تخته وایت برد شیشه ای

چه زمانی به تخته وایت برد شیشه ای نیاز داریم؟

پایگاه خبری دنیای برند، تخته وایت برد شیشه ای زمانی مورد نیاز است که بخواهیم در شرکت ها و همایش ها ارائه بدهیم یا در مدارس و دانشگاه ها به دانشجویان و دانش آموزان علم آموزی کنیم. و جالب است بدانید از آن برای دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. با وجود بیماری کرونا دیدیم که چقدر آسان مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند. تخته وایت برد های زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارند که هر کدام از کیفیتی متفاوت برخوردارند و قبل از خرید باید بدانید که دقیقا از آن چه انتظاری دارید. در این مطلب، می خواهیم بدانیم باید چه زمانی تخته وایت برد شیشه ای تهیه کنیم.

تخته وایت برد شیشه ای می تواند مزایا و ویژگی های بسیاری داشته باشد. به عنوان مثال تنوع رنگی فوق العاده بالا آن که باعث می شود بتوانید به سادگی آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کنید.

چه موقع نیاز به تخته وایت برد داریم؟

برنامه ریزی های روزانه یا ماهانه در شرکت

اهمیت‌دادن به زمان و نظم از جمله عناصر اولیه و مهم اخلاق حرفه ای در سازمان به شمار می‌روند. اهمیت‌دادن به این موضوع و تلاش برای رعایت آن، فرد را مسئولیت‌پذیرتر می‌کند و عملکرد شغلی وی را ارتقا می‌دهد. ما برای این موضوع نیازمند ابزاری هستیم که برنامه های سازمان را بر روی آن بنویسیم. تخته وایت برد شیشه ای می تواند بهترین انتخاب برای این چنین شرایطی باشد. در تشکیل جلسات و گردهمایی های شرکت ها می توانیم برای نوشتن نکات مطرح شده در جلسه و رسم استراتژی ها از این وایت برد ها استفاده کنیم.

برگزاری همایش

در تشکیل انواع همایش های عمومی، گروهی و حتی تخصصی در تمامی زمینه ها می نیاز داریم برای نوشتن نکات مطرح شده در جلسه و رسم استراتژی ها از این وایت برد ها استفاده کنیم. همچنین ما می توانیم در صورت نمایش اسلاید های پاور پوینتی که آماده کردیم از این تخته ها به عنوان پرده پرژکتور هم استفاده کنیم.

کلاس های خصوصی

در بعضی از موارد افراد شرایط شرکت در کلاس ها در محیط آموزشگاه را نداشته و به دلایل مختلف به دنبال اساتیدی هستند که در محیط مناسب و شخصی برای آن ها کلاس تشکیل داده و تدریس کند. در فرآیند برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی شما می توانید از تخته وایت برد های رو میزی که بسیار سبک و کاربردی هستند استفاده کنید و به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید.

When do we need a glass whiteboard 01 - چه زمانی به تخته وایت برد شیشه ای نیاز داریم؟پارتیشن بندی

قاعدتا فضای کاری خاص، افزایش میزان جذب مشتری، میزان موفقیت در کسب و کار، افزایش راندمان فروش و رشد آمار قرارداد های کاری را با خود به ارمغان می اورد. یکی از روش های داشتن دفتر کار مدرن، استفاده از پارتیشن شیشه ای زیبا می باشد .پارتیشن شیشه ‌‌ای، که جدید ترین نوع پارتیشن بندی در طراحی دکوراسیون محسوب می شود، همچون دیواری است که فضا های مختلف را از هم جدا می کند، همچنین ظاهر لوکس و کیفیت بالایی دارد می تواند عایق خوبی برا صدا باشد و نور را به خوبی منعکس کند.

استفاده در مهدکودک ها

تخته وایت برد های مورد استفاده در مهدکودک ها در اولویت اول باید ایمن و بدون خطر باشد چون افرادی که از آن استفاده می کنند کودکان ۴ تا ۶ ساله هستند. به طور کلی کودکان انرژی و تحرک زیادی دارند و نمی توانند به خوبی از ابزار مراقبت کنند، پس در این شرایط بهتر است ما به عنوان بزرگ تر ها اشیاء کم خطر یا بی خطر برای یادگیری و بازی آن ها تهیه کنیم.

پس تخته وایت برد شیشه ای که برای مهد کودک و یا پیش دبستانی ها تهیه می کنیم باید دارای لبه های گرد باشد که اسیبی به بدن کودکان در صورت تماس با لبه های تخته ایجاد نشود همچنین بهتر است خرید تخته وایت برد پایه دار را در اولویت نسبت به تخته های دیواری قرار دهیم تا به راحتی بتوانند آن هارا جا به جا کنند.

When do we need a glass whiteboard 02 - چه زمانی به تخته وایت برد شیشه ای نیاز داریم؟سوال هایی که ممکن است پیش از خرید تخته وایت برد شیشه ای داشته باشید؟

سوال های بسیاری است که ممکن است قبل از خرید تخته وایت برد داشته باشید و پاسخی برای آنها پیدا نکرده باشید. بعضی از این سوالات مربوط به کیفیت و ابعاد آن و برخی مربوط به تناسب آن با محیطی که می خواید وایت برد را در آن قرار دهید باشد.

  1. آیا تخته وایت برد با ابعاد بزرگ هم وجود دارد؟

یکی از ویژگی های تخته وایت شیشه ای فریم لس بودن آن است. این ویژگی باعث می تود بتوانید آن ها را درکنار هم قرار دهید و پس از نصب یک تخته وایت برد بزرگ داشته باشید.

  1. آیا می توان از آن برای پارتیشن بندی استفاده کرد؟

پاسخ بله است. تخته وایت برد های شیشه ای ۱۸۰ تناژ رنگی دارند و شیشه ی آن از نوع سکوریت است. که همین باعث شده سطح رویی آن سیقلی باشد و در طولانی مدت دچار خط و خش نشود. در گذشته ای نه چندان دور بسیار از دکوراسیون کار ها از ورق پلکسی در دکوراسیون منازل و شرکت ها استفادع می کردند که پس از مدتی دچار خط و خش می شد و نارضایتی مشتریان را به دنبال داشت. از این تخته وایت برد ها در دکوراسیون شرکت ها و حتی منازل استفاده می شود.

  1. ایا راست می گویند که تخته وایت برد های شیشه ای نشکن است؟

به صورت قطع به یقین نمی توان گفت که تخته وایت برد های شیشه ای نشکن هستند. در واقع این تخته وایت برد ها در کوره های آتش قرار می گیرند و طی فرایندی تبدیل به شیشه ی سکوریت شده. در حقیقت شیشه ی سکوریت ۱۰ برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است. اما اگر با یک شی نوک تیز به آن ضربه زده شود دچار شکستگی می شود. اما نکته اینجاست که این شکستگی با شیشه های معمولی تفاوت دارد. یعنی پس از ضربه شیشه به هزاران قسمت ریز تبدیل می شود که به هیچ عنوان برندگی شیشه های معمولی را ندارد.

سوال های بسیاری وجود دارد که ممکن است به دنبال آنها باشید. و نمی توان تمام آنها را در یک مطلب عنوان کرد. بنابراین اگر به دنبال سوالات دیگری برای خرید تخته وایت برد های شیشه ای هستید می توانید با مراجعه به سایت اینکو گروپ پاسخ سوالاتتان را بیابید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x