صبا ایده

برند صبا ایده مالک صددرصد سهام سینما تیکت شد

هلدینگ صباایده، مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن اعلام می‌کند که مالک صد در صدی سینما تیکت شده است

پایگاه خبری دنیای برند، صباایده که تا پیش از این  ۴۵ درصد از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک آن شد.

هلدینگ صباایده، ۱۵ سال است که دو حوزه VOD و UGC، فعالیت می‌کند و یکی از قدیمی‌ترین بازیگران صنعت محتوا با تمرکز بر فضای آنلاین به ‌شمار می‌آید.  هلدینگ صبا ایده درباره چرایی این سرمایه‌گذاری در بیانیه‌ خبری خود گفته است: «سینماتیکت قدیمی‌ترین سامانه فروش آنلاین بلیط سینما است که علاوه بر روحیه تیمی نزدیک با هلدینگ صباایده، حوزه فعالیت مشترکی هم با این مجموعه دارد و هم‌افزایی صددرصدی این دو برند به توسعه فضای کسب و کار آنلاین در سینما منجر خواهد شد.»

صبا ایده در مورد اهداف این سرمایه گذاری توضیح می دهد: «تحول در حوزه بلیت فروشی آنلاین سینما، ایجاد رونق در بازار بلیط فروشی آنلاین با هدف حمایت از سینماها و سینماداران، توسعه دانش فنی و زیرساختی سامانه بلیط فروشی در حوزه فرهنگ و هنر، نزدیک‌کردن بیشتر فضای آفلاین و آنلاین سینما و نیز رقم زدن چشم‌اندازهایی برای بهبود خدمات محتوایی در آینده سینمای ایران از اهداف ما برای سرمایه‌گذاری در این استارتاپ است.»

پلتفرم سینماتیکت به مدت ۸ سال است که در صنعت سینما ایران در حوزه سامانه فروش آنلاین بلیت سینما فعالیت می‌کند. صباایده اعتقاد دارد که سرعت پیشرفت در صنعت آنلاین سینما بسیار کند است از همین رو امیدوار است با حمایت‌های مالی و معنوی خود از این استارتاپ بتواند، نوآوری‌هایی را در صنعت سینما ایران و به ویژه فضای آنلاین رقم بزند.

گفتنی است صباایده قبل از این نیز با سرمایه‌گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، مانند فلایتیو به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شده است.

منبع: آی چیزها

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x