قم

تولید سالیانه ۱۵۰ میلیون عدد سی دی با بازگشت مجدد به چرخه تولید

پایگاه خبری دنیای برند، در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قم واحد تولیدی شرکت مجتمع صنعتی فورتکس رایانه؛ تولید کننده انواع لوح فشرده (سی دی) احیا و به چرخه تولید بازگشت.

این واحد تولیدی از سال ۱۳۹۳ به دلیل مشکلات بانکی و ارزی راکد شده بود و امروز در مراسمی با حضور علیرضا رزم حسینی«وزیر صنعت، معدن و تجارت» به چرخه تولید بازگشت.

مجتمع صنعتی فورتکس رایانه ظرفیت اسمی تولید سالیانه ۱۵۰ میلیون عدد انواع لوح فشرده (سی دی) را دارد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع در شهرک صنعتی شکوهیه استان قم قرار دارد.

برای احیا و بازگشت مجدد این مجتمع به چرخه تولید، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به صورت سرمایه ثابت انجام گرفته و برای ۸۰ نفر شغل به وجود آمده است.

این شرکت با استفاده از ظرفیت های ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه استانی این ستاد و همچنین ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید، به چرخه تولید بازگشت و فعالیت مجدد خود را شروع نموده است.

این واحد با توجه به زیرساخت‌های موجود برنامه توسعه در زمینه تولید لوازم جانبی مرتبط با صنایع IT و ICT مانند فلش مموری و پاوربانک ظرفیت های لازم را در عرصه تولید، توسعه و صادرات دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *