بیتکوین

نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین ۲۰۲۲

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از مهم‌ترین اقدامات ماینرهای بیتکوین یافتن بهترین و مناسب‌ترین بستر برای استخراج آن است. نرم‌افزارهای معرفی‌شده جهت استخراج این رمز ارز محبوب کم نیستند، اما به‌راستی کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ همان‌طور که می‌دانید بیتکوین با پول نقد نیز قابل‌خرید است، بااین‌حال استخراج آن اغلب با ادغام فعالیت‌های سخت‌افزار و نرم‌افزارهای تخصصی در این حوزه انجام می‌شود.

گرچه می‌توانید به‌راحتی بیتکوین بخرید، در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم‌افزارهای استخراج رمز ارز بیتکوین را معرفی کنیم تا اگر مایل به استخراج این رمزارز هستید، اطلاعات کافی داشته باشید.

برای خرید بیت کوین در ایران از (تبدیل) کلیک کنید.

بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) انگشت‌شمار هستند که ۳ پلتفرم برتر را معرفی خواهیم کرد. لطفاً تا پایان این مقاله با حضور گرمتان ما را همراهی کنید.

نرم‌افزارها را بشناسیم!

اگر مایل به ماینینگ بیتکوین هستید باید بدانید که یکی از سودآورترین راه‌ها را برای کسب درآمد در کوتاه‌مدت انتخاب کرده‌اید. برای آغاز به این کار باید تحقیقات بسیاری انجام دهید و با متخصصین و افراد باتجربه در این حوزه مشورت کنید. یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش از آغاز استخراج ارز بیتکوین انتخاب نرم‌افزار ماینینگ است.

در این مقاله ۳ مورد از بهترین نرم‌افزارهای سال ۲۰۲۲ را برای ماینینگ معرفی خواهیم کرد. شناخت این نرم‌افزارها را از دست ندهید.

نرم‌افزار CGMiner (سی جی ماینر)

یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین CGMiner نام دارد. این نرم‌افزار را می‌توان جزء بهترین‌ها در حوزه‌ی ماینینگ حساب کرد. پلتفرم CGMiner را یک متخصص برنامه‌نویس استرالیایی به نام کان کولیواس (Con Kolivas) در سال ۲۰۱۱ برای استخراج ارزهای دیجیتال همچون بیتکوین و لایت‌کوین طراحی و اجرا کرد.

این پلتفرم ویژگی‌های مثبت زیادی برای کاربران دارد؛ ازجمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نرم‌افزار به‌صورت رایگان قابل دانلود و ‌استفاده است.
  • CGMiner روی مک (Mac)، ویندوز (Windows) و لینوکس (Linux) قابل‌اجرا است.
  • CGMiner به دلیل ماهیت منبع باز، رابط کاربری ساده با کنترل‌های مستقیم و سازگاری بین پلتفرم و سخت‌افزار، به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین موجود در نظر گرفته می‌شود.
  • CGMiner علاوه بر ASIC با انواع سخت‌افزارهای استخراج ازجمله FPGA، GPU و CPU کار می‌کند.
  • این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا سرعت فن و سایر تنظیمات را با دستورات ساده صفحه‌کلید از راه دور کنترل کنند.
  • این نرم‌افزار بلوک‌های جدید را به‌طور پیشرفته تشخیص می‌دهد و افزایش قدرت هش را بدون تأخیر آسان می‌کند.
  • CGMiner آمار دقیق زمان و توزیع مستقل انرژی را به کاربران نشان می‌دهد.

نرم‌افزار CGMiner معایبی نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نصب این نرم‌افزار بر روی رایانه‌های دارای ویندوز ۱۰ دشوار است.
  • نرم‌افزار آنتی‌ویروس ازجمله Windows Defender نیز می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورد.
  • فقدان رابط کاربری گرافیکی یکی دیگر از اشکالات پلتفرم CGMiner است.
  • کارکردن با این نرم‌افزار برای افراد مبتدی چندان آسان نیست و اغلب افراد باتجربه از آن استفاده می‌کنند.

نرم‌افزار MultiMiner (مالتی ماینر)

نرم‌افزار MultiMiner یکی از بهترین و مناسب‌ترین بسترها برای مدیریت استخراج بیتکوین است. شخصی به نام نِیت وول (Nate Wools) پلتفرم  MultiMinerرا در سال ۲۰۱۳ اجرا کرده است. این نرم‌افزار با استفاده از موتور استخراج BFGMiner توسعه یافته است.

مزیت‌های این نرم‌افزار به شرح زیر است:

  • دانلود و استفاده از پلتفرم MultiMiner رایگان است.
  • درحالی‌که اکثر نرم‌افزارهای ماینینگ به برخی مهارت‌های کد نویسی نیاز دارند، مبتدیان می‌توانند با MultiMiner بدون داشتن هیچ مهارت فنی شروع به فعالیت کنند.
  • این نرم‌افزار، کاربران را در مراحل نصب راهنمایی می‌کند.
  • پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام، MultiMiner جزئیات سخت‌افزار ازجمله میانگین قدرت هش و استخر مرتبط را اسکن می‌کند و به کاربران نشان می‌دهد که دقیقاً چگونه به استخر مربوطه متصل شوند و درنهایت اطلاعات مربوط به استخر را کجا وارد نمایند.
  • نرم‌افزار MultiMiner به کاربران امکان دسترسی از راه دور به دستگاه‌های ماینینگ خود را می‌دهد، همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد استراتژی استخراج خود را انتخاب کنند و به‌طور خودکار سودآورترین ارز دیجیتال را با نمایش سود تخمینی استخراج می‌کند.
  • این نرم‌افزار دارای رابط کاربری گرافیکی آسان و ویژگی‌های استخراج سریع و خودکار است که آن را به‌عنوان بهترین گزینه برای سهولت در استفاده تبدیل می‌کند.

معایب این نرم‌افزار شامل موارد زیر است:

  • MultiMiner برای ویندوز ایجاد شده است، بنابراین کاربران باید نرم‌افزار اضافی را برای برنامه‌های مک (Mac) و لینوکس (Linux) نصب کنند؛ البته لازم به ذکر است که خوشبختانه این کار دستورالعمل‌های ساده‌ای را دنبال می‌کند.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی کمتری برای کاربران پیشرفته و متخصصین باتجربه‌ی این حوزه در MultiMiner وجود دارد.
  • افراد مبتدی در این حوزه چندان سراغ این نرم‌افزار نمی‌روند و این پلتفرم بیشتر برای افراد باتجربه قابل استفاده است.

Bitcoin mining software 2022 01 - نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین 2022نرم‌افزارAwesome Miner  (آسِم ماینر)

Awesome Miner یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند استخراج و بهترین نرم‌افزار جهت مدیریت متمرکز، شناخته شده است. در سال ۲۰۱۴ یک شرکت نرم‌افزاری سوئدی Awesome Miner را به‌عنوان برنامه‌ای برای مدیریت استخراج ارزهای دیجیتال طراحی و اجرا کرد.

مزایای این نرم‌افزار به شرح زیر است:

  • دانلود و استفاده از این نرم‌افزار رایگان است.
  • اگرچه Awesome Miner برای ویندوز و لینوکس طراحی ‌شده است، اما نسخه وب این نرم‌افزار را می‌توان در رایانه یا مرورگرهای موجود در گوشی‌های موبایل و تبلت نیز مشاهده کرد.
  • این نرم‌افزار می‌تواند چندین نوع سخت‌افزار ماینینگ را به‌طور هم‌زمان مدیریت کند؛ ازجمله ASIC و FPGA.
  • پلتفرم Awesome Miner از بیش از ۵۰ موتور استخراج ازجمله cgminer، bfgminer، xmrig و srbminer پشتیبانی می‌کند.
  • Awesome Miner تعدادی ویژگی خاص را برای کمک به کاربران در به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن زیان ارائه می‌دهد.
  • Awesome Miner اضافه کردن، جابجایی و مدیریت چندین ماینر را تنها با یک کلیک برای کاربران آسان می‌کند تا بتوانند در زمان کمتری استخراج را شروع کنند و به نتیجه برسانند.
  • ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند سرعت فن، دما و غیره نیز در این پلتفرم نمایش داده می‌شوند.

معایب نرم‌افزار Awesome Miner شامل موارد زیر است:

  • Awesome Miner بدون نرم‌افزار MacOS فعالیت می‌کند.
  • کاربران تازه‌کار قادر به استفاده‌ی آسان از این نرم‌افزار نیستند و کاربران و متخصصین باتجربه بیشتر سراغ این پلتفرم می‌روند.

Bitcoin mining software 2022 02 - نرم‌افزارهای استخراج بیتکوین 2022سخن پایانی

درحالی‌که نرم‌افزارهای جدید استخراج بیتکوین هرسال درحال‌توسعه و به‌روزرسانی است، تنها تعداد انگشت‌شماری به دلیل شهرت، ویژگی‌های خاص به‌ویژه سهولت در استفاده توجه متخصصین حوزه‌ی کریپتوکارنسی، کاربران ارزهای دیجیتال و ماینرهای بیتکوین را به خود جلب می‌کنند.

در این مقاله ۳ مورد از کاربردی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین پلتفرم‌های مورداستفاده در صنعت ماینینگ را بررسی کردیم. ابتدا درباره‌ی نرم‌افزار CGMiner صحبت کردیم. این نرم‌افزار یکی از بهترین‌ها است زیرا پلتفرم منبع باز آن را می‌توان روی هر رایانه و عملاً هر دکل ماینینگ راه‌اندازی و استفاده کرد.

تازه‌کارها از رابط کاربری گرافیکی نرم‌افزار MultiMiner و ویژگی‌های تشخیص سخت‌افزار و استخراج خودکار استفاده خواهند کرد. امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شود.

Awesome Miner را به خاطر بیاورید. این نرم‌افزار به‌عنوان بهترین مدیریت متمرکز انتخاب ‌شده است زیرا با الگوریتم‌های استخراج محبوب سازگار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که چندین ریگ و استخر استخراج‌کننده را از یک داشبورد جامع مدیریت کنند.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *