هتل های پارسیان

آشنایی با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایران

پایگاه خبری دنیای برند، مجموعه هتل‌های پارسیان با نام شرکت هتل‌های بنیاد در سال ۱۳۷۴ افتتاح شد. این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به نام شرکت‌‌های بین‌المللی آزادی، تغییر نام پیدا کرد و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مجموعه ‌هتل‌های بین‌المللی پارسیان به فعالیت خود ادامه داد. هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از هتل‌های بسیار خوب این مجموعه است که افتخار میزبانی از گردشگران اصفهان را دارد.

مجموعه بزرگ هتل‌های پارسیان دارای ۲۲ زیرمجموعه است که بخش مهمی از هلدینگ عظیم سیاحتی و مراکز اقامتی و تفریحی پارسیان را تشکیل می‌دهد. گروه هتل‌های پارسیان تمام استانداردهای ملی و بین‌المللی را در نظر گرفته و کاملا رعایت می‌کند.

این مجموعه بزرگ با ارائه خدمات گردشگری، ورزشی، تفریحی و میزبانی از مهمانان، تاثیر بسزایی در صنعت گردشگری کشور دارد. هدف از تشکیل این مجموعه، گسترش صنعت هتلداری، بازآفرینی سنت مهمان نوازی، توسعه یکپارچه‌سازی نظام بازاریابی و حداکثر بهره‌برداری مثبت از ظرفیت هتلداری در ایران می‌باشد. در ادامه به معرفی هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایران می‌پردازیم.

مجموعه هتل‌های پارسیان

هتل‌های گروه پارسیان در اکثر نقاط ایران، وجود دارند. از شهرهایی که دارای شعب مختلف هتل‌های پارسیان می‌باشند، می‌توان به اصفهان، تهران، یزد، همدان و سایر شهرها اشاره کرد. در چند سال گذشته، این شرکت با تکیه بر نیروی انسانی ماهر و خلاق، سهم خود را در صنعت هتلداری کشور گسترش داده است.

هتل های پارسیان در اصفهان

اصفهان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و توریستی در ایران است که همواره در تمام طول سال، میزبان مهمانان داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد. مجموعه هتل‌های پارسیان در شهر اصفهان دارای ۳ شعبه است که به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان

هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر اصفهان در سال ۱۳۴۷ در حاشیه زاینده رود با ۱۳۰ واحداقامتی در ۱۱۰۰۰ مترمربع احداث شد. هتل کوثر در طول نیم قرن گذشته، با عناوین مختلفی فعالیت کرده است. این هتل از شرایتون به هتل کوروش و پس از آن به هتل قدس تغییر نام پیدا کرد.

این هتل پنج ستاره، پس از انقلاب به مجموعه هتل های پارسیان پیوست و با نام هتل پارسیان کوثر اصفهان به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۳۹۶ به جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به ۲۲۵ واحداقامتی گسترش پیدا کرده است.

مهمانان هتل پارسیان کوثر اصفهان، دسترسی راحتی به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی و تاریخی اصفهان دارند. از جمله این اماکن می‌توان به محله جلفای ارامنه اصفهان، پل‌های تاریخی شهر، میدان نقش جهان، کلیسای وانک، کاخ هشت بهشت و… اشاره نمود.

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان در سال ۱۳۵۴ در نزدیکی زاینده رود و با چشم‌انداز زیبایی روبه سی و سه پل تاسیس شد. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان به شمار می‌رود. هتل پارسیان سوئیت اصفهان دسترسی مناسبی به اماکن تاریخی و گردشگری شهر اصفهان دارد.

هتل ۳ ستاره سوئیت پارسیان، بیش از ۴ دهه در صنعت هتلداری قدمت داشته و در سال ۱۳۹۹ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. بازسازی و مدرن سازی هتل باعث شد تا رضایت مهمانان و محبوبیت هتل در بین گردشگران افزایش یابد. این هتل شامل ۵۰ واحداقامتی مجهز به بهترین امکانات می‌باشد.

تنوع در دکوراسیون و امکانات واحدهای هتل، براساس سلیقه‌ی متفاوت مهمانان در نظر گرفته شده است. واحدهای هتل با نمایی روبه سی و سه پل، منظره‌ای زیبا و دیدنی را پیش‌روی مهمانان قرار می‌دهند. هتل پارسیان سوئیت اصفهان با وجود پرسنل مجرب و کارآزموده، توانسته رضایت مهمانان هتل را جلب نماید.

Acquaintance with Parsian hotels in Isfahan and all over Iran 01 - آشنایی با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایرانهتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل ۴ ستاره پارسیان عالی قاپو در سال ۱۳۴۶ تاسیس شد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل های اصفهان است. هتل پارسیان عالی قاپو دارای مساحتی بالغ‌بر ۱۵۰۰ مترمربع می‌باشد که در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار دارد.

هتل عالی قاپو اصفهان با سبک معماری نیمه سنتی و نیمه مدرن خود در سال ۱۳۹۶ در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت و با ۱۰۰ واحداقامتی مجهز به امکانات و خدمات رضایت‌بخش، میزبان مهمانان و گردشگران می‌باشد. چشم‌انداز واحدهای ضلع غربی هتل روبه حیات خلوت هتل می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل باعث شده تا مهمانان دسترسی راحتی به اماکن توریستی و تاریخی شهر مانند سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، پل خواجو، کاخ چهل ستون، خانه تاریخی ملاباشی، مسجد شیخ لطف‌الله، میدان نقش جهان، ورزشگاه تختی، بازار بزرگ اصفهان، کاخ‌های سنتی و… دارند.

هتل های پارسیان در تهران

 شهر تهران دارای ۵ هتل بزرگ و مهم از مجموعه هتل‌های پارسیان است. در ادامه به معرفی هتل‌های پارسیان در تهران خواهیم پرداخت.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران به عنوان نخستین هتل مدرن پایتخت و یکی از نمادهای تهران به شمار می‌رود. هتل ۵ ستاره استقلال در سال‌های قبل از انقلاب، عضوی از مجموعه هتل‌های هیلتون آمریکا بود و پس از انقلاب با نام هتل استقلال و با عضویت در مجموعه هتل‌های پارسیان به فعالیت خود ادامه داد.

هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران از دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران است که از مرتفع‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های شمال تهران به شمار می‌رود. هتل آزادی تهران در سال‌های قبل از انقلاب به عنوان عضوی از گروه هتل‌های هایت آمریکا فعالیت داشت و پس از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت و پس از آن به عنوان عضوی از مجموعه هتل های پارسیان به فعالیت خود ادامه داد.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب از بهترین هتل‌های تهران است که در سال‌های نخست با نام هتل رویال گاردن تاسیس شد. هتل پارسیان انقلاب در خیابان طالقانی و در فاصله کمی از خیابان ولیعصر قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره از لوکس‌ترین هتل‌های گروه پارسیان به شمار می‌رود.

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل ۴ ستاره کوثر تهران از دیگر هتل‌های مجموعه پارسیان است. این هتل ۴ ستاره دارای سبک معماری به صورت نیمه سنتی بوده و در یکی از مهم‌ترین مناطق تهران یعنی در میدان ولیعصر قرار دارد. هتل پارسیان کوثر دارای ۵ طبقه و ۹۵ واحداقامتی است که در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل ۴ ستاره اوین از هتل‌های زیبا و لوکس گروه پارسیان است که در سال ۱۳۴۸ تاسیس شد. هتل پارسیان اوین در سال ۱۳۸۵ در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل اوین در نزدیکی هتل پارسیان آزادی و در تقاطع دو بزرگراه چمران و یادگار امام قرار دارد.

هتل های پارسیان در همدان

هتل پارسیان همدان

هتل ۴ ستاره پارسیان همدان در سال ۱۳۷۲ در منطقه باغشهر همدان در دامنه کوه الوند ساخته شد و به بهره‌برداری رسید. این هتل ۴ طبقه دارای ۴۵ اتاق و سوئیت لوکس می‌باشد که به تمام امکانات و خدمات رفاهی مجهز است.

هتل پارسیان بوعلی

هتل ۴ ستاره پارسیان بوعلی در سال ۱۳۳۲ ساخته شد و در سال ۱۳۳۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل پس از انقلاب به مالکیت بنیاد مستضعفین درآمد و پس از آن به عنوان یکی از هتل‌های ۴ ستاره همدان، با عضویت در مجموعه هتل‌های پارسیان، به فعالیت خود ادامه داد.

هتل های پارسیان در استان مازندران

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود که در حدفاصل سواحل دریای خزر و جنگل‌های سرسبز چالوس قرار دارد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۵۵ زیرمجموعه گروه هتل‌های هایت آمریکا قرار داشت که پس از انقلاب تغییر نام داد.

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر از هتل‌های ۴ ستاره گروه پارسیان است که در سال ۱۳۱۷ توسط مهندسان آلمانی به سبک معماری آرت دکو ساخته شد و بخش جدید هتل در سال ۱۳۴۰ توسط مهندس اشکودا طراحی گردید.

این هتل ۴ ستاره قبل از انقلاب زیر نظر گروه هتل‌های بنیاد پهلوی قرار داشت و پس از انقلاب با فراز و نشیب‌های بسیار، به عضویت گروه هتل‌های پارسیان درآمد و به فعالیت خود را ادامه داد.

هتل های پارسیان در یزد

یزد از قدیمی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید که قدمت تاریخی بسیار بالایی دارد. به همین دلیل جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده است. علاوه‌بر وجود جاذبه‌های تاریخی، مردم مهمان‌نواز و خونگرم شهر یزد باعث شده تا این شهر به یکی از مهمترین شهرهای گردشگری کشور تبدیل گردد.

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل ۵ ستاره پارسیان صفائیه یزد از دیگر اعضای گروه هتل‌های پارسیان است که در سال ۱۳۷۵ در محله صفائیه یزد ساخته شد. این هتل دارای دو بخش باغ جدید و قدیم است و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی بسیار راحتی به اماکن تاریخی و باستانی شهر دارد.

هتل پارسیان یزد

از دیگر هتل‌های گروه پارسیان می‌توان به هتل پارسیان یزد اشاره نمود که در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد. هتل در ابتدای تاسیس با نام اسپین زر یا طلای سفید شروع به فعالیت کرد. پس از انقلاب، این هتل به نام‌های آزادی و انقلاب تغییر نام داد و پس از آن به عضویت گروه هتل‌های پارسیان درآمد.

Acquaintance with Parsian hotels in Isfahan and all over Iran 02 - آشنایی با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایرانهتل های پارسیان در سایر شهرهای کشور

هتل پارسیان شیراز

هتل ۴ ستاره پارسیان شیراز در سال ۱۳۷۱ به عنوان یکی از اعضای گروه هتل‌های پارسیان شروع به فعالیت کرد. این هتل در مرکز شهر شیراز واقع شده و به مراکز و اماکن تفریحی و تاریخی شهر دسترسی بسیار مناسبی دارد.

هتل پارسیان آزادی شهرکرد

هتل پارسیان آزادی شهرکرد در سال ۱۳۷۴ به عنوان هتل ۴ ستاره در دامنه کوه‌های البرز و ارتفاعات تپه‌ای مشرف به شهرکرد، ساخته شد و در همان ابتدا با نام هتل انقلاب شروع به فعالیت کرد. هتل پس از مدتی به عضویت گروه هتل‌های پارسیان درآمد و فعالیت خود را با نام هتل پارسیان آزادی ادامه داد.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل ۵ ستاره پارسیان کرمانشاه یکی از زیباترین و منحصر به فردترین هتل‌های غرب کشور است. هتل پارسیان کرمانشاه در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و جدیدترین و نوسازترین هتل از مجموعه هتل‌های پارسیان به شمار می‌رود. این هتل دسترسی مناسبی به اماکن و جاذبه‌های دیدنی کرمانشاه همچون طاق بستان دارد.

هتل پارسیان بم

هتل ۴ ستاره پارسیان بم در اواخر دهه ۷۰ شمسی بنا شد و در زلزله سال ۸۲ بم، خساراتی جدی به این هتل وارد شد. هتل پس از یک سال، مورد بازسازی قرار گرفت و به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد و به فعالیت خود ادامه داد.

هتل پارسیان یاسوج

هتل پارسیان یاسوج در سال ۱۳۷۶ به عنوان یک هتل ۴ ستاره افتتاح شد. هتل بر فراز تپه‌ای مشرف به رودخانه بشار واقع شده و مانند سایر هتل‌های گروه پارسیان دارای امکانات رفاهی بالایی می‌باشد.

هتل پارسیان قلعه گنج

نخستین هتل کپری دنیا در سال ۱۳۹۵ در شهر قلعه گنج کرمان با نام هتل پارسیان قلعه گنج افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره با دیگر هتل‌های گروه پارسیان متفاوت است و مانند یک اقامتگاه بومگردی فعالیت دارد.

سخن پایانی

در این مطلب با هتل های پارسیان در اصفهان و سراسر ایران آشنا شدیم. این مجموعه با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی، اقامت دلپذیری را برای مهمانان خود رقم می‌زند. برای اقامت در هتل‌های پارسیان، بهتر است قبل از سفر، از طریق وب‌سایت معتبر ایران هتل آنلاین، اقدام به رزرو هتل نمود.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

images 1714978744 66387fb8edeab 310x165 - بهترین برند سازنده لیفت استیشن فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آب

بهترین برند سازنده لیفت استیشن فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آب

پایگاه خبری دنیای برند، ایستگاه های پمپاژ فاضلاب آب سازه با توجه به کیفیت بالا، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *