برندسازی محصولات کشاورزی

برندسازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.

حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ایرانشهر افزود: با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری در جهت گفتمان برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.

وی بیان کرد: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست  این افراد در طول سال زحمت را می‌کشند و سود اصلی را دلالان می برند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود:  ایجاد واحدهای بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی‌شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش‌از ۳۰۰ هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x