سمنان

“رویان” برای استان سمنان یک برند است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه به اتفاق فرماندار مهدیشهر، رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مسوولین شهرستان از پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در این شهرستان بازدید و بر ضرورت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این پروژه تأکید کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، عباس گلرو ۲۶ تیرماه در این بازدید با تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای عظیم و ارزشمند پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در کشور و ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی از بنیان گذاران رویان در کشور گفت: مجموعه کارها و خدمات پژوهشی، علمی و آموزشی که در مجموعه رویان در حال انجام است، پس از فعالیت های هسته ای، مهمترین و کاربردی ترین کارها است و لذا این پروژه نیز در استان سمنان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پروژه پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان نه تنها برای شهرستان مهدیشهر و منطقه، بلکه برای استان سمنان یک برند است و این به خاطر جایگاه علمی، پژوهشی و آموزشی این پژوهشکده است و لذا نیازمند حمایت همه جانبه اعم از استانی و ملی است.

پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان برای آینده پژوهشی، علمی و تحقیقاتی استان بسیار مهم و کاربردی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم ادامه داد: پروژه پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر برای آینده استان، آینده پژوهشی، علمی و تحقیقاتی استان و منطقه بسیار مهم و کاربردی است، کمک به این پروژه کمک به نسل انسانیت و بشر است چرا که مجموعه علمی و تحقیقاتی رویان در کشور در حال خدمت به نسل انسانیت و بشر است.

گلرو اظهار کرد: قطعاً مأموریت پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی استان سمنان یک مأموریت فرا شهرستانی و فرا استانی است و برای کل منطقه و بخش مهمی از کشور قدرت مانور دارد، لازم است ابتدای کار همکاران جهاددانشگاهی استان یک نقشه راه برای این پروژه ترسیم و تدوین کنند که قطعاً تا کنون این کار انجام شده است و مجموعه نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز برای پیشرفت این پروژه پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این بازدید گفت: مأموریتی که برای پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در نظر گرفته شده است یک مأموریت فرا منطقه ای و استانی است، پروژه رویان یک مرکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین فرهنگی در منطقه خواهد بود.

حسن رهایی افزود: پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است که در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع و با کمک و حمایت همه جانبه مجموعه استان سمنان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه فعالیت این پروژه در قالب تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی کشور و استانداری سمنان در ابتدای دولت تدبیر و امید شتاب گرفت، گفت: برای تکمیل و تجهیز این پروژه ۸ میلیارد تومان در آخرین سفر دولت تدبیر و امید به استان سمنان، مصوب شد ولی تا کنون اختصاص پیدا نکرده است، امیدواریم با کمک مسوولین استان و شهرستان و پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اذعان کرد: در حال حاضر برای تجهیز ساختمان ها و افتتاح فاز اول پروژه رویان در شهرستان مهدیشهر نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که عزم همگانی و حمایت و وفاق همه جانبه را می طلبد.

به گزارش ایسنا- این دومین بازدید مسوولین استان سمنان از پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در هفته جاری است، پیش از این و در روز دوشنبه هفته جاری، فرماندار شهرستان مهدیشهر به اتفاق معاون فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مسوولین شهرستان از پروژه رویان بازدید کردند.

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *