پویش کتابخوانی

پویش کتابخوانی قلم‌گاه برگزار می‌شود

پایگاه خبری دنیای برند، پویش کتابخوانی قلم گاه با محوریت کتاب «چشه های بهشت» نوشته محمد هادی زاهدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی» آغاز به کار کرده است.

کتاب «چشمه‌های بهشت»، خوانشی جدید از کتاب «عیون اخبار الرضا (ع)» درباره زندگی، آثار و روایات امام رضا (ع) است.«عیون اخبار الرضا (ع)»؛ منبعی معتبر برای دستیابی به تاریخ زندگی، معارف، رساله‌ها، مناظره‌ها، پرسش‌ها و پاسخ‌ها، روایات، کرامات و نوشته‌های حضرت رضا (ع) است و هر کس بخواهد ساحت قدسی امام رضا (ع) را بشناسد، ناگزیر باید به این منبع مراجعه کند. کتاب «عیون اخبار الرضا (ع)» از آثار شیخ صدوق، یکی از بزرگان علمای شیعه و نویسنده کتاب «من لایحضره الفقیه» از کتب اربعه شیعه است که نقش ویژه‌ای در علم حدیث داشت.

پویش «قلم گاه» در دو بخش عمومی و ویژه برای هنرمندان، تصویرگران و نویسندگان در نظر گرفته شده تا بر اساس کتاب «چشمه‌های بهشت» به تولید محتوا بر مبنای کتاب بپردازند. همچنین در بخش عمومی علاقه‌مندان می‌توانند طبق روال مسابقات کتابخوانی، کتاب «چشمه‌های بهشت» را از طریق مراجعه به فروشگاه‌های کتاب تهیه و پس از مطالعه طبق شیوه‌نامه شرکت در مسابقه، پاسخ سوالات و کد انحصاری کتاب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹ ارسال کنند.

بخش دیگر این پویش شامل تولید محتوا و تولید اثر هنری، متنی و تصویری بر اساس بخشی از کتاب در محورهای داستان کوتاه و بلند، قصه کودکانه، اقتباس ادبی، کمیک استریپ، تصویرگری می‌شود. هنرمندان، نویسندگان و تصویرگران می‌توانند بر اساس بخشی از کتاب «چشمه‌های بهشت» آثار تولیدی خود را در حوزه‌های متنی و تصویری ارائه دهند و با محور قرار دادن عبارت، گفتار و یا روایتی از کتاب به تولید محتوا بپردازند.

پویش «قلم گاه» تا پایان شهریور ماه مصادف با شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند با شرکت در این رویداد از جوایز آنکه شامل یک جایزه ۵۰ میلیون ریالی و ۵ جایزه ده میلیون ریالی در بخش عمومی و ۳ روز اقامت به اتفاق خانواده در مشهد و ۳ جایزه ۴۰،۶۰ و ۲۰ میلیون ریالی در بخش ویژه بهره مند شوند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

19245687 747 310x165 - «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *