سمنان

“رویان” برای استان سمنان یک برند است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه به اتفاق فرماندار مهدیشهر، رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مسوولین شهرستان از پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در این شهرستان بازدید و بر ضرورت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این پروژه تأکید کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، عباس گلرو ۲۶ تیرماه در این بازدید با تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای عظیم و ارزشمند پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در کشور و ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی از بنیان گذاران رویان در کشور گفت: مجموعه کارها و خدمات پژوهشی، علمی و آموزشی که در مجموعه رویان در حال انجام است، پس از فعالیت های هسته ای، مهمترین و کاربردی ترین کارها است و لذا این پروژه نیز در استان سمنان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پروژه پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان نه تنها برای شهرستان مهدیشهر و منطقه، بلکه برای استان سمنان یک برند است و این به خاطر جایگاه علمی، پژوهشی و آموزشی این پژوهشکده است و لذا نیازمند حمایت همه جانبه اعم از استانی و ملی است.

پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان برای آینده پژوهشی، علمی و تحقیقاتی استان بسیار مهم و کاربردی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم ادامه داد: پروژه پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر برای آینده استان، آینده پژوهشی، علمی و تحقیقاتی استان و منطقه بسیار مهم و کاربردی است، کمک به این پروژه کمک به نسل انسانیت و بشر است چرا که مجموعه علمی و تحقیقاتی رویان در کشور در حال خدمت به نسل انسانیت و بشر است.

گلرو اظهار کرد: قطعاً مأموریت پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان یک مأموریت فرا شهرستانی و فرا استانی است و برای کل منطقه و بخش مهمی از کشور قدرت مانور دارد، لازم است ابتدای کار همکاران جهاددانشگاهی استان یک نقشه راه برای این پروژه ترسیم و تدوین کنند که قطعاً تا کنون این کار انجام شده است و مجموعه نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز برای پیشرفت این پروژه پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این بازدید گفت: مأموریتی که برای پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در نظر گرفته شده است یک مأموریت فرا منطقه ای و استانی است، پروژه رویان یک مرکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین فرهنگی در منطقه خواهد بود.

حسن رهایی افزود: پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است که در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع و با کمک و حمایت همه جانبه مجموعه استان سمنان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه فعالیت این پروژه در قالب تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی کشور و استانداری سمنان در ابتدای دولت تدبیر و امید شتاب گرفت، گفت: برای تکمیل و تجهیز این پروژه ۸ میلیارد تومان در آخرین سفر دولت تدبیر و امید به استان سمنان، مصوب شد ولی تا کنون اختصاص پیدا نکرده است، امیدواریم با کمک مسوولین استان و شهرستان و پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اذعان کرد: در حال حاضر برای تجهیز ساختمان ها و افتتاح فاز اول پروژه رویان در شهرستان مهدیشهر نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که عزم همگانی و حمایت و وفاق همه جانبه را می طلبد.

به گزارش ایسنا- این دومین بازدید مسوولین استان سمنان از پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در هفته جاری است، پیش از این و در روز دوشنبه هفته جاری، فرماندار شهرستان مهدیشهر به اتفاق معاون فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مسوولین شهرستان از پروژه رویان بازدید کردند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x