برند لوییس ویتون

تبدیل دومین الماس بزرگ جهان به جواهرات برند لوییس ویتون

دومین الماس بزرگ تاریخ به وزن ۱۷۵۸ قیراط، برش و صیقل داده شده و به جواهرات برند لوییس ویتون تبدیل می‌شود.

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت لوکارا دایاموند که سال میلادی گذشته الماس Sewelo را در معدنش در بوتسوانا کشف کرد، با برند لوکس لوییس ویتون و شرکت الماس HB قراردادی منعقد کرده است.

با این حال هنوز ارزش الماسهایی که صیقل داده خواهند شد مشخص نیست زیرا شرکت لوکارا پیش از این اعلام کرده بود که الماس ۱۷۵۸ قیراطی، الماسی نیست که بتوان از آن سنگهای قیمتی استاندارد جواهرات به دست آورد.

قرار است ۵۰ درصد از الماسهای صیقل یافته از سنگ Sewelo که به زبان بوتسوانایی به معنی “کشف نادر” است، متعلق به لوکارا باشد.

برند لوئی ویتون از زمان گشایش یک فروشگاه در محله معروف “پلس وندوم” پاریس و همکاری با فرانسسکا آمفی تاتروف، طراح جواهرات، وارد عرضه جواهرات ظریف شده است.

لوکارا در سال ۲۰۱۵ الماس “لسدی لا رونا” به وزن ۱۱۰۹ قیراط را کشف کرد که در آن زمان دومین الماس بزرگ کشف شده در جهان شناخته شد و به قیمت ۵۳ میلیون دلار فروخته شد. در معدن این شرکت در بوتسوانا یک الماس ۸۱۳ قیراطی هم کشف شد که ۶۳ میلیون دلار ارزش داشت. دو سنگ مذکور از نوع ارزشمندتری بودند.

بیشتر بخوانید:

معرفی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

معرفی برند کارتیه (Cartier)

بزرگترین الماس کشف شده در جهان الماس کولینان به وزن ۳۱۰۶ قیراط است که در سال ۱۹۰۵ نزدیک پرتوریا در آفریقای جنوبی کشف شد و به چندین قطعه تبدیل شد که بزرگترین قطعات آن به نامهای ستاره بزرگ آفریقا و ستاره آفریقا در جواهرات سلطنتی انگلیس بکار رفتند.

منبع:بلومبرگ

همچنین ببینید

نساجی هلال به دنبال برندسازی

شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است

مدیر توسعه بازار شرکت صنایع نساجی هلال احمر ایران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت نساجی هلال، حضور قدرتمند در بازار آزاد و برندسازی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x