WhatsApp Image 2019 09 23 at 11.06.32 660x330 - شروع کمپین بازیافت کوکاکولا: چرخش دایره وار

شروع کمپین بازیافت کوکاکولا: چرخش دایره وار

کوکاکولا برای ترغیب مردم به بازیافت بطری های محصولاتش، اقدام به را اندازی کمپین مارتینگ کرده است. هدف کوکاکولا از راه اندازی این کمپین تلاش برای کاهش اثرات زیست محیطی است.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از marketingweek، کوکاکولا اقدام به راه اندازی یک کمپین مارتینگ می کند. با این هدف که به مردم یادآوری کند بطری های این برند قابل بازیافت هستند و آنها را ترغیب به بازیافت کند.

این کمپین با عنوان Round in Circles (چرخش دایره وار)، توسط آژانس Recipe ساخته شده است. پوسترها و بنرهای این کمپین به صورت چاپی و در فضای باز به خصوص در مراکز حمل و نقل منتشر می شود. همزمان با هفته بازیافت در لندن، چرخ و فلک آی لاندن در شهر لندن به رنگ سبز در آمده است.

nspcc green2028 460x306 300x200 - شروع کمپین بازیافت کوکاکولا: چرخش دایره وار

در تصویر این کمپین خلاقانه چندین محصول از برند کوکاکولا را می بینیم که نوشته های تصویر به این نوشیدنی ها وصل شده و بهم بافته شده اند. معنای این تصویرسازی تعهد شرکت برای کمک به توسعه اقتصاد درگردش را نشان می دهد.

معرفی برند کوکاکولا را در اینجا بخوانید.

coca cola sustainability campaign 2019 300x138 - شروع کمپین بازیافت کوکاکولا: چرخش دایره وار

Kris Robbens، مدیر بازاریابی کوکاکولا در انگلستان، می گوید: در کنار ساخت بسته بندی هایی که ماندگاری بالایی دارند و در عین حال برای محیط زیست بی ضرر هستند، برای ما بسیار مهم است که با استفاده از مارکتینگ و ارتباطات برندمان، افراد بیشتری را به بازیافت بطری هایمان تشویق کنیم. اگر مردم بدانند این بطری ها می توانند پس از استفاده دوباره به بطری های جدید تبدیل شوند، حتما به کمپین می پیوندند.

ما در نظر داریم در بسته بندی تمامی برندهایمان از مواد قابل بازیافت بیشتری استفاده کنیم. با این حال، برای ساخت بطری های جدید نیاز داریم تا محصولات استفاده بیشتری را جمع آوری کنیم.

 

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.