Colorful presence of Malayer inlaid furniture brand in Expo 2021 Dubai

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در اکسپو ۲۰۲۱ دبی

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا با مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی خبر داد.

یدالله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا به حضور منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی از مهر ماه سال جاری اشاره و مطرح کرد: ۳۰ برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام” ملایر آگر” به نمایندگی از مبل منبت ملایر در این نمایشگاه جهانی که هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ اکتبر) آغاز شده و تا فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که خوشبختانه تا به‌حال مورد استقبال گردشگران و صاحبان مشاغل و علاقمندان فن‌آوری‌های نوین قرار گرفته است.

کریمی با بیان اینکه برندهای مهم و معتبر جهانی از ۱۹۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند، اظهار داشت: شهرستان ملایر نیز با توجه به دارا بودن برند جهانی مبل منبت و تبلیغات گسترده، امتیاز حضور در این نمایشگاه را کسب کرد.

وی از پخش دو هزار ساعت تیزرهای تبلیغاتی مبل منبت ملایر به زبان‌های انگلیسی و عربی از مانیتورهای نمایشگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر هر ۱۰ روز یکبار دو نماینده از شهرستان ملایر در نمایشگاه حضور یافته و به معرفی برند ملایر آگر می‌پردازند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیشتر بجای فروش محصولات به معرفی برندهای مختلف می‌پردازد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون از چندین شرکت در کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا درخواست همکاری داشتیم.

کریمی نسبت به معرفی برند مبل منبت ملایر و برقراری ارتباط با دیگر کشورها به واسطه حضور در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم حضور دائمی هنرمندان استان همدان از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر در این نمایشگاه، حضوری پررنگ و قوی باشد.

وی یادآور شد: همچنین قرار است اجرای زنده منبت و پیکر تراشی و رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام  ایران در این نمایشگاه با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان طی روزهای آینده انجام شود.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *