چین

با میزبانی رویدادها و نمایشگاه‌های جهانی، چین می‌تواند به طور مؤثر برند خود را گسترش دهد

پایگاه خبری دنیای برند، وانگ یو رئیس شرکت هواپیمایی اسپرینگ پیشنهاد کرد که با میزبانی رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف جهانی، چین می‌تواند به طور موثر برند خود را گسترش دهد و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب کند.

این امر به جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تشویق مهاجران بیشتری به چین منجر خواهد شد و مردمان این کشور می توانند دوستان خارجی خود را برای بازدید از چین تشویق کنند. این امر نه تنها منبع ورودی گردشگری را تقویت می کند، بلکه به عنوان صدایی معتبر برای مقابله با سیاه‌نمایی برخی رسانه های خارجی عمل می‌کند.

گسترش دامنه سیاست حذف روادید پکن علاوه بر افزایش شمار مسافران خارجی می‌تواند به تسریع جذب منابع جهانی، مشارکت بیشتر در جامعه جهانی، گسترش همکاری اقتصادی و ایجاد مزیت‌های رقابتی جدید برای چین منجر شود.

جانگ چون‌یانگ یکی از اعضای کمیته ملی کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین (CPPCC) در رابطه گسترش دامنه سیاست‌های حذف روادید پکن به کشورهای بیشتر، اظهارت داشت:‌ این تسهیلات در وضعیت کنونی مزایایی چون تسریع جذب منابع جهانی، مشارکت بیشتر در جامعه جهانی، گسترش همکاری اقتصادی و ایجاد مزیت‌های رقابتی جدید را برای چین خواهد شد.

وی با بیان اینکه موانع زیادی برای سفر مسافران خارجی به چین وجود دارد، افزود: همکاری پکن با برخی کشور ها به فعالیت‌های تبادل جهانی در قالب پروژه‌های کوتاه مدت و موقت محدود است و باید بر کمیت و کیفیت برنامه‌های تبادل افزایش یابد.

این مشاور چینی با تاکید بر ضرورت حل موانع مبادلات جهانی بین پکن با سایر کشورها، خاطرنشان کرد که قصد دارد در طول نشست دو روزه کنگره خلق چین، برنامه‌هایی از قبیل بهینه‌سازی و ساده‌سازی فرآیند درخواست روادید چین را پیشنهاد دهد. وی همچنین بر گسترش استفاده از ابزارهای فناوری نوین و نصب تابلوهای چندزبانه در شهرها و تشویق بیمارستان‌ها به ارائه خدمات به بیماران بین‌المللی تاکید کرد.

جانگ چون‌یانگ تصریح کرد که چین در سال جاری باید سیاست‌های حذف روادید خود با کشورهای مختلف را گسترش و این تجربه را در اختیار مسوولان شهرهای مختلف قرار دهد.

جانگ چینگ سونگ معاون رئیس بانک مرکزی چین روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: پکن می تواند با استفاده از پلتفرم‌های پرداختی از قبیل «علی پی» و «تِن پی» (ALIPAY&TENPAY) سقف تراکنش برای مسافران خارج از کشور که از پرداخت‌های موبایلی استفاده می‌کنند را از یک هزار دلار به پنج هزار دلار افزایش داده و تراکنش تجمیعی سالانه را هم از ۱۰ هزار دلار به ۵۰ هزار دلار افزایش دد.

وی افزود:تلاش‌هایی برای ایجاد فرایند ساده تأیید هویت و دسترسی ساده مانند اتصال کارت بانکی به شهروندان خارجی انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

برند همراه اول

برند همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین‌المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *