WhatsApp Image 2019 10 01 at 15.19.07 660x330 - تأثیر تبلیغات اینستاگرام بر روی خرید اینترنتی

تأثیر تبلیغات اینستاگرام بر روی خرید اینترنتی

تبلیغات پلت فرم اینستاگرام در معرفی و شناساندن محصولات به خوبی عمل می کند و ۶۰٪ از کاربران اینستاگرام از طریق تبلیغات محصولات را می خرند.

پایگاه خبری دنیای برند –  حدود ۶۰٪ از کاربران اینستاگرام بعد از اینکه تبلیغات یک برند جدید را در پست ها و استوری های اینستاگرام می دیدند، آن برند را فالو و یا دنبال می کردند. این آمار بر اساس تحقیقاتی است که VidMob انجام داده است. در این تحقیقات، الویت خرید ۱۰۰۰ نفر از کاربران اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفت.

بیش از یک سوم پاسخ دهندگان افزودند که آنها مستقیماً از تبلیغات اینستاگرام خرید کرده اند.

بیشترین تمایل به خرید از طریق آگهی تبلیغاتی، متعلق به نسل زد (Z) بوده است. (دهه هشتادی‌ ها که با نام‌ های نسل زد و نسل اینترنت نیز شناخته می‌شود، نام گروهی از مردم است که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی و بعد از آن زاده شده‌ اند که هم‌ زمان با دهه هفتاد و هشتاد شمسی است؛ آن‌ ها از نسل قبلی یعنی دهه شصتی‌ها (نسل هزاره) متمایزند. این نسل مصرف کنندگان قهاری هستند که تاثیر زیادی بر خرید های والدینشان دارند ، یک دوره طولانی سابقه استفاده از فناوری ها نوین را دارند. بخش اعظم اعضای نسل زد برای تمام عمر خود از ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال استفاده خواهند کرد. نسل زد از وقتی که چشم به جهان گشوده‌اند در اطراف خود به‌طور گسترده‌ای با فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر وب جهان‌گستر، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی فوری، خدمات پیام‌کوتاه، ام‌پی‌تری پلیرها، تلفن‌های همراه، و یوتیوب مواجه بوده‌اند. به همین دلیل برخی به این نسل نام شهروندان دیجیتال داده‌اند.) در حالی که زنان ۳۵ تا ۴۵ ساله کمترین تمایل به انجام این کار را داشتند.

یافته های تحقیق حاکی از آن است که پلت فرم اینستاگرام در معرفی و شناساندن محصولات به خوبی عمل می کند. از ۱۰ نفری که محصولی را در اینستاگرام مشاهده می کنند، ۴ نفر بیشتر در مورد آن تحقیق می نمایند.

در میان خریداران اینستاگرام، تمایل مردان به خرید از طریق این برنامه ۱۰٪ بیشتر است. حدود ۸۱٪ زنان نسبت به مردان، از برندی که نمی شناسند بیشتر خرید می کنند.

مطالعات قبلی نشان داده اند که اینستاگرام نزد بزرگسالان بستر مهمی برای شناخت محصولات است.

در یک نظرسنجی توسط OnBuy.com نشان داده شد که اینستاگرام محبوب ترین پلتفرم اجتماعی تجارت الکترونیکی در بین مصرف کنندگان انگلیسی است.

اینستاگرام و فیس بوک هر دو، در چند سال گذشته به سرعت در حال گسترش گزینه های تجارت الکترونیکی خود هستند.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

irancell 5g site 310x165 - افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)، امروز در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.