برندسازی

برندسازی و بازاریابی دو گام اساسی برای حمایت از کسب و کارها

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت حمایت از مشاغل خانگی گفت: برند سازی و بازاریابی دو گام اساسی برای حمایت از کسب و کارهای خانگی است.

نرجس نیازمند در حاشیه برگزاری نمایشگاه پاییزی محصولات خانگی که در مجموعه تاریخی گنبد سبز آغاز به کار کرده است با اشاره به حمایت از مشاغل خانگی گفت: اقدام‌های حمایتی ادامه دار می‌تواند در افزایش فروش محصولات و رونق کسب و کارهای خانگی بانوان بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: در برند سازی و به بازار رسانی محصولات از فعالان این عرصه نیز حمایت شود.

رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بانوانی پرتوان و با انگیزه در زمینه تولید محصولات خانگی و اقتصاد خانواده شرکت می‌نمایند تصریح کرد: افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند در واقع بیشتر از انگیزه‌های مالی به دنبال رونق اقتصاد خانواده و استان هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مقرر شده است در مجموعه تاریخی گنبد سبز به صورت مستمر نمایشگاه‌های عرضه محصولات خانگی برپا شود و مردم نیز این مکان را به عنوان محلی برای تأمین برخی محصولات مورد نیاز خود بشناسند.

نیازمند با اشاره به همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قم در برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: اساتید دانشگاه در آموزش و مدیریت اشتغال از لحاظ فکری به فعالان کسب و کارهای خانگی کمک می‌رسانند و ایده‌های خوبی برای گسترش این مکان‌ها و فضاها دارند تا بتوانند به رونق گرفتن اقتصاد خانواده کمک نمایند.

وی با اشاره به اینکه محصولات متنوع در این نمایشگاه عرضه شده است تاکید کرد: اطلاع رسانی قبل و در زمان برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها از ملزومات استقبال مردمی و حمایت از عرضه کنندگان محصولات است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x