اصناف آمریکا

کارکنان کدام اصناف آمریکا بیشتر بیکار شدند؟

با اعلام بیکار شدن بیش از ۶.۶میلیون نفر در آمریکا تنها در یک هفته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشاهده می‌شود که بیشترین آمار از دست رفتن مشاغل، مربوط به صنعت تفریحی و سرگرمی بوده است.

پایگاه خبری دنیای برند، پس از اینکه ۶.۶ میلیون نفر در ایالات متحده، برای نخستین بار در هفته منتهی به ۲۸ مارس درخواست بیمه بیکاری دادند، واضح است که مشاغل زیادی در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال کاهش است.
بر اساس آخرین گزارش ارائه شده مشاهده می‌شود که کدام اصناف در حال حاضر بیشتر سبب بیکار شدن کارکنان خود می‌شود.

گفتنی است که میزان کاهش مشاغل از ۵۶ هزار مورد در ماه فوریه، به ۲۲۲ هزار مورد در ماه مارس رسید. این بدان معنی است که در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰، حدود ۳۴۷ هزار مورد کاهش شغل مشاهده شد که در مقایسه، تعداد مشاغل بسته شده در سه ماهه نخست ۲۰۱۹، ۱۹۰ هزار مورد اعلام شد.

شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از این مشاغل از دست رفته به بخش صنعت تفریحی و سرگرمی مربوط است که ۸۳ هزار مورد یا ۳۷ درصد از کل این آمار را به خود اختصاص داده است. این مسئله عجیب نیست، زیرا همه تئاترها، کنسرت‌ها و مکان‌های مشابه تعطیل شده‌اند، در حالی که همچنین پارک‌های تفریحی و اماکن گردشگری نیز بسته شده‌اند.

بخش خدمات نیز با کاهش تقریبا ۸ هزار و ۵۰۰ شغل، سومین صنعتی است که بیشترین بیکاری را داشته است. بخش خودرو و مشاغل غیر انتفاعی نیز از این وضعیت رنج بردند.

photo 2020 04 05 15 29 44 1024x883 - کارکنان کدام اصناف آمریکا بیشتر بیکار شدند؟

پایان

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *