه با تبلیغات روسیه به زبان اسپانیایی اقدامات بیشتری انجام دهد.

به نقل از رویترز، گروهی متشکل از ۲۱ قانونگذار آمریکایی روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی فیس بوک، نسبت به آنچه که آنها انتشار اطلاعات نادرست در این پلتفرم با هدف تاثیرگذاشتن بر اسپانیایی زبانان درباره تهاجم روسیه به اوکراین نامیدند، ابراز نگرانی کردند.

در این نامه ادعا شده که این اطلاعات نادرست توسط رسانه‌های تحت حمایت مسکو مانند RT en Espanol منتشر می‌شوند. نمایندگان کنگره مدعی شده‌اند: «فیس‌بوک پیوسته نشان نداده که به اندازه کافی به این مشکل جوامع اسپانیایی‌زبان رسیدگی می‌کند و موفقیت رسانه‌های تحت حمایت روسیه در از بین بردن اکوسیستم اطلاعاتی موجود برای اسپانیایی‌زبان‌ها دلیلی بر این واقعیت است.

در این نامه همچنین آمده است: «گسترش ویروسی این روایت‌ها کاملاً در تضاد با تضمین‌هایی است که متا به مردم و اعضای کنگره داده بود مبنی بر اینکه نیازهای خبری فوری جوامع اسپانیایی تبار در ایالات متحده را در اولویت قرار داده است.

فیس بوک در واکنش به این نامه اعلام کرده برای مقابله با نشر اخبار و اطلاعات غلط به زبان اسپانیایی به طور پیوسته در تلاش بوده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *