بافندگی

آغاز عملیات احداث واحد های بافندگی و چاپ بافت بلوچ

پایگاه خبری دنیای برند، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو از آغاز عملیات اجرایی خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ خبر داد .

محسن صالحی نیا با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه شناسایی و انتخاب پیمانکار ، تحویل محل اجرای پروژه صورت پذیرفته است، گفت : پیمانکار عملیات احداث و آماده سازی محوطه واحد بافندگی را آغاز کرده است .

به گفته وی برآورد ساخت و آماده سازی سالن بافندگی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است .

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به اینکه مذاکرات با تامین کنندگان معتبر و جهانی ماشین آلات بافندگی و خط چاپ با کیفیت بالا و مجهز به فناوری روز دنیا انجام شده است ، تصریح کرد : برآورد هزینه تامین ماشین آلات طرح معادل ده میلیون یورو است که در مجموع معادل ارزش ریالی روز سرمایه گذاری این طرح توسعه ای در منطقه محروم ایرانشهر حدود ۳۸۰۰ میلیارد ریال می باشد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

گفتنی است که خط جدید بافندگی و تکمیل خط چاپ و رنگرزی شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ظرفیت تولید ۱۸ میلیون متر مربع انواع پارچه تترون و ملحفه ای در سال را دارد و قرار است طبق برنامه در مدت ۱۸ ماه ساخته شود .

میزان اشتغالزایی این طرح حدود ۳۰۰ نفر است .

واحد ریسندگی شرکت بافت بلوچ با ظرفیت تولید ۱۵ تن انواع نخ در تیر ماه سال گذشته با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسیده بود .

منبع: شاتا

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x